تحقیق چاپ و تبلیغات ( ورد)-دانلود

دانلود تحقیق چاپ و تبلیغات ( ورد)

با کیفیت ترین تحقیق چاپ و تبلیغات ( ورد) , دانلود تحقیق چاپ و تبلیغات ( ورد)  , سایت دانلود تحقیق چاپ و تبلیغات ( ورد)

 

تحقیق چاپ و تبلیغات ( ورد)

تحقیق-چاپ-و-تبلیغات-(-ورد)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 5 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏چاپ ‏و ‏تبلیغات
‏چاپ ‏یکی ‏از ‏مهمترین ‏و ‏متداول ‏ترین ‏ابزارهای ‏تبلیغات ‏به ‏شمار ‏می ‏رود. ‏چاپ ‏مشخصات ‏هر ‏بخش ‏برروی ‏محصول، ‏جعبه ‏ای ‏که ‏برای ‏بسته ‏بندی ‏استفاده ‏می ‏شود، ‏برشور ‏همراه ‏کالا، ‏کاتالوگ، ‏پوستر، ‏کارت ‏پستال، ‏آگهی ‏در ‏رسانه ‏های ‏چاپی ‏و ‏دهها ‏کاربرد ‏دیگر ‏چاپ ‏باعث ‏می ‏شود ‏که ‏مشاوران ‏تبلیغات ‏و ‏نیز ‏تولیدکنندگان ‏و ‏ارائه ‏دهندگان ‏خدمات، ‏از ‏چند ‏و ‏چون ‏آن ‏آگاهی ‏داشته ‏باشند.
● ‏قبل ‏از ‏چاپ A
‏طبیعی ‏است ‏که ‏گام ‏اول ‏قبل ‏از ‏چاپ ‏طراحی ‏است. “‏طراحی” ‏از ‏عکاسی، ‏تصویرسازی، ‏اسکن ‏تصاویر، ‏تایپ ‏مطالب، ‏رسامی ‏و ‏صفحه ‏آرائی ‏بهره ‏می ‏گیرد.
‏۱) ‏عکاسی ‏حرفه ‏ای
‏آنچه ‏در ‏ایران ‏به ‏عکاسی ‏صنعتی ‏معروف ‏است ‏در ‏واقع ‏تهیه ‏عکس ‏به ‏صورت ‏حرفه ‏ای ‏است ‏که ‏قابلیت ‏و ‏کیفیت ‏مناسبی ‏برای ‏چاپ ‏داشته ‏باشد.
‏تا ‏قبل ‏از ‏عمومی ‏شدن ‏عکاسی ‏دیجیتال، ‏عکاس ‏های ‏حرفه ‏ای ‏از ‏اسلاید ‏یا ‏نگاتیوهای ‏سایز ‏بزرگ ‏برای ‏تهیه ‏عکس ‏های ‏خود ‏استفاده ‏می ‏کردند (‏البته ‏الان ‏هم ‏غالبا ‏از ‏همان ‏ها ‏استفاده ‏می ‏کنند) ‏نگاتیو ‏یا ‏اسلایدهای ‏۲۴*‏۳۶ ‏میلیمتر (‏معروف ‏به ‏۱۳۵) ‏بیشتر
‏برای ‏اشیا ‏کوچک، ‏فضاهای ‏بیرونی ‏و ‏عکاسی ‏سریع ‏و ‏نیز ‏سفارش ‏های ‏اقتصادی ‏بکار ‏می ‏رود.‏سایز ‏متوسط ‏۶*‏۴.