داناود چارچوب نظری و سوابق تحقیقاتی مفهوم و ابعاد مدیریت دانش-دانلود

داناود چارچوب نظری و سوابق تحقیقاتی مفهوم و ابعاد مدیریت دانش

داناود چارچوب نظری و سوابق تحقیقاتی مفهوم و ابعاد مدیریت دانش

داناود-چارچوب-نظری-و-سوابق-تحقیقاتی-مفهوم-و-ابعاد-مدیریت-دانشلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 40 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏ادبیات تحقیق
‏مفهوم‏ ‏دانش
‏2-1. مقدمه
‏در این فصل، ابتدا به مبانی نظری مربوط به موضوع مورد تحقیق پرداخته می شود و سپس پیشینه ی مربوط در داخل و خارج و جمع بندی آن بیان و ضمن ارائه ی سوالات پژوهش، تعاریف مفهومی و عملیاتی مربوط، مطرح می شود.

‏2-2. مبانی نظری
‏2-2-1. مفهوم دانش
‏ مطالعه ی دانش به زمان ‏افلاطون‏ و ‏ارسطو‏ باز می‌گردد. با این حال توجه‏ ‏به دانش در درون یک سازمان، اولین بار توسط فیلسوفی بنام ‏میشل پولانی ‏- Polanyi‏
‏ در سال 1965 مشاهده گردید. او دانش را به عنوان چیزی که به خودی خود دارای ارزش ذاتی است معرفی نموده و دو نوع دانش ضمنی و دانش آشکارا مطرح نمود. ‏نوناکا – Nonaka
‏ ( 1991 ) نیز عقیده‏ ی‏ ‏پولانی‏ را در مورد دو سطح دانش تأیید نموده است. پس از آن در خصوص اصطلاح دانش مباحث زیادی مطرح شده است و این تنها یکی از جنبه‌های گیج کننده مدیریت دانش است (کونگ و پوندیا، 2003‏).
‏ماهیت دانش، موضوعی همیشگی در مدیریت دانش است. همان گونه که ‏آلی ‏- Allee
‏ (‏2002)‏ ‏می‌گوید، “چگونگی تعریف دانش، چگونگی اداره کردن آن را می‌تواند تعیین کند”. این امر‏ ‏حکایت از عدم یکپارچگی در این زمینه و تعداد زیاد تعریف دانش مغایر یکدیگر، دارد. (فایرستون و مک الروی، 1387).

 

دانلود فایل

 

دانلود فایل

دانلود

نمونه پیشینه تحقیق

 

http://shahrsaz.sidaa.ir//content/productpic/23276ODQyMjg_.png

دیدگاهتان را بنویسید