آیین نامه وسایل حفاظت فردی-دانلود

دانلود آیین نامه وسایل حفاظت فردی

با کیفیت ترین آیین نامه وسایل حفاظت فردی , دانلود آیین نامه وسایل حفاظت فردی  , سایت دانلود آیین نامه وسایل حفاظت فردی

 

آیین نامه وسایل حفاظت فردی

آیین-نامه-وسایل-حفاظت-فردی1- هدف و دامنه شمول
2- به منظور تامین و ارتقاء سطح ایمنی و حفاظت نـیروی کار و همچنین صیانت نیروی انسانی و منابع مادی کشور و در راستای پیشرفت تکنولوژی و ایمن ‌سازی محیط کارگاه ها و به منظور پیشگیری از حوادث منجر به صدمات جانی و خسارات مالی، مقررات این آیین‌نامه به استناد آیین نامه ماده 85 قانون جمهوری اسلامی ایران تدوین گردیده است.
3- فصل اول ـ تعاریف
4- وسیله حفاظت فردی : وسیله‌ای است که برای حذف تماس مستقیم با عوامل زیان‌آور محیط کار و تقلیل اثرات مخاطره آمیز در محل کار توسط فرد استفاده می‌شود.
5- گوشی حفاظتی : نوعی وسیله حفاظت شنوایی است که با قرارگیری در روی گوش و پوشاندن لاله آن از رسیدن امواج صوتی بالاتر از حد مجاز به گوش جلوگیری می‌کند.
6- پلاگ گوش : نوعی وسیله حفاظت شنوایی است که در داخل مجرای شنوایی قرار گرفته و با مسدود کردن آن از رسیدن امواج صوتی بالاتر از حد مجاز به پرده صماخ و انتقال آن به گوش داخلی جلوگیری می‌کند.
7- وسایل و تجهیزات حفاظت فردی کار در ارتفاع : وسایلی هستند که به منظور پیشگیری از سقوط و یا کاهش عوارض و صدمات ناشی از سقوط کارگر از ارتفاع به کار می‌رود. مانند کمربند ایمنی مهار کل بدن ( هارنس )، لنیارد، قلاب قفل‌شونده ( کارابین )، انواع طناب تکیه‌گاهی، عملیاتی، دینامیکی، استاتیکی و پشتیبان

دانلود فایل

 

پکیج آیین نامه وسایل حفاظت فردی
 خرید آیین نامه وسایل حفاظت فردی
 سایت آیین نامه وسایل حفاظت فردی
 بهترین آیین نامه وسایل حفاظت فردی
آیین نامه وسایل حفاظت فردی , پاورپوینت آیین نامه وسایل حفاظت فردی , آیین نامه وسایل حفاظت فردی , دانلود آیین نامه وسایل حفاظت فردی ,فایل آیین نامه وسایل حفاظت فردی , ورد آیین نامه وسایل حفاظت فردی ,محصول آیین نامه وسایل حفاظت فردی ,
عمران

دیدگاهتان را بنویسید