تحقیق تأسیس وراه اندازی مهدکودک وآمادگی روشنک-دانلود

دانلود تحقیق تأسیس وراه اندازی مهدکودک وآمادگی روشنک

با کیفیت ترین تحقیق تأسیس وراه اندازی مهدکودک وآمادگی روشنک , دانلود تحقیق تأسیس وراه اندازی مهدکودک وآمادگی روشنک  , سایت دانلود تحقیق تأسیس وراه اندازی مهدکودک وآمادگی روشنک

 

تحقیق تأسیس وراه اندازی مهدکودک وآمادگی روشنک

تحقیق-تأسیس-وراه-اندازی-مهدکودک-وآمادگی-روشنکلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 233 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

1
‏تأسیس وراه اندازی
‏مهدکودک وآمادگی روشنک
2
‏چکی‏ـ‏ده
‏عنوان ‏:‏آموزش وپرورش پیش ازدبستان
4
‏هدف ‏ ازتهیه این پروژه این است که برای راه اندازی وتأ سیس یک مهداستاندارد باید این مراحل راطی کرد که مراحل عبارتنداز :
‏تعریف
‏اهمیت
‏ضرورت
‏برنامه ها یآموزش وپرورش پیش ازدبستان
‏بازیهای کودکان
‏ودرمرحله آخر برآورد هزینه تأسیس یک مهد استاندارد
‏نيايش‏
‏محبوب من، از خواب برخيز چرا كه روحم در آن سوي درياهاي هراس آور تو‏ را ‏ مي خواند و نفسم بالهايش را بر فراز امواج كف آلود و خشمگين به سوي تو گسترده است. برخيز!‏ كه از حركت باز ايستاده اي و آرامش غوغاي سُم اسبان را از كار انداخته و گام هاي رهگذران از حركت باز مانده اند. و خواب جانهاي انسان را در آغوش گرفته و تنها من بيدار مانده ام چرا كه هرگاه مرا غرقه سازد، شوق مرا بيرون مي آورد. و هرگاه موانع مرا از تو دور سازند، محبت مرا به تو نزديك مي دارد. محبوب من، خوابگاهم را از بيم فراموشي پنهان شده از لابلاي رواندازها ترك گفته ام و به كتاب روي آورده ام چرا كه نا له من سطرها را از صفحات زدود و پيش چشمانم اوراقي صاف و سپيد تبديل كرد. محبوب من برخيز!‏ و سخنان مرا بشنو.
‏محبوب من آنگاه نداي تو را آنسوي درياها شنيدندو لمس كردن دستانت را حس كردم. بهوش آوردم و طاقتم را ترك كردم و بر روي علف زار ها به راه افتادم و گام ها و كناره هاي لباسم از شبنم شب نمناك شد. زينهار كه من اينك زير شاخه هاي درختان بادام كه گل داده اند، ايستاده ام و محبوب من صداي تو را مي شونم.
5
‏نازنينا، با من سخن بگو و بگذار كه نفسهايت همراه با فضاي پيشرو از دره هاي لبنان به سوي من آيد. با من سخن بگو كه كس ديگر نمي شوند، چرا كه تاريكي همه آفريدگان را به لانه هايشان گسيل داشته و خواب ساكنان اين شهر را مست كرده و تنها من بيدار ماندم، محبوب من، آسمان نقابي از اشعه ماه بافته و آن را بر پيكر لبنان انداخته است،
‏نازنينا آسمان از تاريكي شب ردايي ضخيم بافته كه آسترش از دود كارخانه ها و نفس هاي مرگ است و با آن گوشه هاي شهر را فرو پژشانده است.
‏محبوب من، ساكنان روستاها از كوفهايشان برخاسته و بين درختان گردو و بيد ايستاده اند و جانهايشان به سوي نمودگاه آرزو پيشي مي گيرد.
‏محبوب من، شاخه ها خم شدند و صداي برگهايش با نواي جويبار جاري در هم آميخت و ترانه سليمان و طنين گيتار داوود و آوازهاي موصولي را دوباره به گوش من تكرار كرد.
‏محبوب من، سپيده دميد و انگشتان بيداري پلك هاي خواب را به بازي گرفت و اشعه بنفش رنگ از آنسوي شب به راه افتاد و پرده شب را از عزم شكوه زندگي برداشت و روستاهاي تكيه داده به آسودگي و آرامش بر فراز دره به هوش آمدند وزنگ كينه ها آواز سر دادند و نداي محبوبي كه به نماز صبح ايستاده، سراسر فضا را پر كرد. در غارها طنين آن را تكرار مي كردند. چنانكه گويي همه طبيعت برخواسته تا نماز بگذارد. گوساله ها آغل خود را ترك گفته، گله هاي گوسفندان و بزها محوطه خود را رها كرده و به سوي كشتزارها بازگشته اند، تا گل علفزارهاي درخشان به قطره هاي شبنم را بچرند. و چوپان پيشاپيش آنان قدم مي زنند و بچه ها كه همراه با گنجشكان با دميدن سپيده سلام مي گويند، در پي آنها قرار دارند .
‏نازنينا، سپيده دميد و بر بلندي ‏خانه هاي انبوه چادرهاي سنگين ‏و روز گسترده شدند. و پرده ها را از پس پنجره ها برداشته و درها گشوده شدند و چره هاي گرفته و ديدگان خواب آلود، بيدار شدندو بيچارگي راهي كارخانه ها شد و بوته مرگ را در كنار زندگي كاشت. كه سايه نا اميدي و بيم بر نمودگاه هاي آشكارشان پيدا بود كه گويي به سوي جنگلي هراس انگيز و كشنده برده مي شوند. زينهار، كه خيابانها از كساني كه شتابان بودند و خواسته ها داشتند، پرشده بود. و فضاي سرشار از بي ثباتي آهن و گردش دستگاه ها و فرياد بخار سرشار بود و شهر به ميدان جنگي تبديل شده بود كه در آنجا نيرومند، ناتوان را مي كشت و ثروتمدان ستمكار حاصل تلاش بي نوايان مسكين را به خود اختصاص مي دادند.

 

دانلود فایل

 

پکیج تحقیق تأسیس وراه اندازی مهدکودک وآمادگی روشنک
 خرید تحقیق تأسیس وراه اندازی مهدکودک وآمادگی روشنک
 سایت تحقیق تأسیس وراه اندازی مهدکودک وآمادگی روشنک
 بهترین تحقیق تأسیس وراه اندازی مهدکودک وآمادگی روشنک
تحقیق تأسیس وراه اندازی مهدکودک وآمادگی روشنک , پاورپوینت تحقیق تأسیس وراه اندازی مهدکودک وآمادگی روشنک , تحقیق تأسیس وراه اندازی مهدکودک وآمادگی روشنک , دانلود تحقیق تأسیس وراه اندازی مهدکودک وآمادگی روشنک ,فایل تحقیق تأسیس وراه اندازی مهدکودک وآمادگی روشنک , ورد تحقیق تأسیس وراه اندازی مهدکودک وآمادگی روشنک ,محصول تحقیق تأسیس وراه اندازی مهدکودک وآمادگی روشنک ,
دانلود تحقیق

دیدگاهتان را بنویسید