بررسی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه ی محصولات جدید در صنعت داروسازی-دانلود

دانلود بررسی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه ی محصولات جدید در صنعت داروسازی

با کیفیت ترین بررسی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه ی محصولات جدید در صنعت داروسازی , دانلود بررسی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه ی محصولات جدید در صنعت داروسازی  , سایت دانلود بررسی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه ی محصولات جدید در صنعت داروسازی

 

بررسی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه ی محصولات جدید در صنعت داروسازی

بررسی-عوامل-کلیدی-موثر-بر-موفقیت-توسعه-ی-محصولات-جدید-در-صنعت-داروسازیمقدمه: دارو به عنوان یکی از عمده¬ترین دروندادهای مراقبت های سلامت، ویژگی برجسته ای دارد که جایگاه آن را در نظام سلامت کشور¬ها از سایر بخش ها متمایز می گرداند. داروسازی از نظر ابعاد سلامت و درمان و اقتصادی و مالی برای کشورها و دولت¬ها اهمیت زیادی دارد. محصولات جدید از ضروریات شرکت‌های امروزی به‌شمار می‌روند. در حقیقت محصولات جدید پاسخی به بزرگ‌ترین مشکلات صنایع و سازمان ها است. امروزه بیشتر صنایع ضرورت برخورداری از فرایند بهینه توسعه محصول جدید را به خوبی احساس کرده‌اند و برای داشتن چنین فرایند موفقی تلاش‌های زیادی را انجام داده‌اند و هزینه‌های هنگفتی را متقبل شده‌اند. در این صنایع، افراد متخصص و باتجربه به کار گرفته می‌شوند، از فناوری‌های پیشرفت استفاده می‌شود و درعین حال ممکن است معرفی محصولات جدید آن ها با شکست مواجه می شود.
هدف: این تحقیق با هدف شناسایی عوامل سازمانی موثر بر موفقیت توسعه محصول جدید در حوزه محصولات در حوزه صنعت داروسازی انجام گرفته است.
روش اجرای تحقیق: این مطالعه¬ی کیفی و تحلیل محتوایی با روش مصاحبه نیمه ساختار یافته با صاحب نظران در سال 1401 انجام می¬شود. منظوراز صاحب نظران، خبرگان در صنعت داروسازی هستند. معیار ورود به مطالعه داشتن حداقل 5 سال تجربه کاری در زمینه داروسازی صنعتی می¬باشد. معیار خروج نداشتن تمایل و رضایت جهت مشارکت در مطالعه می¬باشد. از افرادی که تمایل به مشارکت داشتند قبل از شروع مطالعه رضایت آگاهانه شفاهی اخذ می¬گردد. این مطالعه با رویکرد کیفی و از نوع تحلیل محتوا انجام می¬شود.
نتایج: نتایج تحقیق و تأیید فرضیه ها حاکی از این است که تمامی عوامل بر توسعه محصول جدید در شرکت های دارویی مثبت و بالایی دارند. از لحاظ میزان و رتبه تأثیر گذاری عامل تکنولوژی بالاترین رتبه و بیشترین میزان تأثیر را دارد. تیم توسعه محصول، بازاریابی و تجاری سازی در رتبه های بعدی و نوآوری در آخرین رتبه قرار دارد.

دانلود فایل

 

پکیج بررسی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه ی محصولات جدید در صنعت داروسازی
 خرید بررسی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه ی محصولات جدید در صنعت داروسازی
 سایت بررسی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه ی محصولات جدید در صنعت داروسازی
 بهترین بررسی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه ی محصولات جدید در صنعت داروسازی
بررسی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه ی محصولات جدید در صنعت داروسازی , پاورپوینت بررسی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه ی محصولات جدید در صنعت داروسازی , بررسی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه ی محصولات جدید در صنعت داروسازی , دانلود بررسی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه ی محصولات جدید در صنعت داروسازی ,فایل بررسی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه ی محصولات جدید در صنعت داروسازی , ورد بررسی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه ی محصولات جدید در صنعت داروسازی ,محصول بررسی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه ی محصولات جدید در صنعت داروسازی ,
دانلود پروژه های آماده دانشجویی

دیدگاهتان را بنویسید