تحقیق جنگ الكترونيك ( ورد)-دانلود

دانلود تحقیق جنگ الكترونيك ( ورد)

با کیفیت ترین تحقیق جنگ الكترونيك ( ورد) , دانلود تحقیق جنگ الكترونيك ( ورد)  , سایت دانلود تحقیق جنگ الكترونيك ( ورد)

 

تحقیق جنگ الكترونيك ( ورد)

تحقیق-جنگ-الكترونيك-(-ورد)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 2 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏جنگ الكترونيك (قسمت دوم)‏
‏·‏   ‏ ‏در جنگهاي امروزي، هر گاه مقدورات و امکانات جنگ الکترونيکي، به فرماندهي اجازه صدور دستور را نداده و نگذارد از توانمندي ها و تجهيزات اش به نحو مطلوبي بهره برداري کند و مانع ترتيبات لُجستيکي، آمادي و اداري اش شود، با هر تعداد تجهيزات، جنگ افزار و تسهيلات انساني که باشد محکوم به شکست است.
‏·‏   ‏ ‏امروزه توان عملياتي جنگ الکترونيک (سخت افزاري و نرم افزاري) بخشي از توان رزمي نيروهاي مسلح هر کشور محسوب مي شود.
‏·‏   ‏ ‏استفاده گسترده نيروهاي نظامي از سامانه هاي الکترونيکي و طيف امواج الکترومغناطيسي، در انواع تجهيزات و جنگ افزارها، و به کارگيري آنها در نبردهاي امروزي به عنوان يک اقدام تاکتيکي (تکريوي) و راهبري محسوب مي شود.
‏·‏   ‏ ‏تعيين دقيق موقعيت اهداف نظامي، استفاده از موشک هاي دوربرد و راهبردي، بدون کاربرد سامانه هاي سخت افزاري، نرم افزاري و الکترونيکي در قالب حساسه هاي ويژه جنگ الکترونيکي جهت هدايت رباتيک و هوشمند آتش باري آنها به سوي اهداف از پيش تعيين شده در شبکه هاي فرماندهي و کنترل نيروهاي مسلح، نقش و جايگاهي راهبردي و حياتي دارد.
‏·‏   ‏ ‏جنگ افزارها هر اندازه که پيشرفته و با قدرت باشند، در دست افراد بي کفايت، بدون آموزش و مردد، هيچ گونه کارآيي و ارزشي نخواهند داشت. البته به فرض آنکه خدمه ها نيز در حد مطلوب ورزيده و توانا باشند ولي از اين ابزار درست و صحيح استفاده نکنند، هيچ گونه بهره اي نداشته و افراد کارآمدي نخواهند بود.
‏·‏   ‏ ‏کارآيي رزمي بستگي به قدرت جنگ افزار، لياقت و مهارت هاي انفرادي و کار گروهي کارکنان و شيوه هاي فرماندهي در سطوح صف و ستاد، تاکتيک ها (تکريو) و فنون جنگ الکترونيکي به کار گرفته شده در عمليات و نبردها دارد.
‏·‏    ‏  ‏ ‏نيروي ايمان، اراده پايداري و اعتماد به نفس، زير بناي پيروزي محسوب مي شود.
‏·‏   ‏ ‏در جنگهاي امروزي به همان شيوه هايي که از قدرت آتش جنگ افزارها به عنوان يک عامل قدرت رزمي استفاده مي شود، تاکتيک ها و فنون جنگ الکترونيکي نيز بُعد تازه اي از اين قدرت محسوب مي شود و با استفاده از آن مي توان توان رزمي دشمن را کاهش داد و به طور نسبي اعمال نفوذ کرد؛ زيرا هر اندازه که يک نيروي نظامي و جنگ افزارهاي سازماني آن به انواع حساسه هاي پخش و دريافت امواج الکترومغناطيسي وابسته باشند، به تبع آن به همين نسبت در مقابل اقدامات جنگ الکترونيکي نيز آسيب پذيرتر خواهند بود.
‏·‏   ‏ ‏در جنگ هاي آتي، جنگ افزارهاي هوشمند به جاي تخريب انبوه (مانند توليد انبوه کشته) اهداف خود را انتخاب مي کنند. اين جنگ افزارهاي با هوش، نيازمند سربازان و فرماندهاني باهوش هستند که بايد کاري غير از چکاندن ماشه انجام دهند.(پژوهش يار 1378،ص3)
‏·‏   ‏ ‏دانايان به اتکاي دانايي خود بر مسايل و مشکلات خويش فايق مي آيند و نادانان بيش از پيش احساس ناامني خواهند کرد .(همان منبع)
‏2- مدريت راهبردي در جنگال:

 

دانلود فایل

 

پکیج تحقیق جنگ الكترونيك ( ورد)
 خرید تحقیق جنگ الكترونيك ( ورد)
 سایت تحقیق جنگ الكترونيك ( ورد)
 بهترین تحقیق جنگ الكترونيك ( ورد)
تحقیق جنگ الكترونيك ( ورد) , پاورپوینت تحقیق جنگ الكترونيك ( ورد) , تحقیق جنگ الكترونيك ( ورد) , دانلود تحقیق جنگ الكترونيك ( ورد) ,فایل تحقیق جنگ الكترونيك ( ورد) , ورد تحقیق جنگ الكترونيك ( ورد) ,محصول تحقیق جنگ الكترونيك ( ورد) ,
دانلود تحقیق

دیدگاهتان را بنویسید