دانلود سرطان دهان-دانلود

دانلود دانلود سرطان دهان

با کیفیت ترین دانلود سرطان دهان , دانلود دانلود سرطان دهان  , سایت دانلود دانلود سرطان دهان

 

دانلود سرطان دهان

دانلود-سرطان-دهانلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 34 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بسم الله الرحمن الرحیم
مقدمه
سرطان دهان یکی از موارد معدودی است که متخصصین دندانپزشکی با آن سرو کار داشته و کشنده می باشد . بنابراین اشنا بودن اعضاء تیم دندانپزشکی با تاریخچه طبیعی و اپیدمیولوژی آن و نیز شناخت راههای احتمالی جلوگیری ، غربالگری و درمان آن ضروری است.
سرطان دهان
آیا این موضوع یک مساله بهداشت عمومی است ؟
دراین بخش اپیدمیولوژی سرطان دهان را مرور خواهیم کرد تا وسعت و میزان اثر ان مشخص شود.
و این که چه راههایی برای جلوگیری از آن وجود دارد و چگونه به بهترین وجهی می توان آن را به انجام رسانید ؟
در دهه های اخیر شانس بقاء بهبود چشمگیری نداشته است .
اقدامات پیشگیرانه که در حال حاضر به تنهایی توسط دندانپزشکان به انجام می رسد بعید است که موثر واقع شود . به وضوح احساس می شود که یک راهبرد بهداشت عمومی به صورت جامع و فراگیر و هماهنگ برای مبارزه با علت های زمینه ای بیماری لازم است . بنابراین این فصل چشم انداز و جزئیات چنین راهبردی را ترسیم می کند .
سرطان دهان عموماً شامل سرطان لب ، زبان و گلو می شوند . در کشورهای متحد پادشاهی بریتانیا این کشورهای شمال اروپا شامل انگلستان ، اسکاتلند ، ایرلند شمالی و ولز می باشد. هر ساله تقریباً 3500 مورد جدید و 1600 مورد مرگ و میر بر اثر سرطان دهان اتفاق می افتد
بیماری در مردان تقریباٌ دو برابر زنان دیده می شود و عمده بدخیمی ها کارسینوم سلول های سنگفرشی می باشد. وقوع بیماری با افزایش سن بیشتر می شود و 85% موارد در بریتانیا در افراد بالای 50 سال دیده می شود .
نابرابری های اقتصادی – اجتماعی در نرخ سرطان دهان تاثیر زیادی دارد . همان طور که در شکل 1-15 نشان داده شده است ، این ارتباط خصوصاٌ در مردان بارزتر است ریسک ایجاد سرطان حفره دهان در جمعیت های محروم چهار برابر بیشتر از جمعیت های توانگر دیده می شود .
اپیدمیولوژی سرطان دهان

 

دانلود فایل

 

پکیج دانلود سرطان دهان
 خرید دانلود سرطان دهان
 سایت دانلود سرطان دهان
 بهترین دانلود سرطان دهان
دانلود سرطان دهان , پاورپوینت دانلود سرطان دهان , دانلود سرطان دهان , دانلود دانلود سرطان دهان ,فایل دانلود سرطان دهان , ورد دانلود سرطان دهان ,محصول دانلود سرطان دهان ,
دانلود پاورپوینت های علمی

دیدگاهتان را بنویسید