پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابی اجتماعی در حوزه آموزش سلامت-دانلود

پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابی اجتماعی در حوزه آموزش سلامت

پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابی اجتماعی در حوزه آموزش سلامت

پاورپوینت-اصول-و-مفاهیم-بازاريابی-اجتماعی-در-حوزه-آموزش-سلامتپاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابی اجتماعی در حوزه آموزش سلامت

نوع فایل: power point

قابل ویرایش 29 اسلاید

قسمتی از اسلایدها:

طرح واژه ”بازاريابي اجتماعي“ براي اولين بار در سال 1971 توسط آقای فيليپ کاتلر:

مقاله کاتلر و زالتمن با عنوان ”بازاریابی اجتماعی: رویکردی به تغییر اجتماعی برنامه ریزی شده“ در مجله بازاریابی(Journal of Marketing)

اين دو با ترکيب مفاهيم مربوط به تغييرات اجتماعي و بازاريابي تجاري و فنون تبليغات اين بحث مهم را پايه گذاري کردند.

ادعای نویسندگان این مقاله: استفاده از اصول بازاريابي تجاري (که از آنها براي فروش محصولات به مشتريان استفاده مي شود) براي فروش ايده، نگرش و رفتار به جامعه نتایج خوبی در پی خواهد داشت.

فهرست مطالب و اسلایدها:

تاريخچه بازاريابي اجتماعي

آموزش سلامت

در بازاریابی اجتماعی

ابعاد کلیدی بازاریابی اجتماعی

رقابت

تمایل مداوم برای اصلاح محصول

دانلود فایل

 

پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابی اجتماعی در حوزه آموزش سلامت

 

پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابی اجتماعی در حوزه آموزش سلامت , پاورپوینت پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابی اجتماعی در حوزه آموزش سلامت , پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابی اجتماعی در حوزه آموزش سلامت , دانلود پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابی اجتماعی در حوزه آموزش سلامت ,فایلپاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابی اجتماعی در حوزه آموزش سلامت  , وردپاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابی اجتماعی در حوزه آموزش سلامت  ,محصولپاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابی اجتماعی در حوزه آموزش سلامت, پکیج پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابی اجتماعی در حوزه آموزش سلامت

دیدگاهتان را بنویسید