آشنایی با ساختار داخلی منبع تغذیه رایانه-دانلود

دانلود آشنایی با ساختار داخلی منبع تغذیه رایانه

با کیفیت ترین آشنایی با ساختار داخلی منبع تغذیه رایانه , دانلود آشنایی با ساختار داخلی منبع تغذیه رایانه  , سایت دانلود آشنایی با ساختار داخلی منبع تغذیه رایانه

 

آشنایی با ساختار داخلی منبع تغذیه رایانه

آشنایی-با-ساختار-داخلی-منبع-تغذیه-رایانهلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 14 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏آشنایی با ساختار داخلی منبع تغذیه رایانه …… ( قسمتهای اصلی ‏پاور کامپیوتر )
‏دراین مبحث ‏قصدداریم که به صورت مختصر و با زبان ساده، شما رابا اجزاء داخلی منبع تغذیه و ‏وظایف آنها آشنا نماییم . بدیهی است که این ساختار، همگانی وعمومی نمی باشد بلکه ‏حدود 75% ساختار داخلی منابع تغذیه استاندارد کنونی را در بر می گیرد .
‏جهت ‏توضیح فنی و دقیق در مورد کارکرد یک منبع تغذیه، ابتدا باید نقشه برد را ترسیم ‏نماییم. البته این کار را قبلا و به صورت نمونه برای یک پاور 250 واتی ویرایش 1.3 ‏انجام دادم، ولی دیدم اگر بخواهم از روی آن برای شما صحبت کنم ، نه تنها شما را ‏خسته خواهم کرد ، بلکه خودم هم نمی توانم حق مطلب را درست ادا کنم.
‏آشنایی با اجزای داخلی منبع ‏تغذیه:
‏به همین منظور سعی می کنم فهرست وار به موضوع ‏بپردازم. لذا ابتدا توجه شما را شکل داخلی پاور و قطعات داخلی تشکیل دهنده آن ، جلب ‏می نمایم :
================================================== ========
1- (LINE FILTER (EMI
‏با توجه به اینکه منابع تغذية سوئيچينگ به عنوان يك ‏منبع توليد کننده نويز برای مدارات مخابراتی می باشند، با فيلتر كردن ورودی و خروجی ‏،بايد ميزان اثر تداخل الكترومغناطيسی را تا حد امكان كاهش داد. چرا که با بالا ‏رفتن فركانس در مدار داخلی پاور، هارمونيكهایی با فركانس بالاتر ازفركانس اصلی منبع ‏ايجاد می گردند وموجب تداخل درباندهای راديويی و مخابراتی می گردد. معمولا این بخش ‏از دو عنصر القاگرو خازن تشکیل شده است ، که وظیفه ممانعت از خروج نویز حاصل از ‏سیستم سوئیچینگ منبع تغذيه به بيرون وهمچنين ممانعت از ورودفركانس های اضافی حاصل ‏ازدوران موتورهای الكتريكی وياسيستم های توليد كننده حرارت به داخل منبع تغذيه ‏رابرعهده دارد.امروزه علاوه بر تقویت لاین فیلتر ، با تعبیه PFC ‏در بخش ورودی ، ‏پیشرفتهای بیشتری صورت گرفته است.
================================================== ========

 

دانلود فایل

 

پکیج آشنایی با ساختار داخلی منبع تغذیه رایانه
 خرید آشنایی با ساختار داخلی منبع تغذیه رایانه
 سایت آشنایی با ساختار داخلی منبع تغذیه رایانه
 بهترین آشنایی با ساختار داخلی منبع تغذیه رایانه
آشنایی با ساختار داخلی منبع تغذیه رایانه , پاورپوینت آشنایی با ساختار داخلی منبع تغذیه رایانه , آشنایی با ساختار داخلی منبع تغذیه رایانه , دانلود آشنایی با ساختار داخلی منبع تغذیه رایانه ,فایل آشنایی با ساختار داخلی منبع تغذیه رایانه , ورد آشنایی با ساختار داخلی منبع تغذیه رایانه ,محصول آشنایی با ساختار داخلی منبع تغذیه رایانه ,
دانلود تحقیق

دیدگاهتان را بنویسید