تحقیق زمانبندی کارها درسیستمهای توزیع شده با کمک الگوریتم توازن بار-دانلود

تحقیق زمانبندی کارها درسیستمهای توزیع شده با کمک الگوریتم توازن بار

 

تحقیق زمانبندی کارها درسیستمهای توزیع شده با کمک الگوریتم توازن بار

رایانش ابری پارادایم نوینی در ارائه خدمات اینترنتی است. توازن بار جنبه­ ای کلیدی از رایانش ابری است و از وضعیتی که برخی گره ­ها بار سنگین دارند در حالیکه برخی دیگر بیکار هستند یا کار اندکی دارند، جلوگیری می­کند. توازن بار می­تواند کیفیت شاخص­ های سرویس­ دهی (QoS) را بهبود دهد، از جمله زمان پاسخ، هزینه، توان عملیاتی، عملکرد و استفاده از منابع.
در این پژوهش تحقیقات مربوط به الگوریتم­های زمان­بندی کار و توازن بار را بررسی می­کنیم و طبقه­ بندی جدیدی از این الگوریتم­ ها ارائه می­دهیم، مثل گروه توازن بار MapReduce، گروه توازن بار براساس پدیده ­های طبیعی، گروه توازن بار براساس عامل، گروه توازن بار کلی، گروه اپلیکیشن محور، گروه آگاه از شبکه، و گروه ویژه جریان کار. بعلاوه، مروری داریم بر هر یک از این هفت گروه. هم­چنین درون­ بینی­ هایی را درباره تشخیص مسائل باز (حل نشده) و راهنمایی­ هایی برای تحقیقات آتی ارائه می­دهیم.

فصل اول شامل کلیات تحقیق می باشد و در فصل دوم به بررسی سیستم های توزیع شده پرداخته شده و در فصل سوم الگوریتم های توازن بار در ریانش ابری بررسی شده است.

 

 

دانلود فایل

 

 

تحقیق زمانبندی کارها درسیستمهای توزیع شده با کمک الگوریتم توازن بار , پاورپوینت , تحقیق زمانبندی کارها درسیستمهای توزیع شده با کمک الگوریتم توازن بار , دانلود تحقیق زمانبندی کارها درسیستمهای توزیع شده با کمک الگوریتم توازن بار ,فایل تحقیق زمانبندی کارها درسیستمهای توزیع شده با کمک الگوریتم توازن بار , ورد تحقیق زمانبندی کارها درسیستمهای توزیع شده با کمک الگوریتم توازن بار ,محصول تحقیق زمانبندی کارها درسیستمهای توزیع شده با کمک الگوریتم توازن بار ,

 

کامپیوتر و آی تی
 

 

دیدگاهتان را بنویسید