دانلود پاورپوینت تحقیق کامل تجاری سازی آموزش عالی
با کیفیت ترین پاورپوینت تحقیق کامل تجاری سازی آموزش عالی , دانلود پاورپوینت تحقیق کامل تجاری سازی آموزش عالی , سایت دانلود پاورپوینت تحقیق کامل تجاری سازی آموزش عالی
⇓
پاورپوینت تحقیق کامل تجاری سازی آموزش عالی
پاورپوینت تحقیق کامل تجاری سازی آموزش عالی
این فایل دارای مقدمه و طرح مسئله، رویکرد نظری، پیشینه تحقیق، روش شناسی، یافته ها و نتیجه گیری است. این فایل با روش تحقیق کیفی مردم نگاری نهادی انجام شده و قابلیتهای یک پژوهش جامع را دارد. دارای منابع به روز و دقیق است.
طرح مسئله
یکی از حوزههایی که به میانجی سیاستهای نئولیبرالی پروسهی تجاريسازي در آن اجرا ميشود حوزهي آموزش عالي كشور است. با اوجگیری اقتصادهای مبتنی بر تولید و خدمات فناوری و تبادل اطلاعات، شاهد وضع سیاستهایی برآمده از سیاست تجاريسازي تحت عنوان خدمت علم به بازار و یا به تعبیر كالينيكوس ‘اقتصاد دانش’ هستيم.
در این حالت، دانشگاهها به پژوهشگاه بازار تبدیل میشوند. نیازهای بازار که سودآوری بیشتر و انباشت هرچه بیشتر ثروت را برای طبقات فرادست به ارمغان میآورد، تولید علم در دانشگاه را تعیّن میبخشند.
هدف این پژوهش توصیف و کاوش در چالشهای تجاریسازی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه کردستان در کلیت آن (بدنه اداری، اساتید و دانشجویان) است. هدف ما فهم مکانیسمهای تجاریسازی در دانشگاه و پیامدهای آن و نحوه مواجهه با آن است؛ به عبارت دیگر تجاریسازی دانشگاه از طریق چه مکانیسمها و شیوههایی اعمال میشود؟ و تجاریسازی دانشگاه چه پیامدهایی برای دانشجویان به همراه دارد؟ و همچنین چه تبعاتی برای رشتههای علوم اجتماعی در دانشگاههایی چون دانشگاه کردستان به همراه دارد؟
فهرست مطالب:
طرح مسئله
اهداف پژوهش
پرسشهای پژوهش
مفاهیم و ادبیات نظری
تجاریسازی آموزش و دانشگاه
نئولیبرالیسم و آموزش
پیشینه پژوهشی
روش شناسی
مردم نگاری نهادی
شیوه گردآوری داده ها
واحد تحلیل و داده ها
تحلیل یافته ها
تجاری سازی و نهادینه کردنِ آموزش خصوصی
جمع بندی
نتیجه گیری
منابع
پاورپوینت تحقیق کامل تجاری سازی آموزش عالی
پاورپوینت تحقیق کامل تجاری سازی آموزش عالی
این فایل دارای مقدمه و طرح مسئله، رویکرد نظری، پیشینه تحقیق، روش شناسی، یافته ها و نتیجه گیری است. این فایل با روش تحقیق کیفی مردم نگاری نهادی انجام شده و قابلیتهای یک پژوهش جامع را دارد. دارای منابع به روز و دقیق است.
طرح مسئله
یکی از حوزههایی که به میانجی سیاستهای نئولیبرالی پروسهی تجاريسازي در آن اجرا ميشود حوزهي آموزش عالي كشور است. با اوجگیری اقتصادهای مبتنی بر تولید و خدمات فناوری و تبادل اطلاعات، شاهد وضع سیاستهایی برآمده از سیاست تجاريسازي تحت عنوان خدمت علم به بازار و یا به تعبیر كالينيكوس ‘اقتصاد دانش’ هستيم.
در این حالت، دانشگاهها به پژوهشگاه بازار تبدیل میشوند. نیازهای بازار که سودآوری بیشتر و انباشت هرچه بیشتر ثروت را برای طبقات فرادست به ارمغان میآورد، تولید علم در دانشگاه را تعیّن میبخشند.
هدف این پژوهش توصیف و کاوش در چالشهای تجاریسازی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه کردستان در کلیت آن (بدنه اداری، اساتید و دانشجویان) است. هدف ما فهم مکانیسمهای تجاریسازی در دانشگاه و پیامدهای آن و نحوه مواجهه با آن است؛ به عبارت دیگر تجاریسازی دانشگاه از طریق چه مکانیسمها و شیوههایی اعمال میشود؟ و تجاریسازی دانشگاه چه پیامدهایی برای دانشجویان به همراه دارد؟ و همچنین چه تبعاتی برای رشتههای علوم اجتماعی در دانشگاههایی چون دانشگاه کردستان به همراه دارد؟
فهرست مطالب:
طرح مسئله
اهداف پژوهش
پرسشهای پژوهش
مفاهیم و ادبیات نظری
تجاریسازی آموزش و دانشگاه
نئولیبرالیسم و آموزش
پیشینه پژوهشی
روش شناسی
مردم نگاری نهادی
شیوه گردآوری داده ها
واحد تحلیل و داده ها
تحلیل یافته ها
تجاری سازی و نهادینه کردنِ آموزش خصوصی
جمع بندی
نتیجه گیری
منابع