تحقیق 35 ص روان سالم-دانلود

تحقیق 35 ص روان سالم

تحقیق 35 ص روان سالم

تحقیق-35-ص-روان-سالملینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 41 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏چكيده
‏رابطه جسم و روان (جسم و رفتار) آن چنان نزدیک است که روان را «‏ ‏مجموعه تجربه انسانی که تابع یک نظام عصبی است.‏ »‏ تعریف کرده‏‌‏اند‏.‏
‏در اين تحقيق سعي شده است مشكلات اساسي و تقريباً گسترده تر روحي و رواني بررسي شود و راه كارهاي كليدي در رابطه با آنها به صورت خلاصه و نكته نكته بيان گردد. مسائلي از قبيل اعتماد به نفس، استرس، افسردگي و… بررسي مي شود.‏
‏2
‏مقدمه
‏می‌توان گفت هیچ موضوع روانی وجود ندارد که نتوان آن‏ ‏را از دیدگاه فیزیولوژیک بررسی کرد. از طرف دیگر ، مرز مشخصی بین فیزیولوژی (جسم) و روان شناسی (روان) وجود ندارد. برای مثال ، وقتی بینایی را مطالعه می‌کنیم، در قلمرو « فیزیولوژی » هستیم، حال آنکه مطالعه « ادراک بینایی » جز‏ء‏ روان شناسی است، ولی به درستی نمی‌دانیم مطالعه « حس بینایی » در کجا خاتمه پیدا می‌کند و مطالعه ادراک بینایی از کجا آغاز می‌شود.
‏در یک دید کلی می‌توانیم بگوییم که تجزیه و تحلیل روانی رفتارهای مختلف در واقع دنباله تجزیه و تحلیل‌های فیزیولوژیکی رفتار اعضا مختلف است، با یک حرکت مضاعف از روان شناسی به فیزیولوژی و از فیزیولوژی به روان شناسی.
‏با مطالعات روانشناختي به تدريج راه هاي گسترده اي در ‏رابطه شناخت بين جسم و روان آدمي‏ كشف شد و ‏راه حل هاي مختلفي براي مواجهه با مشكلات روحي مشخص گرديد. اميدواريم با مطالعه اين تحقيق بتوانيد گام هاي موفقيت را بهتر برداريد. اهد‏اف‏، ‏احساسات و محدوديت هاي خويش را ‏بشناسيد و با آرامش با آنها برخورد نماييد ‏. ‏اما ‏مهم اين است که تعادل را در زندگي حفظ کنيم‏. ‏بهتر است در تعيين اولويت ها بازنگري ‏کنيد‏.
‏4
‏اعتماد به نفس براي يک عمر
‏1- ‏اولين گام در موفقيت ‏«‏خودشناسي» است. ابتدا سعي كنيد شناخت درستي از خود و ويژگي هاي اخلاقي و شخصيتي ‏خود كسب كنيد و با توجه به اين كه هيچ كس كامل نيست، اگر ايرادي يا مشكلي داريد كه ‏خود به تنهايي قادر به يافتن راه حل مناسبي براي مقابله با آن نيستيد و شخص قابل ‏صلاحيتي براي مشورت نداريد، از مشاوران و متخصصين كمك بخواهيد.
‏2- ‏تاريك ترين زمان شب، نزديك ترين زمان به سپيده صبح است. اين جمله ‏را به خاطر بسپاريد و با كوچكترين ناملايمات از تلاش خود دست بر نداريد و به سادگي ‏خود را بازنده تلقي نكنيد.
‏3- ‏بدون توجه به نتيجه كار، تمامي نيروي خود را به كار گيريد تا ‏مسئوليتي كه به عهده شماست، به بهترين نحو انجام پذيرد. در واقع اولين هدف در انجام ‏وظايفتان بايد، داشتن وجدان كاري، دقت و تلاش باشد. با انتخاب اين الگو، حتي اگر به ‏موفقيت هم نائل نشويد، وجداني آسوده خواهيد داشت و لطمه اي به ‏اعتماد به نفس ‏شما وارد نخواهد ‏شد.
‏4- ‏هميشه هدفمند باشيد. اگر خواسته هايتان خيلي دور از دسترس به نظر مي ‏آيد، براي تحقق آنها برنامه اي چند مرحله اي طراحي كنيد. يعني براي خود اهداف كوتاه ‏مدت انتخاب كنيد و مطمئن باشيد حتي اگر يك گام كوچك، اما درست برداريد، اين گام در ‏دستيابي به اهداف نهايي شما بسيار مؤثر خواهد بود و در واقع، فاصله شما را به هدف
‏4
‏دلخواهتان كوتاه تر خواهد كرد.
‏5- ‏در لحظات سختي كه احساس تنهايي و نااميدي مي كنيد، به خاطر بياوريد ‏يگانه قادر متعال در كنار شماست. به خدا توكل كنيد، محكم و راسخ گام برداريد و پس ‏از موفقيت شكرگزار باشيد.
‏6- ‏هيچ گاه اجازه ندهيد افراد منفي باف با عقايد ناسالم خود، ذهن شما ‏را مسموم كنند. اگر از درستي كاري كه قصد انجام آن را داريد، اطمينان حاصل نموده ‏ايد، بدون فوت وقت آن را به انجام برسانيد و نگذاريد كسي به اراده شما خللي وارد ‏كند.
‏7- ‏از شوخي هاي توهين آميز كه باعث خدشه دار ساختن شخصيت خودتان يا ‏ديگران مي شود، خودداري كنيد.
‏8- ‏توانايي هاي خود را دست كم نگيريد، استعدادهاي خود را باور داشته ‏باشيد و مطمئن باشيد انسان در فرهنگ مذهبي ما بي جهت «اشرف مخلوقات» ناميده نشده و ‏مي تواند با اراده و پشتكار، به موفقيت هاي نامحدودي دست يابد.
‏9- ‏در لحظات سختي و پريشاني، دقايقي را با خود خلوت كنيد و سعي كنيد ‏عوامل مولد نگراني تان را پيدا كرده و درصدد رفع آن عوامل برآييد. اجازه ندهيد ‏افكار منفي به ذهن تان هجوم بياورد. خود را دلداري بدهيد و تصميم بگيريد تلاش هاي ‏خود را از سر بگيريد.

 

دانلود فایل

 

دانلود فایل

دانلود

دانلود تحقیق

 

http://shahrsaz.sidaa.ir//content/productpic/15208ODU5MzQ_.jpg

دیدگاهتان را بنویسید