پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری برج مسکونی کایان دبی-دانلود

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری برج مسکونی کایان دبی

با کیفیت ترین پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری برج مسکونی کایان دبی , دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری برج مسکونی کایان دبی  , سایت دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری برج مسکونی کایان دبی

 

پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری برج مسکونی کایان دبی

پاورپوینت-تحلیل-و-بررسی-معماری-برج-مسکونی-کایان-دبی

توضیحات:
پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری برج مسکونی کایان دبی، در 23 اسلاید.
بخشی از متن :
برج کایان، کیان یا سایان که به اسم برج بی نهایت هم شهرت پیدا کرده یکی از ساختمان های نمادین دبی است.
برج Cayan کاملاً مسکونی است. این آسمان خراش دارای طراحی چشمگیر است که از طبقه‌های پیچ خورده و پیچیده‌ای تشکیل شده است. در نگاه اول به این برج به نظر می رسد که این برج به دور خودش چرخیده است.
از آن به عنوان شاهکاری در معماری جهانی یاد می‌شود. برج کایان در نزدیکی دبی مارینا واقع شده که ۳۰۶ متر ارتفاع و ۷۵ طبقه دارد و بلندترین ساختمان پیچ خورده در جهان است.
این سازه دوقلو است. همین امر هم به زیبایی آن افزوده است. هر کدام از قل‌های آن حول یک هسته مرکزی و در دو زاویه مختلف چرخش دارند. معماری مدرن و بی نظیری را از خود به نمایش می‌گذارند. این برج دارای ۷۵ طبقه است و در آن ۴۹۵ واحد آپارتمان وجود دارد.
زمان زیادی برای ساخت برج کایان دبی صرف شده است. البته امکانات و تجهیزاتی که در این برج وجود دارد باعث شده است تا افراد ثروتمند و سطح بالا بتوانند از آن بهره ببرند.

سرفصل ها:
مقدمه
معرفی برج کایان
معماری برج کایان
ساخت وساز پیچیده و چالش های ساخت
آبگرفتگی سایت برج کایان
پلان ها
منابع

دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری برج مسکونی کایان دبی
 خرید پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری برج مسکونی کایان دبی
 سایت پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری برج مسکونی کایان دبی
 بهترین پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری برج مسکونی کایان دبی
پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری برج مسکونی کایان دبی , پاورپوینت پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری برج مسکونی کایان دبی , پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری برج مسکونی کایان دبی , دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری برج مسکونی کایان دبی ,فایل پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری برج مسکونی کایان دبی , ورد پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری برج مسکونی کایان دبی ,محصول پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری برج مسکونی کایان دبی ,
معماری

دیدگاهتان را بنویسید