پاورپوینت آثار جریان الکتریکی-دانلود

دانلود پاورپوینت آثار جریان الکتریکی

با کیفیت ترین پاورپوینت آثار جریان الکتریکی , دانلود پاورپوینت آثار جریان الکتریکی  , سایت دانلود پاورپوینت آثار جریان الکتریکی

 

پاورپوینت آثار جریان الکتریکی

پاورپوینت-آثار-جریان-الکتریکی نوع فایل:power point

قابل ویرایش:6 اسلاید

قسمتی از اسلایدها:

مقدمه

جریان الکتریکی دارای آثار شیمیایی، فشار،گرما، نور و مغناطیس می باشد.

تولید واکنش شیمیایی از طریق جریان الکتزیکی

بار الکتریکی باعث پیوند شیمیایی ترکیبات می شود. برای ایجاد اثرات شیمیایی از جریان الکتریکی یا اختلاف پتانسیل استفاده می شود به این پدیده الکترولیز گویند. یک نمونه از کاربرد الکترولیز آبکاری برقی می باشد. اگر سولفات مس با آب در همراه باشد سولفات مس به یون های مس و سولفات تجزیه می شود یون های مس به طرف الکترود منفی رفته و با جذب الکترون به مس تبدیل می شود. پس از مدتی الکترود منفی از مس پوشیده خواهد شد.

تولید فشار به وسیله جریان الکتریکی

همانطور که فشار در بعضی مواد باعث تولید چرخش و خمش می شود، اختلاف پتانسیل باعث خمش یا چرخش شده و تولید نیرو می کند. در شکل زیر وقتی سیگنال صوتی از کریستال عبور می کند ، کریستال به ارتعاش در می آید و در نتیجه پرده دیافراگم نوسان می کند.

تولید گرما به وسیله جریان الکتریکی

جریان الکتریکی هنگام عبور از یک سیم در آن تولید گرما می کند. این به این معنی است که برای عبور جریان از سیم انرژی مصرف می شود این انرژی به صورت گرما ظاهر می شود. در شکل زیر موارد استفاده از اثر حرارتی جریان الکتریکی نشان داده می شود.

دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت آثار جریان الکتریکی
 خرید پاورپوینت آثار جریان الکتریکی
 سایت پاورپوینت آثار جریان الکتریکی
 بهترین پاورپوینت آثار جریان الکتریکی
پاورپوینت آثار جریان الکتریکی , پاورپوینت پاورپوینت آثار جریان الکتریکی , پاورپوینت آثار جریان الکتریکی , دانلود پاورپوینت آثار جریان الکتریکی ,فایل پاورپوینت آثار جریان الکتریکی , ورد پاورپوینت آثار جریان الکتریکی ,محصول پاورپوینت آثار جریان الکتریکی ,
گوناگون

دیدگاهتان را بنویسید