‏۵ ‏و ‏یا ‏اغلب ‏۶*‏۷ ‏سانتی ‏متر ‏چه ‏به ‏صورت ‏نگاتیو ‏یا ‏اسلاید ‏بیشترین ‏کاربرد ‏را ‏دارد. ‏برای ‏مواردی ‏که ‏کیفیت ‏بهتر، ‏جزئیات ‏بیشتر ‏و ‏خروجی ‏بزرگ ‏مورد ‏نیاز ‏باشد ‏از ‏قطع ‏های ‏بزرگ ‏مثل ‏۱۳*‏۱۸ ‏سانتیمتر ‏استفاده ‏می ‏شود. ‏این ‏نوع ‏نگاتیو ‏یا ‏اسلایدها ‏به ‏صورت ‏تخت ‏هستند ‏و ‏معمولا ‏در ‏عکاسی ‏آتلیه ‏استفاده ‏می ‏شود ‏چون ‏تجهیزات ‏بزرگ ‏و ‏سنگینی ‏را ‏برای ‏کار ‏طلب ‏می ‏کند ‏و ‏حمل ‏آنها ‏قدری ‏دشوار ‏است.
‏هزینه ‏عکاسی ‏حرفه ‏ای ‏بر ‏اساس ‏سایز ‏فیلم، ‏تعداد ‏سفارش، ‏محل ‏عکاسی (‏آتلیه ‏عکاس ‏یا ‏در ‏محل ‏سفارش ‏دهنده) ‏و ‏از ‏همه ‏مهمتر ‏کارشناسی ‏و ‏تخصص ‏عکاس ‏متفاوت ‏هست.
‏۲) ‏هزینه ‏عکاسی:
‏پائین ‏ترین ‏قیمت ‏برای ‏عکاسی ‏حرفه ‏ای (‏در ‏سال ‏۱۳۸۴) ‏هر ‏پز ‏۲۰۰.‏۰۰۰ ‏ریال ‏و ‏بالا ‏ترین ‏آن ‏۱.‏۵۰۰.‏۰۰۰ ‏ریال ‏انجام ‏شده ‏و ‏در ‏مواقع ‏خاص ‏با ‏سیستم ‏دیجیتال ‏و ‏سفارش ‏انبوه ‏و ‏دقت ‏پایین ‏تا ‏۱۵۰.‏۰۰۰ ‏ریال ‏هم ‏انجام ‏می ‏شود.
‏بزرگترین ‏آتلیه ‏عکاسی ‏حرفه ‏ای ‏در ‏تهران، ‏استودیو ‏لورکا ‏هست ‏که ‏توسط ‏آقای ‏نادر ‏معصومی ‏و ‏دو ‏عکاس ‏دیگر ‏تاسیس ‏و ‏اداره ‏می ‏شود. ‏این ‏استودیو ‏قابلیت ‏عکاسی ‏ازاشیا ‏خیلی ‏بزرگ ‏را ‏دارد ‏مثلا ‏امکان ‏عکاسی ‏از ‏مینی ‏بوس ‏در ‏داخل ‏استودیو ‏و ‏نورپردازی ‏مناسب ‏آنرا ‏دارد.
‏آتلیه ‏های ‏زیادی ‏با ‏امکانات ‏مدرن ‏در ‏تهران ‏فعالیت ‏می ‏کنند ‏ولی ‏متاسفانه ‏مثل ‏سایر ‏امور ‏هنری ‏نرخ ‏شکنی ‏توسط ‏نواموزان ‏و ‏کیفیت ‏پایین ‏کار ‏آنان ‏به ‏اعتبار ‏این ‏حرفه ‏لطمه ‏زده ‏است.
‏۳) ‏اسکن
▪ ‏اسکنر ‏های ‏مورد ‏استفاده ‏در ‏ایران ‏دو ‏نوع ‏عمده ‏هستند:
‏ـ ‏اسکنر ‏رومیزی ‏پیشرفته
‏کرئو
‏ـ ‏اسکنرهای ‏حرفه ‏ای
‏حرفه ‏ای ‏ترین ‏اسکنرها ‏معمولا ‏به ‏شکل ‏درام ‏استوانه ‏ای ‏شکل ‏هستند ‏و ‏با ‏ابزارهای ‏لیزری ‏تصاویر ‏را ‏اسکن ‏می ‏کنند ‏ولی ‏اسکنرهای ‏حرفه ‏ای ‏تخت (‏رومیزی) ‏هم ‏به ‏بازار ‏آمده ‏که ‏می ‏توانند ‏با ‏دقت ‏بالا ‏و ‏کیفیت ‏قابل ‏قبولی ‏عکس ‏و ‏اسلاید ‏و ‏نگاتیو ‏را ‏اسکن ‏نماید.
▪ ‏اسکنرهای ‏آماتور
