اهمیت ونقش صنایع غذایی در توسعه اقتصاد ملی کشور-دانلود

دانلود اهمیت ونقش صنایع غذایی در توسعه اقتصاد ملی کشور

با کیفیت ترین اهمیت ونقش صنایع غذایی در توسعه اقتصاد ملی کشور , دانلود اهمیت ونقش صنایع غذایی در توسعه اقتصاد ملی کشور  , سایت دانلود اهمیت ونقش صنایع غذایی در توسعه اقتصاد ملی کشور

 

اهمیت ونقش صنایع غذایی در توسعه اقتصاد ملی کشور

اهمیت-ونقش-صنایع-غذایی-در-توسعه-اقتصاد-ملی-کشورفايل دانلودي حاوي يک فايل ورد قابل ويرايش در 17 صفحه به صورت متني ميباشد.
بخشی از متن :
اهمیت ونقش صنایع غذایی در توسعه اقتصاد ملی کشور چگونه متبلور می شود؟

مقدمه

کشاورزی یکی از مهم ترین بخش های اقتصادی کشور و تامین کننده 80 درصد نیاز های غذا یی و یک چهارم تولید نا خالص داخلی , یک سوم اشتغال و … است . صنایع کشاورزی با توجه به اثار مستقیم و غیر مستقیمی که در بخش کشاورزی بر جای می گذارد, در شکوفا یی کشور ها به اقتصاد کشورهای در حال توسعه نقش بسزا یی دارد وشناخت نقاط قوت , فرصت ها و نیز مشکلا ت وتنگنا ها ی ان می تواند کشور را به چشم اندا زها یی روشن تر در بخش کشاورزی و صنایع وابسته به ان رهنما شود .

فرصت ها, مزایا و نقاط قوت صنایع غذا یی در کشور ایران , امکانات بالقوه و ظرفیت های وسیع و قابل توسعه ای دارد; به طوری که با مساحتی حدود 648/1 میلیون هکتار نزدیک به 25/1 خاک اسیا را تشکیل می دهد . زمین های قابل کشت, جنگل ها ومراتع طبیعی , اقلیم متفا وت و ذخایر ﮋنتیکی قابل توجه , فلور غنی و بر خورداری از نیروی خورشید از جمله امکانات و منابع کشاورزی کشور است که تولید انواع و اقسام محصولات کشاورزی سرد سیری, نیمه گرمسیری و گرمسیری را میسر ساخته است. هم چنین صنایع وابسته به کشاورزی به دلایل گوناگون, اهمیت ونقش بسزایی در توسعه فعا لیت های کشاورزی و توسعه اقتصاد ملی دارند.

از جمله این دلایل می توا ن موارد زیر را بر شمرد:

1) افزایش تولید و امنیت غذا یی
2) تامین نیازهای عمده معیشتی جا معه و مواد خام مورد نیاز بسیاری از صنایع
3) خود کفایی در محصولات و فراورده های کشاورزی
4) کاهش ضا یعات
5) افزایش درامد کشاورز
6) اشتغا ل زا یی
7) عدم مهاجرت از روستا به شهر
8) افزایش ارزش افزوده
9) افزایش صادرا ت
10 ) جلوگیری از خروج ارز برای واردات مواد غذایی
11) جلوگیری از صدور مواد اولیه خام کشاورزی

و…..

دانلود فایل

 

پکیج اهمیت ونقش صنایع غذایی در توسعه اقتصاد ملی کشور
 خرید اهمیت ونقش صنایع غذایی در توسعه اقتصاد ملی کشور
 سایت اهمیت ونقش صنایع غذایی در توسعه اقتصاد ملی کشور
 بهترین اهمیت ونقش صنایع غذایی در توسعه اقتصاد ملی کشور
اهمیت ونقش صنایع غذایی در توسعه اقتصاد ملی کشور , پاورپوینت اهمیت ونقش صنایع غذایی در توسعه اقتصاد ملی کشور , اهمیت ونقش صنایع غذایی در توسعه اقتصاد ملی کشور , دانلود اهمیت ونقش صنایع غذایی در توسعه اقتصاد ملی کشور ,فایل اهمیت ونقش صنایع غذایی در توسعه اقتصاد ملی کشور , ورد اهمیت ونقش صنایع غذایی در توسعه اقتصاد ملی کشور ,محصول اهمیت ونقش صنایع غذایی در توسعه اقتصاد ملی کشور ,
دانلود پروژه های آماده دانشجویی

دیدگاهتان را بنویسید