پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)-دانلود

دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

با کیفیت ترین پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) , دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)  , سایت دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

 

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

پاورپوینت-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-(crm)تعریف مدیریت ارتباط با مشتری:
مجموعه جامعی از فرآیندها و تکنولوژی ها برای مدیریت روابط با مشتریان فعلی و بالقوه و دست اندرکاران کسب و کار در بازاریابی، فروش و خدمات، صرفنظر از نوع کانال های ارتباطی
مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی تجاری به منظور انتخاب و مدیریت مشتریان برای بهینه کردن و بالا بردن ارزش شرکت در دراز مدت است.
مدیریت ارتباط با مشتری استراتژی جامع کسب و کار بازاریابی است که فناوری، فرآیندها و تمامی فعالیت های کسب و کار را حول مشتری یکپارچه می سازد.
ایجاد، حفظ و توسعه روابط نزدیک و صمیمی با مشتریان سودآور از طریق استفاده مناسب از فناوری اطلاعات و ارتباطات

فهرست مطالب:
تعریف مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
مزایای مدیریت ارتباط با مشتری
اصول مدیریت ارتباط با مشتری
انواع رویکرد در مدیریت ارتباط با مشتری
معرفی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری
مقایسه استراتژی بازاریابی و CRM
تفاوت های محصول مداری و مشتری مداری
فرآیند مهم در تامین رضایت مشتری
انواع رضایت مشتری
رضایت اطلاعاتی
رضایت عملکردی
رضایت از ویژگی های محصول
رضایت شخصی
رضایت و یا عدم رضایت مشتری
مزایای رضایت مشتری
موفقیت پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری
شکست پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری
نتیجه گیری

دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
 خرید پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
 سایت پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
 بهترین پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) , پاورپوینت پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) , پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) , دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ,فایل پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) , ورد پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ,محصول پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ,
مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید