طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل5: عددهای اعشاری-دانلود

دانلود طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل5: عددهای اعشاری

با کیفیت ترین طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل5: عددهای اعشاری , دانلود طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل5: عددهای اعشاری  , سایت دانلود طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل5: عددهای اعشاری

 

طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل5: عددهای اعشاری

طرح-درس-و-روش-تدریس-ریاضی-پنجم-فصل5-عددهای-اعشاری

توضیحات:
طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، درس عددهای اعشاری در قالب ورد و شامل 5 صفحه.
این درس ابتدا با یادآوری عدد مخلوط و عدد اعشاری تا مرتبه دهم که درکلاس چهارم بوده وارد مبحث اعداد اعشاری شده و کسر را به اعشار ارتباط می‌دهد. در واقع عدد اعشاری همان کسر، عدد مخلوط است با این فرق که در کسر مخرج، هر عددی می‌تواند باشد ولی در عدد اعشاری مخرج ١٠ یا توان‌هایی از ١٠ است و به همین دلیل آن را در جدول ارزش مکانی دهدهی می‌توانیم نشان دهیم.

در اندازه گیری کمیت‌های مختلف مثل طول و سطح و حجم و گنجایش و جرم و … بعضی مواقع می‌خواهیم اندازه‌ای را با واحدی مشخص بیان کنیم. مثلاً اندازه قد یک فرد با واحد سانتی متر 172 و با واحد متر 1/72 متر می‌شود. در این مواقع نیاز به نمایش اعشاری اعداد داریم.

اهداف درس:
✅ خواندن و نوشتن اعداد اعشاری تا مرتبه هزارم
✅ گسترده نویسی اعداد اعشاری
✅ نوشتن و قرار دادن اعداد اعشاری در جدول ارزش مکانی
✅ نمایش اعداد اعشاری به صورت تقریبی روی محور
✅ تشخیص ارتباط بین یکان و دهم و صدم و هزارم
✅ تشخیص ارتباط بین اعداد اعشاری با اعداد کسری و مخلوط

دانلود فایل

 

پکیج طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل5: عددهای اعشاری
 خرید طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل5: عددهای اعشاری
 سایت طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل5: عددهای اعشاری
 بهترین طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل5: عددهای اعشاری
طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل5: عددهای اعشاری , پاورپوینت طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل5: عددهای اعشاری , طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل5: عددهای اعشاری , دانلود طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل5: عددهای اعشاری ,فایل طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل5: عددهای اعشاری , ورد طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل5: عددهای اعشاری ,محصول طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل5: عددهای اعشاری ,
ریاضی

دیدگاهتان را بنویسید