دانلود مقاله پروژه مالی شرکت کنسرو کرج شوبران 45 ص (ورد)-دانلود

دانلود دانلود مقاله پروژه مالی شرکت کنسرو کرج شوبران 45 ص (ورد)

با کیفیت ترین دانلود مقاله پروژه مالی شرکت کنسرو کرج شوبران 45 ص (ورد) , دانلود دانلود مقاله پروژه مالی شرکت کنسرو کرج شوبران 45 ص (ورد)  , سایت دانلود دانلود مقاله پروژه مالی شرکت کنسرو کرج شوبران 45 ص (ورد)

 

دانلود مقاله پروژه مالی شرکت کنسرو کرج شوبران 45 ص (ورد)

دانلود-مقاله-پروژه-مالی-شرکت-کنسرو-کرج-شوبران-45-ص-(ورد)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 43 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏مقدمه
‏آ‏دم‏ی در اوایل پی‏د‏ایش زندگی اجتماعی خود به طور تصادفی به حساب و چگونگی محاسبه پی برد تا بتواند چرخه زندگی خود را بچرخاند.
‏اجتماعات اولیه زندگی ثابتی نداشتند و پیوسته در حال کوچ‏ ‏کردن بودن بنابراین زندگی آنها وابسته به وضعیت آب و هوا بود به همین خاطر آنها زمستان را در مناطق گرمسیر به سر می بردند و همیشه طوری محاسبه می کردند که زمستان را در سختی به سر نبرند.
‏هرچه از عمر این زمین می گذرد آدم‏ی در حال پیشرفت و تکامل است به طوری که در چند دهه اخیر انسان از وسایل متفاوتی برای محاسبه استفاده نموده است به طور مثال از چورتکه به کامپیوتر رسیده و برنامه های خود را از قبل تعیین می کنند. تا آینده ای آسان در پیشه رو داشته باشد.
‏یک انسان متفکر و یا یک شرکت موفق شرکتی است که دارای برنامه ریزی ‏درست باشد
‏تاریخچه شرکت کرج کنسرو( شوبران):
‏شرکت تولیدی شوبران تولیده کننده انواع ترشیجات و مرباجات از سال 1354‏ شروع به کار نمود و شرکت آن واقع در کرج- مهرشهر- بلوار ارم- خیابان طالقانی می باشد.
‏این شرکت دارای محصولات متنوعی می باشد از قبیل:
‏انواع شورها مانند: خیارشور، کلم، مخلوط و غیره.
‏انواع ترشیجات مانند: لیته، مخلوط، گل کلم، سیر و غیره.
‏انواع مرباجات مانند: هویج، بالنگ، سیب، به، آلبالو، پرتقال، توت فرنگی، سه میوه و غیره.
‏در کل این شرکت دارای 24‏ نوع محصول می باشد.
‏قابل ذکر است که این شرکت مواد اولیه اش را از قبیل میوه جات سبزیجات و غیره را به طور مستقیم از دست کشاورزان خریداری می نماید.
‏شرکت تولیدی کرج کنسرو تا سال 77‏ به کار خود ادامه داد ولی در این سال به علت مشکلاتی که بین سهام داران آن و از طرف دیگر در مدیریت آن به وجود آمد کار این واحد تولیدی تا 2‏ سال به تأخیر افتاد و بعد از دو سال با نام جدیدی به نام کرج کنسرو( شوبران) به فعالیت خود ادامه داد البته این بار با سهام داران و مدیریت جدید.

 

دانلود فایل

 

پکیج دانلود مقاله پروژه مالی شرکت کنسرو کرج شوبران 45 ص (ورد)
 خرید دانلود مقاله پروژه مالی شرکت کنسرو کرج شوبران 45 ص (ورد)
 سایت دانلود مقاله پروژه مالی شرکت کنسرو کرج شوبران 45 ص (ورد)
 بهترین دانلود مقاله پروژه مالی شرکت کنسرو کرج شوبران 45 ص (ورد)
دانلود مقاله پروژه مالی شرکت کنسرو کرج شوبران 45 ص (ورد) , پاورپوینت دانلود مقاله پروژه مالی شرکت کنسرو کرج شوبران 45 ص (ورد) , دانلود مقاله پروژه مالی شرکت کنسرو کرج شوبران 45 ص (ورد) , دانلود دانلود مقاله پروژه مالی شرکت کنسرو کرج شوبران 45 ص (ورد) ,فایل دانلود مقاله پروژه مالی شرکت کنسرو کرج شوبران 45 ص (ورد) , ورد دانلود مقاله پروژه مالی شرکت کنسرو کرج شوبران 45 ص (ورد) ,محصول دانلود مقاله پروژه مالی شرکت کنسرو کرج شوبران 45 ص (ورد) ,
اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید