پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابی اجتماعی در حوزه آموزش سلامت
پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابی اجتماعی در حوزه آموزش سلامت
پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابی اجتماعی در حوزه آموزش سلامت
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 29 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
طرح واژه ”بازاريابي اجتماعي“ براي اولين بار در سال 1971 توسط آقای فيليپ کاتلر:
مقاله کاتلر و زالتمن با عنوان ”بازاریابی اجتماعی: رویکردی به تغییر اجتماعی برنامه ریزی شده“ در مجله بازاریابی(Journal of Marketing)
اين دو با ترکيب مفاهيم مربوط به تغييرات اجتماعي و بازاريابي تجاري و فنون تبليغات اين بحث مهم را پايه گذاري کردند.
ادعای نویسندگان این مقاله: استفاده از اصول بازاريابي تجاري (که از آنها براي فروش محصولات به مشتريان استفاده مي شود) براي فروش ايده، نگرش و رفتار به جامعه نتایج خوبی در پی خواهد داشت.
فهرست مطالب و اسلایدها:
تاريخچه بازاريابي اجتماعي
آموزش سلامت
در بازاریابی اجتماعی
ابعاد کلیدی بازاریابی اجتماعی
رقابت
تمایل مداوم برای اصلاح محصول
پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابی اجتماعی در حوزه آموزش سلامت
پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابی اجتماعی در حوزه آموزش سلامت
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 29 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
طرح واژه ”بازاريابي اجتماعي“ براي اولين بار در سال 1971 توسط آقای فيليپ کاتلر:
مقاله کاتلر و زالتمن با عنوان ”بازاریابی اجتماعی: رویکردی به تغییر اجتماعی برنامه ریزی شده“ در مجله بازاریابی(Journal of Marketing)
اين دو با ترکيب مفاهيم مربوط به تغييرات اجتماعي و بازاريابي تجاري و فنون تبليغات اين بحث مهم را پايه گذاري کردند.
ادعای نویسندگان این مقاله: استفاده از اصول بازاريابي تجاري (که از آنها براي فروش محصولات به مشتريان استفاده مي شود) براي فروش ايده، نگرش و رفتار به جامعه نتایج خوبی در پی خواهد داشت.
فهرست مطالب و اسلایدها:
تاريخچه بازاريابي اجتماعي
آموزش سلامت
در بازاریابی اجتماعی
ابعاد کلیدی بازاریابی اجتماعی
رقابت
تمایل مداوم برای اصلاح محصول
پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابی اجتماعی در حوزه آموزش سلامت