پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت حقوق و دستمزد نوشته یوسف رونق (شاخص هزینه زندگی)-دانلود

دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت حقوق و دستمزد نوشته یوسف رونق (شاخص هزینه زندگی)

با کیفیت ترین پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت حقوق و دستمزد نوشته یوسف رونق (شاخص هزینه زندگی) , دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت حقوق و دستمزد نوشته یوسف رونق (شاخص هزینه زندگی)  , سایت دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت حقوق و دستمزد نوشته یوسف رونق (شاخص هزینه زندگی)

 

پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت حقوق و دستمزد نوشته یوسف رونق (شاخص هزینه زندگی)

پاورپوینت-فصل-چهارم-کتاب-مدیریت-حقوق-و-دستمزد-نوشته-یوسف-رونق-(شاخص-هزینه-زندگی)

پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت حقوق و دستمزد نوشته یوسف رونق (شاخص هزینه زندگی) در قالب pptx و در حجم 35 اسلاید:

بخشی از متن:
شاخص به معنای «نشان دهنده» و «نمایاننده» است. معیار و ابزاری است که برای اندازه گیری استفاده میشود. شاخصها انواع مختلفی دارند و کاربرد هر یک به نحوه و شخص استفاده کننده وابسته می باشد.
 اقتصاددانان، مهندسین، مدیران و حسابداران از روش های متفاوتی در اندازه گیری استفاده می نمایند. شاخص ها تغییرات نسبی اندازه های صفت متغیری را نسبت به دیگر اندازه همان صفت متغیر در زمانها و یا مکان های مختلف به نام پایه نشان میدهند و به عبارت دیگر شاخص اندازه ای است به صورت مثبت که برای مقایسه اندازه های یک یا چند متغیر در برابر یک مقدار معین از صفت متغیر (پایه) مورداستفاده قرار می گیرد. 
در اقتصاد و امور مالی شاخص مقیاس آماری تغییرات در یک گروه از داده های منفرد است. این داده ها می توان از منابع مختلفی استخراج کرد از جمله عملکرد سازمان، قیمت ها، بهره وری و اشتغال شاخص های اقتصادی، سلامت اقتصادی را از دیدگاههای مختلف دنبال می کنند. شاخص های جهانی مالی اثرگذاری مانند شاخص جهانی Dow و NASDAQ عملکرد گروهی از شرکتهای قدرتمند و اثرگذار را تعقیب کرده تا بتوانند روندهای اقتصادی را پیش بینی کنند. 
عدد شاخص:  
یک نمایش از داده های اقتصادی است که قیمت یا مقداری را با مقدار پایه با استاندارد عدد شاخص مقایسه می کند. مقدار پایه معمولا برابر ۱۰۰ بوده و عدد شاخص معمولا به صورت ۱۰۰ برابر نسبت مقدار موردنظر به مقدار پایه بیان میشود. برای مثال اگر قیمت کالایی در سال ۱۳۸۰ نسبت به سال ۱۳۷۰ دو برابر شده است، عدد شاخص این کالا نسبت به سال پایه ۱۳۷۰، ۲۰۰ است. اعداد شاخص به خصوص برای فعالیتهای کسب و کار مانند هزینه زندگی و سطح اشتغال مورداستفاده قرار می گیرند. این اعداد به اقتصاددانان کمک می کند تا داده هایی را که تفسیر آنها دشوار است به صورت اعداد قابل درک درآورند.
دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت حقوق و دستمزد نوشته یوسف رونق (شاخص هزینه زندگی)
 خرید پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت حقوق و دستمزد نوشته یوسف رونق (شاخص هزینه زندگی)
 سایت پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت حقوق و دستمزد نوشته یوسف رونق (شاخص هزینه زندگی)
 بهترین پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت حقوق و دستمزد نوشته یوسف رونق (شاخص هزینه زندگی)
پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت حقوق و دستمزد نوشته یوسف رونق (شاخص هزینه زندگی) , پاورپوینت پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت حقوق و دستمزد نوشته یوسف رونق (شاخص هزینه زندگی) , پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت حقوق و دستمزد نوشته یوسف رونق (شاخص هزینه زندگی) , دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت حقوق و دستمزد نوشته یوسف رونق (شاخص هزینه زندگی) ,فایل پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت حقوق و دستمزد نوشته یوسف رونق (شاخص هزینه زندگی) , ورد پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت حقوق و دستمزد نوشته یوسف رونق (شاخص هزینه زندگی) ,محصول پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت حقوق و دستمزد نوشته یوسف رونق (شاخص هزینه زندگی) ,
مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید