مقیاس نگرش ناکارآمد (DAS)-دانلود

دانلود مقیاس نگرش ناکارآمد (DAS)

با کیفیت ترین مقیاس نگرش ناکارآمد (DAS) , دانلود مقیاس نگرش ناکارآمد (DAS)  , سایت دانلود مقیاس نگرش ناکارآمد (DAS)

 

مقیاس نگرش ناکارآمد (DAS)

مقیاس-نگرش-ناکارآمد-(das)

توضیحات:
مقیاس نگرش ناکارآمد (DAS)، در قالب فایل Word.
مقیاس نگرش ناکارآمد (DAS) جهت تعیین نگرش‌ها و نگرش‌های زمینه ساز افسردگی .
آسیب‌ شناختی، بر مبنای مدل‌ شناختی بک (1967-1976) بر سنجش ساختار‌های وابسته به‌ شناخت بسیار تأکید دارد (بک و همکاران 1983). و جهت تعیین نگرش‌ها و نگرش‌های زمینه ساز افسردگی است که بر مبنای نظریه شناختی بک ساخته شده است.
همچنین از این مقیاس‌ جهت سنجش و ارزیابی فرضیات و اعتقادات زیربنایی استفاده‌ می‌شود که مشخص‌کننده محتوای شناختی در میل و نگرش فرد در تمایل به مواد مخدر است بر مبنای نظریه بک‌ است. این مقیاس دارای 40 سؤال و چهار زیرمقیاس: کمال طلبی، نیاز به تایید، نیاز به راضی کردن دیگران و آسیب‌‌پذیری می‌باشد، براساس پژوهش‌های گوناگون، میانگین نمرات بدست آمده، افراد سالم بین 119 تا 128 گزارش شده است، و نمره بالاتر نشان دهنده آسیب پذیری بیشتر است،
بک، بروان، استیر و ویسم (1991) اعتبار و پایایی آن را به وسیله نمونه‌ای شامل 2023 نفر از بیماران سرپایی که برای درمان شناختی مراجعه کرده بودند، برآورد کرده و ضرایب رضایت بخشی نیز به دست آوردند.
این مقیاس در مدت بیش از شش هفته دارای ضریب پایایی بالا (90/0)r بود، و با ثبات درونی‌ خوب و ضریب آلفای 75/0 است، در پژوهش کاویانی و همکاران (1384) ترجمه و اعتباریابی مقدماتی آن در دستور کار قرار گرفت.
دانلود فایل

 

پکیج مقیاس نگرش ناکارآمد (DAS)
 خرید مقیاس نگرش ناکارآمد (DAS)
 سایت مقیاس نگرش ناکارآمد (DAS)
 بهترین مقیاس نگرش ناکارآمد (DAS)
مقیاس نگرش ناکارآمد (DAS) , پاورپوینت مقیاس نگرش ناکارآمد (DAS) , مقیاس نگرش ناکارآمد (DAS) , دانلود مقیاس نگرش ناکارآمد (DAS) ,فایل مقیاس نگرش ناکارآمد (DAS) , ورد مقیاس نگرش ناکارآمد (DAS) ,محصول مقیاس نگرش ناکارآمد (DAS) ,
روانشناسی و علوم تربیتی

دیدگاهتان را بنویسید