پاورپوینت فصل هشتم کتاب اختلال های یادگیری (شناخت فراشناخت حافظه در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری)-دانلود

دانلود پاورپوینت فصل هشتم کتاب اختلال های یادگیری (شناخت فراشناخت حافظه در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری)

با کیفیت ترین پاورپوینت فصل هشتم کتاب اختلال های یادگیری (شناخت فراشناخت حافظه در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری) , دانلود پاورپوینت فصل هشتم کتاب اختلال های یادگیری (شناخت فراشناخت حافظه در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری)  , سایت دانلود پاورپوینت فصل هشتم کتاب اختلال های یادگیری (شناخت فراشناخت حافظه در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری)

 

پاورپوینت فصل هشتم کتاب اختلال های یادگیری (شناخت فراشناخت حافظه در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری)

پاورپوینت-فصل-هشتم-کتاب-اختلال-های-یادگیری-(شناخت-فراشناخت-حافظه-در-دانش-آموزان-با-ناتوانی-یادگیری)

پاورپوینت فصل هشتم کتاب اختلال های یادگیری (شناخت فراشناخت و حافظه در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری) نوشته هالاهان و کافمن ترجمه حمید علیزاده در قالب pptx و در حجم 56 اسلاید: 

بخشی از متن: 
هدف اصلی والدین و معلمان، کمک به تنظیم خود فراگیران است. فراگیران خود تنظیم، در یادگیری ابتکار و استقلال نشان می‌دهند و انگیزه آن‌ها برای یادگیری به وضوح در تلاش متعهدانه‌شان نمایان است. آن‌ها در تلاش‌های مداوم برای تکمیل تکالیف، علی رغم شکست‌ها و موانع، تزلزل ناپذیر هستند. توجه و جدیت آن‌ها در یادگیری نشان دهنده اشتیاق در دستیابی به موفقیت تحصیلی است. با تکمیل موفقیت‌آمیز تکالیف، این فراگیران تقویت لازم را به خودشان می‌رسانند و از طریق اسناد مناسب، خودکارآمدی را در خود افزایش می‌دهند.
خودتنظیمی شامل ابعاد متعددی از جمله شناخت (فراشناخت و توانایی اندیشیدن درباره اندیشه)، توجه (تمرکز کردن) و انگیزش (تمایل به پرداختن به سه مورد بالا) است. این چهار مؤلفه به هم وابسته هستند و شخصی که در یک حوزه مشکل داشته باشد، احتمالاً در حوزه‌های دیگر نیز مشکل خواهد داشت. همچنین، روش‌های آموزشی برای هر یک از این چهار حوزه باید مشابه یکدیگر باشند و نحوه تعامل این مؤلفه‌ها که به یادگیری منجر می‌شود، باید شناخته شود.
نظریه پردازش اطلاعات 
یادگیری و حافظه موضوعات پیچیده‌ای هستند و تعداد زیادی نظریه درباره آنها وجود دارد. یکی از نظریه‌های مهم در حال حاضر، نظریه پردازش اطلاعات ۴ اسلاوین (۲۰۰۳) است که به توصیف چندین مؤلفه در سیستم یادگیری و حافظه می‌پردازد. باید توجه داشت که این مؤلفه‌ها با یکدیگر هماهنگ هستند و جدایی یا مجزایی در مغز ندارند.
دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت فصل هشتم کتاب اختلال های یادگیری (شناخت فراشناخت حافظه در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری)
 خرید پاورپوینت فصل هشتم کتاب اختلال های یادگیری (شناخت فراشناخت حافظه در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری)
 سایت پاورپوینت فصل هشتم کتاب اختلال های یادگیری (شناخت فراشناخت حافظه در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری)
 بهترین پاورپوینت فصل هشتم کتاب اختلال های یادگیری (شناخت فراشناخت حافظه در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری)
پاورپوینت فصل هشتم کتاب اختلال های یادگیری (شناخت فراشناخت حافظه در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری) , پاورپوینت پاورپوینت فصل هشتم کتاب اختلال های یادگیری (شناخت فراشناخت حافظه در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری) , پاورپوینت فصل هشتم کتاب اختلال های یادگیری (شناخت فراشناخت حافظه در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری) , دانلود پاورپوینت فصل هشتم کتاب اختلال های یادگیری (شناخت فراشناخت حافظه در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری) ,فایل پاورپوینت فصل هشتم کتاب اختلال های یادگیری (شناخت فراشناخت حافظه در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری) , ورد پاورپوینت فصل هشتم کتاب اختلال های یادگیری (شناخت فراشناخت حافظه در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری) ,محصول پاورپوینت فصل هشتم کتاب اختلال های یادگیری (شناخت فراشناخت حافظه در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری) ,
روانشناسی و روانپزشکی

دیدگاهتان را بنویسید