پاورپوینت فصل ششم کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی (ناسازگاری و اختلالات رفتاری با منشا عضو-دانلود

دانلود پاورپوینت فصل ششم کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی (ناسازگاری و اختلالات رفتاری با منشا عضو

با کیفیت ترین پاورپوینت فصل ششم کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی (ناسازگاری و اختلالات رفتاری با منشا عضو , دانلود پاورپوینت فصل ششم کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی (ناسازگاری و اختلالات رفتاری با منشا عضو  , سایت دانلود پاورپوینت فصل ششم کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی (ناسازگاری و اختلالات رفتاری با منشا عضو

 

پاورپوینت فصل ششم کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی (ناسازگاری و اختلالات رفتاری با منشا عضو

پاورپوینت-فصل-ششم-کتاب-روانشناسی-کودکان-و-نوجوانان-استثنایی-(ناسازگاری-و-اختلالات-رفتاری-با-منشا-عضو

پاورپوینت فصل ششم کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی (ناسازگاری و اختلالات رفتاری با منشا عضوی) نوشته بهروز میلانی فر در قالب pptx و در حجم 32 اسلاید: 

بخشی از متن:
برخی از اختلالات رفتاری به علت آسیب و ضایعه مغزی یا اختلالات غدد مترشحه داخلی و نظایر آن ایجاد می شود. 
صرع هایی است که در سنین مختلف، بخصوص قبل از بلوغ ظاهر شده و ادامه پیدا می کند و غالبا با اختلالات رفتاری با علائم روانی توأم است. در این بیماران الکتروانسفالوگرام با نوار امواج مغز تقریبا همیشه غیر طبیعی و دارای پاروکسیسم و دیس ریتمی منتشر مغزی می باشد.
 هنوز کاملا معلوم نشده که چرا فردی که امواج غیر طبیعی مغزی دارد ممکن است هیچگونه علائم صرعی نداشته باشد و بر اثر یک شوک روانی، تصادف یا حتی شروع عادت ماهیانه علائم بیماری برای اولین بار در او ظاهر شده و اختلالات رفتاری نیز در پی آن به وجود آید. مسلما تغییرات فیزیو بیولوژیکی که در زمان قبل از بلوغ به وجود می آید و همچنین شوک و اضطراب حاصله از آن در بروز علائم بیماری بی تأثیر نیستند.
اختلالات رفتاری توأم با ضایعات مغزی ممکن است بدون وجود حملات صرعی باشد که در این صورت الکتروانسفالوگرافی وجود ضایعه مغزی را بخصوص در ناحيه تامپورواکسی پیتال آشکار می سازد. در نتیجه الكتروانسفالوگرام در افرادی که اختلالات رفتاری دارند ضروری به نظر می رسد. چون اکثر این اختلالات منشأ عضوی و جنبه پزشکی دارند و مبتلايان نیز باید زیر نظر پزشک معالجه شوند.
دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت فصل ششم کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی (ناسازگاری و اختلالات رفتاری با منشا عضو
 خرید پاورپوینت فصل ششم کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی (ناسازگاری و اختلالات رفتاری با منشا عضو
 سایت پاورپوینت فصل ششم کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی (ناسازگاری و اختلالات رفتاری با منشا عضو
 بهترین پاورپوینت فصل ششم کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی (ناسازگاری و اختلالات رفتاری با منشا عضو
پاورپوینت فصل ششم کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی (ناسازگاری و اختلالات رفتاری با منشا عضو , پاورپوینت پاورپوینت فصل ششم کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی (ناسازگاری و اختلالات رفتاری با منشا عضو , پاورپوینت فصل ششم کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی (ناسازگاری و اختلالات رفتاری با منشا عضو , دانلود پاورپوینت فصل ششم کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی (ناسازگاری و اختلالات رفتاری با منشا عضو ,فایل پاورپوینت فصل ششم کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی (ناسازگاری و اختلالات رفتاری با منشا عضو , ورد پاورپوینت فصل ششم کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی (ناسازگاری و اختلالات رفتاری با منشا عضو ,محصول پاورپوینت فصل ششم کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی (ناسازگاری و اختلالات رفتاری با منشا عضو ,
روانشناسی و روانپزشکی

دیدگاهتان را بنویسید