پاورپوینت نسل های تلفن های همراه-دانلود

پاورپوینت نسل های تلفن های همراه

پاورپوینت نسل های تلفن های همراه

پاورپوینت-نسل-های-تلفن-های-همراه پاورپوینت نسل های تلفن های همراه

نوع فایل: power point

فرمت فایل: pptx

قابل ویرایش

تعداد اسلاید : 20 صفحه

قسمتی از پاورپوینت :
با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و افزایش نیاز های مردم به استفاده از سرویس های اینترنتی و مخابراتی شرکت های سرویس دهنده ارتباطات به فکر ایجاد و گسترش شبکه های ارتباط عمومی و اشتراک دیتا افتادند.
ابتدایی ترین این شبکه ها شبکه 1G بود که شبکه های
NMT , C-net , AMPS , TACS
شبکه هایی بودند که از این نسل ارتباط استفاده می کردند.
در این میان با توجه به افزایش نیاز مردم به ارتباطات با کیفیت و با سرعت بیشتر شرکت های ارائه دهنده سرویس به فکر توسعه و ارتقاط شبکه های واسط خود افتادند و تکنولوزیهای 2G , 2.5G , 3G , 3.75G,4G
پا به عرصه ظهور گذاشتند.

اکثر کاربران اینترنت و مصرف کنندگان لوازم الکترونیکی و کالاهای دیجیتال با اینکه از این محصولات استفاده میکنند اما نمیدانند که در حال حاضر از کدام نسل استفاده میکنند.
کلمه G که در نسل بندی ها استفاده میشود مخفف کلمه Generation یا همان (نسل) می باشد. نسل بندی شبکه تلفن های همراه از 1G شروع و در حال حاضر به 4G ختم میشود.
هر نسلی از شبکه های موبایل گامی رو به جلو بوده و دستاوردهای جدیدی را به عرصه موبایل آورده. این پروژه یک نگاه کوتاه و خلاصه به دستاوردهای محسوس و عمومی ۴ نسل اول شبکه های ارتباطی موبایل است:

دانلود فایل

 

پاورپوینت نسل های تلفن های همراه

 

پاورپوینت نسل های تلفن های همراه , پاورپوینت پاورپوینت نسل های تلفن های همراه , پاورپوینت نسل های تلفن های همراه , دانلود پاورپوینت نسل های تلفن های همراه ,فایلپاورپوینت نسل های تلفن های همراه  , وردپاورپوینت نسل های تلفن های همراه  ,محصولپاورپوینت نسل های تلفن های همراه, پکیج پاورپوینت نسل های تلفن های همراه

دیدگاهتان را بنویسید