سیستمهای کنترل موجودی ورد-دانلود

دانلود سیستمهای کنترل موجودی ورد

با کیفیت ترین سیستمهای کنترل موجودی ورد , دانلود سیستمهای کنترل موجودی ورد  , سایت دانلود سیستمهای کنترل موجودی ورد

 

سیستمهای کنترل موجودی ورد

سیستمهای-کنترل-موجودی-وردلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 11 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏1
‏سیستمهای کنترل موجودی
ERP
ERP ‏چیست؟
‏کلمه ERP ‏در اصل مخفف واژگان Enterprise Resource Planning ‏یا سامانه تخصیص ‏منابع سازمان است که طیف وسیعی از فعالیتهای مختلفی که به بهبود عملکرد سازمان ‏منتهی می‏ ‏شود را در بر دارد. ERP ‏توسط برنامه‏ ‏های کاربردی با چندین زیربرنامه ‏کاربردی پشتیبانی می‏ ‏شود که فعالیتها را در گستره واحدهای عملیاتی سازمان یکپارچه ‏می‏ ‏سازد. این فعالیتها می‏ ‏تواند بازه وسیعی از مدیریت تولید، خربد قطعات، کنترل ‏موجودی انبار، ارسال مواد به واحدهای تولیدی تا ردگیری سفارشات را شامل شود. ERP ‏همچنین می‏ ‏تواند زیر برنامه‏ ‏های کاربردی در زمینه مدیریت مالی و مدیریت منابع ‏انسانی سازمان را هم در بر داشته باشد.
‏تعریف
ERP ‏سیستمی است که دارای اهداف، اجزا و محدوده مشخص و معینی است. در ادامه ERP ‏را بر حسب هر یک از این جنبه‏ ‏ها تعریف می‏ ‏کنیم. هدف ERP – ‏هدف از یک سیستم ERP ‏بهبود و تسریع فرایندهای داخلی کسب و کار سازمان است که برای نیل به این منظور ‏عموماً به مهندسی مجدد فرایندهای سازمان نیاز است.
‏2
‏اجزای یک سیستم ERP
‏نرم افزار ERP – ‏هسته اصلی هر سیستم ERP ‏بخش نرم افزار آن است. نرم افزار ERP ‏در ‏عمل بر مبنای زیر برنامه‏ ‏های کاربردی قرار دارد. هر یک از زیر برنامه‏ ‏های کاربردی ‏فعالیتهای عملیاتی بخشی از سازمان را به شکل مکانیزه شبیه‏ ‏سازی می‏ ‏کند. زیر ‏برنامه‏ ‏های معمول نرم افزارهای ERP ‏مدیریت تولید، خرید مواد اولیه، کنترل موجودی ‏انبار،، ارسال مواد به واحدهای تولیدی و ردگیری سفارشات را پوشش می‏ ‏دهد.
‏فرایندهای کسب و کار کارآمد – ‏فرایندهای کسب ‏و کار سازمان به سه سطح کلی تقسیم بندی می‏ ‏شوند ‏–‏ فرایندهای استراتژیک، کنترلهای ‏مدیریتی و کنترلهای عملیاتی. ERP ‏ها به تدریج به راه حلهای جامعی برای کارآمد کردن ‏فرایندهای سازمان در هر سه سطح مذکور ارتقا یافته اند. بخش عمده‏ ‏ای از موفقیت ‏سیستمهای ERP ‏به یکپارچه کردن فعالیتها در کل سازمان باز می‏ ‏گردد.
‏کاربران- ‏کاربران سیستمهای ERP ‏می‏ ‏توانند ‏کلیه کاربران سازمان در هر سطحی از هرم سازمانی را شامل شوند.
‏معمولترین سیستم عامل برای کاربری نرم افزارهای ERP ‏سیستم عامل UNIX ‏می‏ ‏باشد. ‏علاوه بر این Windows NT ‏و Linux ‏دیگر سیستمهای عامل مورد استفاده برای نرم ‏افزارهای ERP ‏اند اما اکثر سیستمهای ERP ‏بزرگ بر مبنای سیستم عامل UNIX ‏قرار دارند. UNIX ‏سیستم عاملی است که در اصل برای استفاده همزمان جندین کاربر طراحی شده و ‏پروتکل ارتباطی TCP/IP ‏را در خود دارد. از دید فنی دلایل زیادی برای توجیه قرارگیری ERP ‏بر روی سیستم عامل UNIX ‏وجود دارد.

 

دانلود فایل

 

پکیج سیستمهای کنترل موجودی ورد
 خرید سیستمهای کنترل موجودی ورد
 سایت سیستمهای کنترل موجودی ورد
 بهترین سیستمهای کنترل موجودی ورد
سیستمهای کنترل موجودی ورد , پاورپوینت سیستمهای کنترل موجودی ورد , سیستمهای کنترل موجودی ورد , دانلود سیستمهای کنترل موجودی ورد ,فایل سیستمهای کنترل موجودی ورد , ورد سیستمهای کنترل موجودی ورد ,محصول سیستمهای کنترل موجودی ورد ,
اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید