پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی طراحی آموزشی (طراحی آموزشی در محیطهای الکترونیکی)-دانلود

دانلود پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی طراحی آموزشی (طراحی آموزشی در محیطهای الکترونیکی)

با کیفیت ترین پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی طراحی آموزشی (طراحی آموزشی در محیطهای الکترونیکی) , دانلود پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی طراحی آموزشی (طراحی آموزشی در محیطهای الکترونیکی)  , سایت دانلود پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی طراحی آموزشی (طراحی آموزشی در محیطهای الکترونیکی)

 

پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی طراحی آموزشی (طراحی آموزشی در محیطهای الکترونیکی)

پاورپوینت-فصل-ششم-کتاب-مبانی-طراحی-آموزشی-(طراحی-آموزشی-در-محیطهای-الکترونیکی)

پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی طراحی آموزشی (طراحی آموزشی در محیطهای الکترونیکی) نوشته داریوش نوروزی و سیدعباس رضوی در قالب pptx و حجم 51 اسلاید:


بخشی از متن:
استفاده از فناوریهای جدید اطلاعاتی و ارتباطی نظامهای آموزشی را در افزایش گستره آموزشهای خود توانا کرده است یادگیری یا آموزش الکترونیکی که محصول به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه آموزش است، نوع جدیدی از آموزش است که در آن نیازی به حضور دانشجویان دانش آموزان و کار آموزان در کلاسهای برنامه ریزی شده .نیست یادگیری الکترونیکی یکی از مباحث فناوری آموزشی با تأکید بر رسانه های الکترونیکی است؛ بنابراین لازم است متخصصان طراحی آموزشی با مفاهیم روشها و اصول مرتبط با آن آشنا باشند و در صورت لزوم به اجرای پروژه های یادگیری الکترونیکی اقدام کنند. 
مفهوم یادگیری الکترونیکی 
به بیانی ساده میتوان یادگیری الکترونیکی را استفاده سیستماتیک از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس و یادگیری دانست نایدو ، ۲۰۰۳). به طور کلی یادگیری الکترونیکی مفهومی است که بیانگر به کارگیری فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطی مانند اینترنت و سیستمهای چندرسانه ای به مثابه ابزارهایی برای بهبود کیفیت یادگیری از طریق ارائه تسهیلاتی برای دسترسی آسان به منابع و خدمات آموزشی و فراهم کردن سازو کارهایی مانند تعامل و همکاری از راه دور است. 
ارائه تعریفی جامع از یادگیری الکترونیکی دشوار است. با این حال ارائه برخی از مصادیق یادگیری الکترونیکی به درک مفهوم آن کمک می کند:
مطالعه یک مطلب در صفحات وب 
کار گروهی از طریق امکاناتی مانند کنفرانس الکترونیکی و گفتگوی اینترنتی 
ویژگیهای محیط یادگیری الکترونیکی 
فرصتهایی که دیدگاهها و فناوریهای جدید برای آموزش به وجود می آورد، متخصصان آموزش را به بازاندیشی درباره ماهیت یادگیری و بازمهندسی فعالیتهای آموزشی وادار میکند محصول این بازمهندسی تغییر نقش معلمان از «عرضه کننده اطلاعات» به تسهیل کننده یادگیری در خلال رویکرد محوریت یادگیرنده در آموزش است.
*توجه* 
برای دریافت فصل های دیگر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی طراحی آموزشی (طراحی آموزشی در محیطهای الکترونیکی)
 خرید پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی طراحی آموزشی (طراحی آموزشی در محیطهای الکترونیکی)
 سایت پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی طراحی آموزشی (طراحی آموزشی در محیطهای الکترونیکی)
 بهترین پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی طراحی آموزشی (طراحی آموزشی در محیطهای الکترونیکی)
پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی طراحی آموزشی (طراحی آموزشی در محیطهای الکترونیکی) , پاورپوینت پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی طراحی آموزشی (طراحی آموزشی در محیطهای الکترونیکی) , پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی طراحی آموزشی (طراحی آموزشی در محیطهای الکترونیکی) , دانلود پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی طراحی آموزشی (طراحی آموزشی در محیطهای الکترونیکی) ,فایل پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی طراحی آموزشی (طراحی آموزشی در محیطهای الکترونیکی) , ورد پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی طراحی آموزشی (طراحی آموزشی در محیطهای الکترونیکی) ,محصول پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی طراحی آموزشی (طراحی آموزشی در محیطهای الکترونیکی) ,
روانشناسی و روانپزشکی

دیدگاهتان را بنویسید