پاورپوینت بخش چهارم کتاب مفاهیم بنیادی و مباحث تخصصی در مشاوره (از حوزه های تخصصی در مشاوره)-دانلود

دانلود پاورپوینت بخش چهارم کتاب مفاهیم بنیادی و مباحث تخصصی در مشاوره (از حوزه های تخصصی در مشاوره)

با کیفیت ترین پاورپوینت بخش چهارم کتاب مفاهیم بنیادی و مباحث تخصصی در مشاوره (از حوزه های تخصصی در مشاوره) , دانلود پاورپوینت بخش چهارم کتاب مفاهیم بنیادی و مباحث تخصصی در مشاوره (از حوزه های تخصصی در مشاوره)  , سایت دانلود پاورپوینت بخش چهارم کتاب مفاهیم بنیادی و مباحث تخصصی در مشاوره (از حوزه های تخصصی در مشاوره)

 

پاورپوینت بخش چهارم کتاب مفاهیم بنیادی و مباحث تخصصی در مشاوره (از حوزه های تخصصی در مشاوره)

پاورپوینت-بخش-چهارم-کتاب-مفاهیم-بنیادی-و-مباحث-تخصصی-در-مشاوره-(از-حوزه-های-تخصصی-در-مشاوره)

پاورپوینت بخش چهارم کتاب مفاهیم بنیادی و مباحث تخصصی در مشاوره (از حوزه های تخصصی در مشاوره) نوشته دیوید گلدارد ترجمه سیمین حسینیان در قالب pptx و در حجم 48 اسلاید:

شامل:
فصل 20-مراجع عصبانی  
فصل 21-مشاوره فقدان وسوگ 
فصل 22-مراجع خودکشی گرا 

بخشی از متن:
یک مراجع عصبانی اگر بخواهد احساس بهتری داشته باشد، باید بتواند خشم خود را کنترل کند. دو روش متفاوت و مجزا برای کمک به او در انجام چنین کاری وجود دارد. یک روش این است که مراجع را تشویق کنیم تا به صورت کلامی، در محیط امن مشاوره خشم خود را ابراز کند و دومین کار این است که به مراجع روش کسب آرامش یا آرمیدگی را یاد دهیم. همچنین، زمانی که خشم اولیه مراجع کاهش یافت، او می تواند روشهای سازنده را برای کنترل خشم خود در آینده یاد بگیرد.
هنگامی که به مراجع اجازه داده شود تا در اتاق مشاوره خشم خود را به صورت کلامی رها کند دیگر او نه خطرناک است و نه خشن. هر زمان مشاور کم تجربه ای به داشتن خشونت بالقوه مراجع مشکوک شد، باید او را به یک درمانگر واجد شرایط و کار آزموده ارجاع دهد.
زمانی که مراجع شروع به ابراز خشم خود می کند، اگر مایل باشید می توانید از روشهای انعکاسی استفاده کنید. اگر میزان خشم او بالاتر رفت، شما به عنوان مشاور باید خشم او را کنترل کنید و مطمئن شوید که خشم او متوجه خشم شما نیست. در مقام مشاور، زمانی که مراجع مستقیما با شما صحبت می کند نگذارید خشم او اوج بگیرد، والا خود شما نیز در خاتمه دچار تنش خواهید شد. در عوض، با استفاده از روشهای گشتالت درمانی (پولستر’، ۱۹۷۴) می توانید از خودتان محافظت کنید. 
دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت بخش چهارم کتاب مفاهیم بنیادی و مباحث تخصصی در مشاوره (از حوزه های تخصصی در مشاوره)
 خرید پاورپوینت بخش چهارم کتاب مفاهیم بنیادی و مباحث تخصصی در مشاوره (از حوزه های تخصصی در مشاوره)
 سایت پاورپوینت بخش چهارم کتاب مفاهیم بنیادی و مباحث تخصصی در مشاوره (از حوزه های تخصصی در مشاوره)
 بهترین پاورپوینت بخش چهارم کتاب مفاهیم بنیادی و مباحث تخصصی در مشاوره (از حوزه های تخصصی در مشاوره)
پاورپوینت بخش چهارم کتاب مفاهیم بنیادی و مباحث تخصصی در مشاوره (از حوزه های تخصصی در مشاوره) , پاورپوینت پاورپوینت بخش چهارم کتاب مفاهیم بنیادی و مباحث تخصصی در مشاوره (از حوزه های تخصصی در مشاوره) , پاورپوینت بخش چهارم کتاب مفاهیم بنیادی و مباحث تخصصی در مشاوره (از حوزه های تخصصی در مشاوره) , دانلود پاورپوینت بخش چهارم کتاب مفاهیم بنیادی و مباحث تخصصی در مشاوره (از حوزه های تخصصی در مشاوره) ,فایل پاورپوینت بخش چهارم کتاب مفاهیم بنیادی و مباحث تخصصی در مشاوره (از حوزه های تخصصی در مشاوره) , ورد پاورپوینت بخش چهارم کتاب مفاهیم بنیادی و مباحث تخصصی در مشاوره (از حوزه های تخصصی در مشاوره) ,محصول پاورپوینت بخش چهارم کتاب مفاهیم بنیادی و مباحث تخصصی در مشاوره (از حوزه های تخصصی در مشاوره) ,
روانشناسی و روانپزشکی

دیدگاهتان را بنویسید