پاورپوینت هنرهای رزمی ترکیبی ( MMA )-دانلود

دانلود پاورپوینت هنرهای رزمی ترکیبی ( MMA )

با کیفیت ترین پاورپوینت هنرهای رزمی ترکیبی ( MMA ) , دانلود پاورپوینت هنرهای رزمی ترکیبی ( MMA )  , سایت دانلود پاورپوینت هنرهای رزمی ترکیبی ( MMA )

 

پاورپوینت هنرهای رزمی ترکیبی ( MMA )

پاورپوینت-هنرهای-رزمی-ترکیبی-(-mma-)

توضیحات:
پاورپوینت هنرهای رزمی ترکیبی ( MMA )، در 24 اسلاید، همراه با تصاویر.
بخشی از متن فایل:
پانکریشن از باستان تا امروز پانکریشن، پانکریشن سنتی، پانکراتیون، پاگراتیون، پانگریشن، پانگکراتیون، پانکرازیون، پنکراسیون، پانکراتوس، پانکراس، پانکرازیو، پنکریز، پانکرایو، پانکراتیوم، پانگراتیوم و….. همه به ورزشی اطلاق می شود که ریشه در لابه لای قدیمی ترین رقابتهای ورزشی جهان، یعنی المپیک باستان دارد. قدیمیترین آثار و تصاویر از حرکات این رشته برای اولین بار در شهر تِرِما و همچنین بر روی صنایع دستی و آثار باستانی کشور یونان کشف شد که تاریخ آن به قرن ۱۷ پیش از میلاد می رسد. پانکریشن بعنوان اولین سیستم نظامی و همچنین قدیمیترین هنر رزمی و رقابت ورزشی در جهان به ثبت رسیده است. یونانیها به دلیل مهارت در ورزش و تکنیکهای نظامی در دوران قبل از میلاد بسیار مشهور می باشند. بر طبق گفته فیلو استراتوس که خود از قهرمانان کشتی و پانکراتیون در سال ۶۸ ق.م یعنی دوره ۱۷۸ المپیاد باستان می باشد: پانکریشن با ارزش ترین روش مبارزه در المپیک باستان بوده است و همچنین مهمترین و یا یکی از راههای بسیار مؤثر در آماده سازی سپاهیان و نظامیان می باشد. به عقیدهٔ وی بهترین پانکراتیستها کسانی هستند که از لحاظ فیزیکی بدنشان در وضعیتی قرار داشته باشد که: در بین مشت زنان به عنوان بهترین کشتی گیر، و در بین کشتی گیران بعنوان بهترین مشت زن باشند. از لحاظ روانشناسی نیز شجاعت و بردباری در این ورزش مهم می باشد. پانکریشن یعنی چه؟ لغت پانکریشن ورزش خدایان باستان از دو بخش: پان و کراتوس تشکیل شده است که می توان آن را به: همه قدرتها، همه زور، تمام نیرو(all power /all force) ترجمه نمود. اما به طور کلی پانکراتیست به فردی اطلاق می شود که هم از نیروی خود و هم از دانش و تفکر خود برای مقابله با حریفان استفاده می نماید.
فهرست مطالب:
بخش اول  : پانکریشن
نشانه های تاریخی از پانکریشن
جیت کاندو  ،  اولین سبک ابداعی هنرهای رزمی ترکیبی توسط بروس لی
سامبو ،  هنر رزمی روسیه
دانا وایت ، موسس وبنیانگذار مسابقات وسازمان هنرهای رزمی ترکیبی
مکمل های MMA
دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت هنرهای رزمی ترکیبی ( MMA )
 خرید پاورپوینت هنرهای رزمی ترکیبی ( MMA )
 سایت پاورپوینت هنرهای رزمی ترکیبی ( MMA )
 بهترین پاورپوینت هنرهای رزمی ترکیبی ( MMA )
پاورپوینت هنرهای رزمی ترکیبی ( MMA ) , پاورپوینت پاورپوینت هنرهای رزمی ترکیبی ( MMA ) , پاورپوینت هنرهای رزمی ترکیبی ( MMA ) , دانلود پاورپوینت هنرهای رزمی ترکیبی ( MMA ) ,فایل پاورپوینت هنرهای رزمی ترکیبی ( MMA ) , ورد پاورپوینت هنرهای رزمی ترکیبی ( MMA ) ,محصول پاورپوینت هنرهای رزمی ترکیبی ( MMA ) ,
تربیت بدنی

دیدگاهتان را بنویسید