پاورپوینت تحقیق کامل تجاری سازی آموزش عالی-دانلود

دانلود پاورپوینت تحقیق کامل تجاری سازی آموزش عالی

با کیفیت ترین پاورپوینت تحقیق کامل تجاری سازی آموزش عالی , دانلود پاورپوینت تحقیق کامل تجاری سازی آموزش عالی  , سایت دانلود پاورپوینت تحقیق کامل تجاری سازی آموزش عالی

 

پاورپوینت تحقیق کامل تجاری سازی آموزش عالی

پاورپوینت-تحقیق-کامل-تجاری-سازی-آموزش-عالی

پاورپوینت تحقیق کامل تجاری سازی آموزش عالی 

این فایل دارای مقدمه و طرح مسئله، رویکرد نظری، پیشینه تحقیق، روش شناسی، یافته ها و نتیجه گیری است. این فایل با روش تحقیق کیفی مردم نگاری نهادی انجام شده و قابلیتهای یک پژوهش جامع را دارد. دارای منابع به روز و دقیق است. 
طرح مسئله
یکی از حوزه‌هایی که به میانجی سیاست‌های نئولیبرالی پروسه‌ی تجاري‌سازي در آن اجرا مي‌شود حوزه‌ي آموزش عالي كشور است. با اوج‌گیری اقتصاد‌های مبتنی بر تولید و خدمات فناوری و تبادل اطلاعات، شاهد وضع سیاست‌هایی برآمده از سیاست تجاري‌سازي تحت عنوان خدمت علم به بازار و یا به تعبیر كالينيكوس ‘اقتصاد دانش’ هستيم.
در این حالت، دانشگاه‌ها به پژوهشگاه بازار تبدیل می‌شوند. نیاز‌های بازار که سودآوری بیشتر و انباشت هرچه بیشتر ثروت را برای طبقات فرادست به ارمغان می‌آورد، تولید علم در دانشگاه را تعیّن می‌بخشند. 
هدف این پژوهش توصیف و کاوش در چالش‌های تجاری‌سازی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه کردستان در کلیت آن (بدنه اداری، اساتید و دانشجویان) است. هدف ما فهم مکانیسم‌های تجاری‌سازی در دانشگاه و پیامدهای آن و نحوه مواجهه با آن است؛ به عبارت دیگر تجاری­سازی دانشگاه از طریق چه مکانیسم­ها و شیوه­هایی اعمال می­شود؟ و تجاری­سازی دانشگاه چه پیامد­هایی برای دانشجویان به همراه دارد؟ و همچنین چه تبعاتی برای رشته­های علوم اجتماعی در دانشگاه‌هایی چون دانشگاه کردستان به همراه دارد؟
فهرست مطالب:
طرح مسئله
اهداف پژوهش
پرسش­های پژوهش
مفاهیم و ادبیات نظری
تجاری­سازی آموزش و دانشگاه
نئولیبرالیسم و آموزش
پیشینه پژوهشی 
روش­ شناسی
مردم­ نگاری نهادی
شیوه گردآوری داده ­ها
واحد تحلیل و داده ­ها
تحلیل یافته ­ها
تجاری­ سازی و نهادینه کردنِ آموزش خصوصی
جمع­ بندی
نتیجه ­گیری
منابع
دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت تحقیق کامل تجاری سازی آموزش عالی
 خرید پاورپوینت تحقیق کامل تجاری سازی آموزش عالی
 سایت پاورپوینت تحقیق کامل تجاری سازی آموزش عالی
 بهترین پاورپوینت تحقیق کامل تجاری سازی آموزش عالی
پاورپوینت تحقیق کامل تجاری سازی آموزش عالی , پاورپوینت پاورپوینت تحقیق کامل تجاری سازی آموزش عالی , پاورپوینت تحقیق کامل تجاری سازی آموزش عالی , دانلود پاورپوینت تحقیق کامل تجاری سازی آموزش عالی ,فایل پاورپوینت تحقیق کامل تجاری سازی آموزش عالی , ورد پاورپوینت تحقیق کامل تجاری سازی آموزش عالی ,محصول پاورپوینت تحقیق کامل تجاری سازی آموزش عالی ,
علوم اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید