تحقیق آزادی و آزادگی 35 ص-دانلود

تحقیق آزادی و آزادگی 35 ص

تحقیق آزادی و آزادگی 35 ص

تحقیق-آزادی-و-آزادگی-35--صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 34 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏1
‏‹‹ به نام مهربانترين مهربانان ››
‏آزادي و آزادگي را از محرم بياموز . زيرا كه بهاي اين حماسه حسين آموختن آن است.
‏پاكي و صداقت را از مرور ايام كه همچون انساني باوقار و پرصبر سختي ها و كدورت را كنار مي گذارند و از آنها عبور مي كنند، ياد بگير.
‏محبت را از نسيم گرم بهاري كه وسعت زيباييهايش جوانه هاي نهفته در خاك را بيدار مي كند.
‏طراوت و شادابي را از درختان و گل ها كه درس شروعي دوباره و برخاستن از رخوت و سستي به ما مي آموزند و اين آموخته ها را به جوانه ها و نوگل هاي تشنه آموختن بياموز.
‏اين مجموعه تلاشي مستمر از همكاران با محبت و مهربان مدرسه راهنمايي شاهد 3 به منظور تبادل اطلاعات و همياري صورت گرفته و اميدواريم كه بتواند حركتي پويا و مثمر ثمر باشد.
‏بي تو
‏دلم قرار نمي گيرد از فغان، بي تو سپندوار ز كف داده ام عنان، بي تو
‏زتلخكامي دوران نشد دلم فارغ زجام عيش لبي تر نكرد جان، بي تو
‏چون آسمان مه آلوده ام ز تنگدلي پر است سينه ام از اندُه گران، بي تو
‏نسيم صبح نمي آورد ترانة شوق سر بهار ندارند بلبلان، بي تو
‏لب از حكايت شب هاي تار مي بندم اگر امان دهدم چشم خونفشان، بي تو
‏1
‏1
‏‹‹ به نام مهربانترين مهربانان ››
‏آزادي و آزادگي را از محرم بياموز . زيرا كه بهاي اين حماسه حسين آموختن آن است.
‏پاكي و صداقت را از مرور ايام كه همچون انساني باوقار و پرصبر سختي ها و كدورت را كنار مي گذارند و از آنها عبور مي كنند، ياد بگير.
‏محبت را از نسيم گرم بهاري كه وسعت زيباييهايش جوانه هاي نهفته در خاك را بيدار مي كند.
‏طراوت و شادابي را از درختان و گل ها كه درس شروعي دوباره و برخاستن از رخوت و سستي به ما مي آموزند و اين آموخته ها را به جوانه ها و نوگل هاي تشنه آموختن بياموز.
‏اين مجموعه تلاشي مستمر از همكاران با محبت و مهربان مدرسه راهنمايي شاهد 3 به منظور تبادل اطلاعات و همياري صورت گرفته و اميدواريم كه بتواند حركتي پويا و مثمر ثمر باشد.
‏بي تو
‏دلم قرار نمي گيرد از فغان، بي تو سپندوار ز كف داده ام عنان، بي تو
‏زتلخكامي دوران نشد دلم فارغ زجام عيش لبي تر نكرد جان، بي تو
‏چون آسمان مه آلوده ام ز تنگدلي پر است سينه ام از اندُه گران، بي تو
‏نسيم صبح نمي آورد ترانة شوق سر بهار ندارند بلبلان، بي تو
‏لب از حكايت شب هاي تار مي بندم اگر امان دهدم چشم خونفشان، بي تو
‏1
‏2
‏چو شمع كشته ندارم شراره اي به زبان نمي زند سخنم آتشي به جان، بي تو
‏زبيدلَي و خموشي چو نقش تصويرم نمي گشايد از بي خودي، زبان، بي تو
‏از آن زمان كه فروزان شدم ز پرتو عشق چو ذره ام به تكاپوي جاودان، بي تو
