دانلود مقاله زن و رسانه ها-دانلود

دانلود دانلود مقاله زن و رسانه ها

با کیفیت ترین دانلود مقاله زن و رسانه ها , دانلود دانلود مقاله زن و رسانه ها  , سایت دانلود دانلود مقاله زن و رسانه ها

 

دانلود مقاله زن و رسانه ها

دانلود-مقاله-زن-و-رسانه-هالینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 36 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏همايش ملي نقش زنان در توسعه پايدار
‏مجموعه مقالات
172
‏ 1‏
‏زن و رسانه ها‏ و مطبوعات
‏مقدمه:
‏اصولاً هنر رسانه ها داراي خصوصياتي است كه گوشه هايي از حالات، اوضاع و رفتار افراد را نمونه برداري مي كند و به نمايش مي گذارد.
‏ارسطو براي اولين بار مفهوم ارتباطات را مورد توجه قرار مي دهد و به عنوان يك عنصر اجتماعي هسته اصلي آن را (تبادل افكار متعدد) معرفي مي كند.
‏او عناصر جريان ارتباطات را (فرستنده) (پيام) (مخاطب) و هدف فرستنده از ارسال پيام را، متقاعد نمودن مخاطب مي داند. وظيفه پيوند دادن اجزاي اين اجتماع به عهده رسانه ها است.
‏دكتر الهه كولايي معتقد است كه ما به عنوان زن ايراني بايد با توجه به شرايط داخلي براي رسيدن به نتايج مطلوب ظرفيت ساز مي كنيم.
‏شخصيت زن:
‏نحوه انتخاب، توانايي درك ايمان و عشق، آموختن از تجارب زندگي و نيز قبول تعهد است كه به شخصيت زن شكل مي بخشد.
‏همايش ملي نقش زنان در توسعه پايدار
‏مجموعه مقالات
172
‏ 3‏
‏بسياري تصور مي كنند كه شخصيت پردازي از زن منوط به اعطاي نقش هاي بسيار بالا به اوست و گروهي نيز مي پندارند زن مي تواند نقشي را به خوبي ايفا كند كه در خانواده به عنوان (مادر، همسر و دختر) به صورت ذاتي در نهاد او وجود دارد.
‏گروه اول زن را (ماشين) و گروه دوم زن را حيوان تلقي كرده اند پس نگاه انساني و منطقي به شخصيت زن كجا رفته است؟
‏نگاهي كه به زن به عنوان يك انسان هويت بخشد.
‏زن به عنوان جنس دوم
‏نظر نشريات زنان در مورد زنان در رسانه ها به عنوان جنس دوم را مي توان به سه دسته تقسيم كرد.
‏1-حضوري حاشيه اي و بي رنگ و غيرجدي.
‏2-در قالب موجودي ساده، تسليم و سرشار از محبت و از خود گذشتگي
‏3-حيله گر، گستاخ و از بند رها شده و عصيانگر.
‏موقعيت فرهنگي ‏–‏ اجتماعي زن
‏زن كارمند، زن معلم، زن پزشك و … در فيلم هاي موجود، شخصيت هاي مهمي هستند و در واقعيت همه اين شخصيت ها در اقليت قرار گرفته اند. در نگاه نخست آنچه وضعيت فرهنگي و اجتماعي را ترسيم مي كند، حال همان واقعي بودن امور است. ديدگاه فرهنگي اجتماعي جامعه زن رام وجودي غيرمستقل مي داند و شخصيت او در كنار مرد تكميل مي شود. اما در رسانه ها اين امر با شدت بيشتري ترسيم شده است و در واقع بهتر بود كه در جهت تضعيف اين ديدگاه غيرمنطقي قدمهايي برداشته مي شد.

 

دانلود فایل

 

پکیج دانلود مقاله زن و رسانه ها
 خرید دانلود مقاله زن و رسانه ها
 سایت دانلود مقاله زن و رسانه ها
 بهترین دانلود مقاله زن و رسانه ها
دانلود مقاله زن و رسانه ها , پاورپوینت دانلود مقاله زن و رسانه ها , دانلود مقاله زن و رسانه ها , دانلود دانلود مقاله زن و رسانه ها ,فایل دانلود مقاله زن و رسانه ها , ورد دانلود مقاله زن و رسانه ها ,محصول دانلود مقاله زن و رسانه ها ,
مقالات فارسی مختلف

دیدگاهتان را بنویسید