‏با ‏پیشرفت ‏علوم ‏دیجیتال ‏و ‏ارزانی ‏محصولات ‏الکترونیکی، ‏اکنون ‏در ‏کنار ‏کامیوتر ‏هر ‏طراحی، ‏یک ‏اسکنر ‏رومیزی ‏در ‏اندازه A‏۴ ‏به ‏چشم ‏می ‏خورد. ‏این ‏اسکنرها ‏برای ‏انتشار ‏تصاویر ‏در ‏وب ‏یا ‏مولتی ‏مدیا ‏بسیار ‏عالی ‏هستند ‏و ‏برای ‏چاپ ‏فاقد ‏کیفیت ‏مطلوب ‏هستند ‏هرچند ‏جهت ‏صرفه ‏جویی ‏معمولا ‏در ‏سایزهای ‏کوچک ‏از ‏تصاویر ‏اسکن ‏شده ‏آین ‏نوع ‏اسکنرها ‏استفاده ‏می ‏کنند
‏اسکنر ‏های ‏حرفه ‏ای ‏چاپ، ‏اسکن ‏تصاویر ‏را ‏به ‏صورت ‏۴ ‏رنگ ‏انجام ‏می ‏دهند ‏ولی ‏اسکنرهای ‏رومیزی ‏چون ‏برای ‏وب ‏و ‏مولتی ‏مدیا ‏طراحی ‏شده ‏اند ‏به ‏صورت ‏۳ ‏رنگ ‏اسکن ‏می ‏کنند. ‏طبیعی ‏است ‏که ‏بعد ‏از ‏تبدیل ‏رنگها ‏کمی ‏تغییر ‏یابند.
(‏چهار ‏رنگ CMYK) ( ‏سه ‏رنگ RGB)
▪ ‏اسکنرهای ‏حرفه ‏ای ‏را ‏می ‏توان ‏در ‏لیتوگرافی ‏ها ‏یافت ‏و ‏هزینه ‏آن ‏به ‏این ‏ترتیب ‏است
‏ـ ‏تا ‏سایز ‏۱۳*‏۱۸ ‏سانتی ‏متر ‏به ‏صورت ‏۴ ‏رنگ ‏مبلغ ‏۲۰.‏۰۰۰ ‏ریال
‏ـ ‏تا ‏سایز ‏۱۳*‏۱۸ ‏سانتی ‏متر ‏به ‏صورت ‏تک ‏رنگ ‏مبلغ ‏۱۰.‏۰۰۰ ‏ریال
▪ ‏بزرگتر ‏از ‏سایز ‏فوق:
‏ـ ‏هزینه ‏اسکن=‏مساحت ‏ضربدر ‏۲۰ ‏ریال* ‏تعداد ‏رنگ
‏ـ ‏مساحت ‏خروجی ‏اسکن=(‏طول +‏۱)*(‏عرض +‏۱) ‏سانتی ‏متر ‏مربع
‏ـ ‏به ‏یاد ‏داشته ‏باشید ‏هزینه ‏اسکنر ‏به ‏اندازه ‏خروجی ‏شما ‏ربط ‏دارد ‏نه ‏به (Document)
‏اندازه ‏سند
● ‏تصویرسازی ‏و ‏صفحه ‏آرائی
‏معمولا ‏بعد ‏از ‏آماده ‏شدن ‏عکس ‏ها ‏و ‏اسکن ‏آنها، ‏حروفچینی ‏مطالبی ‏که ‏بایستی ‏در ‏آگهی ‏یا ‏طراحی ‏بسته ‏بندی ‏درج ‏شود، ‏طراح ‏شروع ‏به ‏صفحه ‏آرائی ‏می ‏کند ‏و ‏در ‏صورت ‏نیاز ‏برای ‏تکمیل ‏ایده ‏خود، ‏به ‏تصویر ‏سازی ‏نیز ‏روی ‏اورد. ‏متاسفانه ‏به ‏علت ‏ساده ‏شدن ‏انجام ‏خیلی ‏از ‏کارها ‏با ‏کامپیوتر، ‏گرافیستهای ‏کمتری ‏به ‏امر ‏تصویر ‏سازی ‏آشنا ‏هستند ‏و ‏غالبا ‏هنر ‏خود ‏را ‏اعمال ‏انواع ‏فیلتر ‏ها ‏و ‏جلوه ‏های ‏ویژه ‏نرم ‏افزارهای ‏تصویرسازی ‏می ‏دانند.
