دانلود دانلود طرح درس روزانه خانه ها باهم تفاوت دارند مطالعات اجتماعی سوم
با کیفیت ترین دانلود طرح درس روزانه خانه ها باهم تفاوت دارند مطالعات اجتماعی سوم , دانلود دانلود طرح درس روزانه خانه ها باهم تفاوت دارند مطالعات اجتماعی سوم , سایت دانلود دانلود طرح درس روزانه خانه ها باهم تفاوت دارند مطالعات اجتماعی سوم
⇓
دانلود طرح درس روزانه خانه ها باهم تفاوت دارند مطالعات اجتماعی سوم
عنوان: دانلود طرح درس روزانه خانه ها باهم تفاوت دارند مطالعات اجتماعی سوم
فرمت: ورد قابل ویرایش
تعداد صفحات: 2
قسمتی از متن:
-فراگیران با انواع خانه ها در شرایط ویژه ی آب و هوایی آشنا می شوند . )حیطه ی شناختی(
– فراگیران نسبت به مشاهده ی انواع مختلف خانه ها در سراسرایران علاقه مند می شوند.) حیطه ی عاطفی(
– فراگیران می توانند ماکت خانه های مربوط به مناطق مختلف را بسازند . )حیطه ی حرکتی(
اهداف کلی
از فراگیران انتظار می رود در پایان درس بتوانند:
– خانه های نواحی مختلف را با توجه به شکل وویژگی های آن تشخیص بدهند ومربوط کنند .)دانش – شناختی(
– ویژگی های خانه های عشایری ، آپارتمانی ،نواحی پرباران وخشک را بیان کنند . )درک وفهم – شناختی(
– شکل خانه های نواحی مختلف کشور را نمایش می دهد. )کاربرد – شناختی(
– خانه های نواحی مختلف آب وهوایی کشور را باهم مقایسه کنند. )تجزیه تحلیل- شناختی (
– دلیل تفاوت خانه در نواحی مختلف آب وهوایی را بیابند. )ارزشیابی – شناختی(
– به درس معلم با دقت گوش کنند . )دریافت –عاطفی(
– در مورد علت اشکال خانه ها در نواحی شمالی ونواحی خشک از معلم خود سوال بپرسند .) واکنش – عاطفی(
– شکل های مختلف خانه ها را نقاشی کرده وبه کلاس بیاورند.)ارزش گزاری – عاطفی (
– با درست کردن یک ماکت تفاوت خانه هارا نشان دهند .)هماهنگی حرکات –روانی حرکتی (
– از خانه های مختلفی که در سفر های خود مشاهده کرده اند عکس بگیرند.) عادی شدن- روانی حرکتی(
اهداف رفتاری
و…
دانلود طرح درس روزانه خانه ها باهم تفاوت دارند مطالعات اجتماعی سوم
عنوان: دانلود طرح درس روزانه خانه ها باهم تفاوت دارند مطالعات اجتماعی سوم
فرمت: ورد قابل ویرایش
تعداد صفحات: 2
قسمتی از متن:
-فراگیران با انواع خانه ها در شرایط ویژه ی آب و هوایی آشنا می شوند . )حیطه ی شناختی(
– فراگیران نسبت به مشاهده ی انواع مختلف خانه ها در سراسرایران علاقه مند می شوند.) حیطه ی عاطفی(
– فراگیران می توانند ماکت خانه های مربوط به مناطق مختلف را بسازند . )حیطه ی حرکتی(
اهداف کلی
از فراگیران انتظار می رود در پایان درس بتوانند:
– خانه های نواحی مختلف را با توجه به شکل وویژگی های آن تشخیص بدهند ومربوط کنند .)دانش – شناختی(
– ویژگی های خانه های عشایری ، آپارتمانی ،نواحی پرباران وخشک را بیان کنند . )درک وفهم – شناختی(
– شکل خانه های نواحی مختلف کشور را نمایش می دهد. )کاربرد – شناختی(
– خانه های نواحی مختلف آب وهوایی کشور را باهم مقایسه کنند. )تجزیه تحلیل- شناختی (
– دلیل تفاوت خانه در نواحی مختلف آب وهوایی را بیابند. )ارزشیابی – شناختی(
– به درس معلم با دقت گوش کنند . )دریافت –عاطفی(
– در مورد علت اشکال خانه ها در نواحی شمالی ونواحی خشک از معلم خود سوال بپرسند .) واکنش – عاطفی(
– شکل های مختلف خانه ها را نقاشی کرده وبه کلاس بیاورند.)ارزش گزاری – عاطفی (
– با درست کردن یک ماکت تفاوت خانه هارا نشان دهند .)هماهنگی حرکات –روانی حرکتی (
– از خانه های مختلفی که در سفر های خود مشاهده کرده اند عکس بگیرند.) عادی شدن- روانی حرکتی(
اهداف رفتاری
و…