تحقیق در مورد اهمال کاری تحصیلی، تعلل ورزی تحصیلی-دانلود

تحقیق در مورد اهمال کاری تحصیلی، تعلل ورزی تحصیلی

 

تحقیق در مورد اهمال کاری تحصیلی، تعلل ورزی تحصیلی

اهمال‌کاری تحصیلی یکی از انواع اهمال‌کاری است و به مانند تعاریف متعدد اهمال‌کاری، این نوع از اهمال‌کاری نیز، دارای تعاریف متعددی از نظر پژوهشگران در این حوزه می‌باشد؛از نظر بسیاری پژوهشگران در این حوزه (از جمله، لو، 2010؛ لی، 2005) اهمال‌کاری تحصیلی نوعی از انواع اهمال‌کاری است که در مجموعه های تحصیلی و آموزشی نمایان می‌گردد و در میان دانش‌آموختگان رفتاری فراگیر است.

از نظر دنیز و همکاران،2009، به نقل از پورکمالی ،1392). اهمال‌کاری تحصیلی که می توان آن را انعکاسی از تعویق روزانه در مورد زندگی تحصیلی تعریف کرد، که بصورت تأخیر در انجام دادن تکالیف و مسئولیت‌های مرتبط با مدرسه و یا انجام ندادن آنها تا آخرین دقایق، تعریف می‌شود.نیز، اهمال‌کاری تحصیلی را بصورت گرایش به تأخیر انداختن فعالیت‌های مهم در زمانی معین، در حیطه تحصیلی، تعریف می‌کند.

درهمین راستا، الیس و ناس،(2002)، به‌نقل از رایس، نیمار و تیلور (2011) اظهار داشتند که اهمال‌کاری تحصیلی تمایلی برای اجتناب از انجام یک فعالیت تحصیلی و یا دیر انجام دادن آنها و استفاده از بهانه‌های مختلف برای توجیه‌کردن رفتارشان و سرزنش نشدن توسط دیگران می‌باشد.

 

 

دانلود فایل

 

 

تحقیق در مورد اهمال کاری تحصیلی، تعلل ورزی تحصیلی , پاورپوینت , تحقیق در مورد اهمال کاری تحصیلی، تعلل ورزی تحصیلی , دانلود تحقیق در مورد اهمال کاری تحصیلی، تعلل ورزی تحصیلی ,فایل تحقیق در مورد اهمال کاری تحصیلی، تعلل ورزی تحصیلی , ورد تحقیق در مورد اهمال کاری تحصیلی، تعلل ورزی تحصیلی ,محصول تحقیق در مورد اهمال کاری تحصیلی، تعلل ورزی تحصیلی ,

 

روانشناسی و تربیتی
 

 

دیدگاهتان را بنویسید