‏با ‏توجه ‏به ‏تنوع ‏سفارشاتی ‏که ‏در ‏یک ‏آتلیه ‏طراحی ‏اجرا ‏می ‏شود ‏و ‏روابط ‏بین ‏سفارش ‏دهنده ‏و ‏طراح ‏وجود ‏دارد ‏و ‏نیز ‏نجوه ‏پرداخت ‏هزینه ‏ها، ‏مسئولیت ‏طراح ‏در ‏سایر ‏اجزا ‏سفارش ‏مثل ‏نظارت ‏بر ‏امور ‏چاپ ‏یا ‏بعد ‏از ‏چاپ ‏متغیر ‏است.
‏برای ‏آگاهی ‏از ‏هزینه ‏های ‏طراحی، ‏می ‏توانید ‏به ‏تعرفه ‏های ‏مصوب ‏انجمن ‏صنفی ‏طراحان ‏گرافیک ‏مراجعه ‏نمائید. ‏که ‏البته ‏آنهم ‏توسط ‏بخش ‏عمده ‏ای ‏از ‏طراحان ‏لحاظ ‏نمی ‏شود ‏و ‏گاها ‏دستمزد ‏خود ‏را ‏تا ‏۷۵% ‏نسبت ‏تعرفه ‏های ‏فوق ‏پائین ‏می ‏آورند.
● ‏لیتوگرافی
‏لیتوگرافی ‏به ‏شکل ‏سنتی ‏بسیار ‏پیچیده، ‏وقت ‏گیر، ‏حساس ‏و ‏دقیق ‏و ‏نیز ‏پر ‏هزینه ‏بود. ‏من ‏که ‏از ‏آن ‏دوران ‏خاطراتزیادی ‏دارم، ‏عکاس (‏در ‏اینجا ‏منظور ‏شخصی ‏است ‏که ‏اصل ‏کار ‏طراحی ‏شده ‏شما ‏را ‏توسط ‏دوربین ‏های ‏مخصوص ‏لیتوگرافی ‏عکاسی ‏می ‏کرد ‏گفته ‏می ‏شد) ‏روتوش ‏کار، ‏مونتاژکار ‏و ‏فرم ‏بند ‏کارشناسانی ‏بودند ‏که ‏اکنون ‏در ‏رقابت ‏با ‏سیستم ‏های ‏دیجیتال، ‏شغل ‏خود ‏را ‏بکلی ‏از ‏دست ‏داده ‏اند .
‏درسال ‏۱۳۷۰ ‏لیتوگرافی ‏مگاپس ‏پیشگام ‏فعالیت ‏سیتمهای ‏جدید ‏بود. ‏در ‏روش ‏های ‏اولیه ‏فقط ‏تصاویر ‏به ‏فیلم ‏تبدیل ‏می ‏شد ‏و ‏بقیه ‏کارها (‏فیلم ‏گرفتن ‏از ‏متنها ‏و ‏مونتاز ‏نهایی) ‏توسط ‏روش ‏های ‏سنتی ‏لیتوگرافی ‏ها ‏انجام ‏می ‏شد.
‏بعد ‏از ‏مگاپس، ‏سیما ‏اسکنر ‏و ‏چند ‏شرکت ‏دیگر ‏هم ‏دستگاههای ‏مشابه ‏را ‏وارد ‏کردند. ‏لازم ‏به ‏ذکر ‏اکنون ‏دستگاهها ‏اولیه ‏به ‏عنوان ‏کالای ‏موزه

 

دانلود فایل

 

پکیج تحقیق چاپ و تبلیغات ( ورد)
 خرید تحقیق چاپ و تبلیغات ( ورد)
 سایت تحقیق چاپ و تبلیغات ( ورد)
 بهترین تحقیق چاپ و تبلیغات ( ورد)
تحقیق چاپ و تبلیغات ( ورد) , پاورپوینت تحقیق چاپ و تبلیغات ( ورد) , تحقیق چاپ و تبلیغات ( ورد) , دانلود تحقیق چاپ و تبلیغات ( ورد) ,فایل تحقیق چاپ و تبلیغات ( ورد) , ورد تحقیق چاپ و تبلیغات ( ورد) ,محصول تحقیق چاپ و تبلیغات ( ورد) ,
دانلود تحقیق

دیدگاهتان را بنویسید