‏عقيق صبر به زير زبان تشنه نهم چو يادم آيد از آن شكرين دهان، بي تو
‏گزارة غم دل را مگر كنم چو امين جدا ز خلق به محراب جمكران، بي تو
‏«حضرت آيت الله خامنه اي»
‏حضرت مهدي
‏مهديا ، تو كه يك گوشه چشمت غم عالم ببرد
‏حيف باشد كه تو باشي و مرا غمم ببرد
‏حضرت مهدي موعود (عج) در ميان ساير اديان
‏مهديا ، تو كه يك گوشه چشمت غم عالم ببرد حيف باشد كه تو باشي و مرا غمم ببرد
‏عقيده به مهدي و مصلح بزرگ جهاني از حوزه اعتقادات مسلمين فراتر است و در اديان پيشين مانند زرتشتي، هندي، بودايي، مسيحيت و …‏ به عنوان يك باور مهم و قطعي مطرح بوده و همه انبياي گذشته به پيروان خود آمدن منجي و مصلح بزرگ و تشكيل دهنده حكومت واحد جهاني بشارت داده اند و به مظلومان و ستمديدگان و مستضعفان و بيچارگان سپري شدن دوران ظلم و ستم بين المللي و ستم پيشگاني بي رحم و فرا رسيدن فصل شكوفايي عدالت و اجرا شدن قانون مقدس الهي در سراسر جهان را نويد داده اند.
‏1
‏4
‏در كتاب «اوستا و زرند» زرتشتيان و «شادكموني و ديد» هنديان و «دادتك و ياتيكل» برهماييان و در كتب مقدس بوداييان در «مزامير و زبور» منسوب به حضرت داوود و در فصول «تورات» منسوب به حضرت موسي و «اسفار انجيل» منسوب به حضرت عيسي و …
‏سخن از ظهور منجي بشريت و مصلح كل و بر هم زننده بساط ستم و تشكيل دهنده حكومت واحد جهاني مبتني بر پايه هاي عدالت نويد داده شده است. در هر يك از آيين و اديان و مكاتب و ملل و اقوام از مصلح جهاني با تعبيرهاي مناسب با فرهنگ خود نام برده و سخن گفته اند. در آيين زرتشت از او به نام «سوشيانت» يا «سوشيانس» نجات دهنده بزرگ جهان در ميان يهوديان به نام «ماشيع» مهدي بزرگ جهان، در آيين هندي به نام «آوا تارا» و در آينن بودايي به نام «بودايي پنجم» و در برهمايي به نام «ويشنو» و در كتاب شادكموني از كتب مقدس هنديان به نام «دادتك» برهماييان به نام «آخرين وصي ممتاطا» (محمد) و در كتاب ياتيكل به نام «راهنما» (هادي ، مهدي) تعبير نموده اند.
‏اهالي صربستان در انتظار «ماركو كراليويچ» و ساكنان جزاير انگلستان در انتظار «ارتور» و ايرانيان باستان در انتظار «گرزاسپه» و يونانيان در انتظار «كالويبرگ» و اقوام اروپايي مركزي در انتظار «بوخص» و اقوام امريكاي لاتين در انتظار «كوندل كوئل» و چيني ها در انتظار «كرشنا» بسر مي برند.
‏طبق آنچه نقل شده اين نتيجه حاصل مي شود، اعتقاد به مصلح جهاني مختص ما مسلمانان نيست هر انسان به معناي واقعي انساني به اين امر مسلم معتقد و ايمان قلبي دارد. اما آيا فقط اميد به ظهور داشتن كافي است؟ هيچ وظيفه اي بر عهده ما نيست؟ مگر نه اين است كه اگر امام عصر و زمان خود را نشناسيم و مرگ ما فرا برسد به مانند مردمي كه در زمان جاهليت مرده بلكه از آنها پست تريم؟

 

دانلود فایل

 

دانلود فایل

دانلود

دانلود تحقیق

 

http://shahrsaz.sidaa.ir//content/productpic/7311NjEyMjg_.jpg

دیدگاهتان را بنویسید