دائما از صورت و بدنم ایراد میگیرم و اصلا ازشون راضی نیستم! (داستان درمانی)-دانلود

دانلود دائما از صورت و بدنم ایراد میگیرم و اصلا ازشون راضی نیستم! (داستان درمانی)

با کیفیت ترین دائما از صورت و بدنم ایراد میگیرم و اصلا ازشون راضی نیستم! (داستان درمانی) , دانلود دائما از صورت و بدنم ایراد میگیرم و اصلا ازشون راضی نیستم! (داستان درمانی)  , سایت دانلود دائما از صورت و بدنم ایراد میگیرم و اصلا ازشون راضی نیستم! (داستان درمانی)

 

دائما از صورت و بدنم ایراد میگیرم و اصلا ازشون راضی نیستم! (داستان درمانی)

دائما-از-صورت-و-بدنم-ایراد-میگیرم-و-اصلا-ازشون-راضی-نیستم!-(داستان-درمانی)

توضیحات:
در این فایل درمانی سعی شده در قالب روایت داستان زندگی نوجوانی که چهره و بدن خودش رو نمیپذیره و درگیر تغییر دادن اون هست بیان کنه و تکنیکها و راهکارهای کاربردی حل این مشکل رو مطرح میکنه.
اگر از چهره و اندام خود راضی نیستید قبل از هر عمل یا تغییری این مقاله رو مطالعه کنید.
(من زهرا رضایی روانشناس دارای مجوز 1506 از سازمان نظام روانشناسی تجربیات و تخصص خودم رو در قالب داستان به شما عزیزان تقدیم میکنم امیدوارم با استفاده از این تجارب روابطتون رو نجات بدین)
دانلود فایل

 

پکیج دائما از صورت و بدنم ایراد میگیرم و اصلا ازشون راضی نیستم! (داستان درمانی)
 خرید دائما از صورت و بدنم ایراد میگیرم و اصلا ازشون راضی نیستم! (داستان درمانی)
 سایت دائما از صورت و بدنم ایراد میگیرم و اصلا ازشون راضی نیستم! (داستان درمانی)
 بهترین دائما از صورت و بدنم ایراد میگیرم و اصلا ازشون راضی نیستم! (داستان درمانی)
دائما از صورت و بدنم ایراد میگیرم و اصلا ازشون راضی نیستم! (داستان درمانی) , پاورپوینت دائما از صورت و بدنم ایراد میگیرم و اصلا ازشون راضی نیستم! (داستان درمانی) , دائما از صورت و بدنم ایراد میگیرم و اصلا ازشون راضی نیستم! (داستان درمانی) , دانلود دائما از صورت و بدنم ایراد میگیرم و اصلا ازشون راضی نیستم! (داستان درمانی) ,فایل دائما از صورت و بدنم ایراد میگیرم و اصلا ازشون راضی نیستم! (داستان درمانی) , ورد دائما از صورت و بدنم ایراد میگیرم و اصلا ازشون راضی نیستم! (داستان درمانی) ,محصول دائما از صورت و بدنم ایراد میگیرم و اصلا ازشون راضی نیستم! (داستان درمانی) ,
داستانی

دیدگاهتان را بنویسید