دانلود حسابداری مالیات بر ارزش افزوده-دانلود

دانلود دانلود حسابداری مالیات بر ارزش افزوده

با کیفیت ترین دانلود حسابداری مالیات بر ارزش افزوده , دانلود دانلود حسابداری مالیات بر ارزش افزوده  , سایت دانلود دانلود حسابداری مالیات بر ارزش افزوده

 

دانلود حسابداری مالیات بر ارزش افزوده

دانلود-حسابداری-مالیات-بر-ارزش-افزودهلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 215 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

عنوان دوره:
حسابداری مالیات بر ارزش افزوده
تعریف ماليات
به مثابه یک نوع هزینه اجتماعی است که آحاد یک ملت در راستای بهره بردا ری از امکانات و منابع یک کشور موظفند آنرا پرداخت نمایند تا توانائی ‌ های جایگزینی این امکانات و منابع فراهم شود. مالیات در واقع انتقال بخشی از درآمدهای جامعه به دولت و یا بخشی از سود فعالیت ‌ های اقتصادی است که نصیب دولت می ‌ گردد ؛ زیرا ابزار و امکانات دست یابی به درآمد و سود ‌ ها را دولت فراهم ساخته ‌ است.
اهمیت ماليات
دستگاه مالياتي دولتها، اولي ‌ ترين شریك سود مؤسسات تلقي مي ‌ شود كه حتي قبل از تقسيم سود بين شركاء موسسه، سهم خود را مطالبه و دريافت مي ‌ كند. در كشورهاي پيشرفته صنعتي به اندازه ‌ اي حياتي و حائز اهميت و حساسيت است كه كارفرمايان، ‌ به دانش مالياتي مسئولان مالي خود اكتفاء و اتكاء نكرده، و از خدمات تخصصي «حسابداران رسمي» و «مشاوران مالياتي مجرب»، در كنار كادر مالي سازمان خود، بهره ‌ گيري مي ‌ كنند.
انواع ماليات
1- مالياتهاي مستقيم الف) ماليات بر دارايي : مانند: 1. ماليات بر ارث ؛ 2. حق تمبر . ب) ماليات بر درآمد : مانند: 1. ماليات بردرآمد املاك ؛ 2. ماليات بردرآمد حقوق ؛ 3. ماليات بردرآمد مشاغل ؛ 4. ماليات بردرآمد اشخاص حقوقي ؛ 5. ماليات بردرآمد اتفاقي .

 

دانلود فایل

 

پکیج دانلود حسابداری مالیات بر ارزش افزوده
 خرید دانلود حسابداری مالیات بر ارزش افزوده
 سایت دانلود حسابداری مالیات بر ارزش افزوده
 بهترین دانلود حسابداری مالیات بر ارزش افزوده
دانلود حسابداری مالیات بر ارزش افزوده , پاورپوینت دانلود حسابداری مالیات بر ارزش افزوده , دانلود حسابداری مالیات بر ارزش افزوده , دانلود دانلود حسابداری مالیات بر ارزش افزوده ,فایل دانلود حسابداری مالیات بر ارزش افزوده , ورد دانلود حسابداری مالیات بر ارزش افزوده ,محصول دانلود حسابداری مالیات بر ارزش افزوده ,
دانلود پاورپوینت های علمی

دیدگاهتان را بنویسید