طرح درس پنجره های شناخت فارسی ششم
طرح درس پنجره های شناخت فارسی ششم
اهداف جزیی و رفتاری :
درس پنجره های شناخت را به صورت خلاصه توضیح دهند. ( درک و فهم )
تکالیف مربوط به درس پنجره های شناخت را با دقت انجام دهند . ( روانی حرکتی – عادی )
دانش آموز آنچه را از درس پنجره های شناخت یاد می گیرد با دوستانش به اشتراک بگذارد.
دانش آموز با توجه به ملاک های عقلانی بتواند درس پنجره های شناخت را به صورت کاربردی فرا بگیرد..
رعایت ادب و احترام نسبت به معلم
تقویت مهارت گوش دادن
تقویت مهارت سخن گفتن
اهداف رفتاری در حیطه ی شناختی:
پس از پایان درس جدید از دانش آموزان انتظار می رود:
1)چند نمونه از کلمات هم خانواده مثال بزنند.
2)در متن درس یک کتاب غیر درسی کلمات هم خانواده را پیدا کنند.
اهداف جزئی در حیطه ی شناختی:
پس از پایان درس جدید از دانش آموزان انتظار می رود:
1)کلمات هم ریشه را بشناسند.
2)ویژگی این کلمات را بدانند.
طرح درس پنجره های شناخت فارسی ششم
اهداف جزیی و رفتاری :
درس پنجره های شناخت را به صورت خلاصه توضیح دهند. ( درک و فهم )
تکالیف مربوط به درس پنجره های شناخت را با دقت انجام دهند . ( روانی حرکتی – عادی )
دانش آموز آنچه را از درس پنجره های شناخت یاد می گیرد با دوستانش به اشتراک بگذارد.
دانش آموز با توجه به ملاک های عقلانی بتواند درس پنجره های شناخت را به صورت کاربردی فرا بگیرد..
رعایت ادب و احترام نسبت به معلم
تقویت مهارت گوش دادن
تقویت مهارت سخن گفتن
اهداف رفتاری در حیطه ی شناختی:
پس از پایان درس جدید از دانش آموزان انتظار می رود:
1)چند نمونه از کلمات هم خانواده مثال بزنند.
2)در متن درس یک کتاب غیر درسی کلمات هم خانواده را پیدا کنند.
اهداف جزئی در حیطه ی شناختی:
پس از پایان درس جدید از دانش آموزان انتظار می رود:
1)کلمات هم ریشه را بشناسند.
2)ویژگی این کلمات را بدانند.
طرح درس پنجره های شناخت فارسی ششم