دانلود مقاله روش های جلوگیری از بارداری-دانلود

دانلود دانلود مقاله روش های جلوگیری از بارداری

با کیفیت ترین دانلود مقاله روش های جلوگیری از بارداری , دانلود دانلود مقاله روش های جلوگیری از بارداری  , سایت دانلود دانلود مقاله روش های جلوگیری از بارداری

 

دانلود مقاله روش های جلوگیری از بارداری

دانلود-مقاله-روش-های-جلوگیری-از-بارداریلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 38 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

2
‏روش های جلوگیری از بارداری
‏مقدمه
‏جلوگیری از بارداری شامل وسایل و روش های متعددی است که فرد می تواند برای ‏پیشگیری از حاملگی از آنها استفاده کند. پزشکان، مأمورین بهداشت و سلامت، ماماها، و ‏پرستاران می توانند اطلاعات مفیدی را راجع به جلوگیری از بارداری در اختیار شما ‏قرار دهند. کلیه افرادی که در مطب پزشکان، درمانگاه های عمومی، یا بیمارستان ها کار ‏می کنند موظف به حفظ اسرار مراجعین هستند‏.
‏روش جلوگیری از بارداری-حلقه مهبلي يا واژينال رينگ (Vaginal Ring‏)
‏حلقه ضد بارداری یک حلقه نرم و انعطاف پذیر است که توسط خود زن در مهبل قرار می ‏گیرد. حلقه حاوی استروژن و پروژستوژن، البته در دوزهای کمتری نسبت به قرص های ضد ‏بارداری، است. حلقه این هورمون ها را به تدریج آزاد می کند. حلقه های ضد بارداری ‏باید به مدت سه هفته در مهبل باقی بمانند. سپس حلقه بیرون آورده می شود و یک حلقه ‏نو بعد از یک هفته در مهبل قرار داده می شود. حلقه مانع از تخمک گذاری می گردد و ‏استفاده از آن آسان است. حلقه های ضد بارداری را می توان با تجویز پزشک از داروخانه ‏ها خریداری کرد. آنها بسیار مطمئن هستند. زنانی که مجاز به استفاده از قرص های ضد ‏بارداری نیستند، نمی توانند از حلقه ضد بارداری نیز استفاده کنند.
‏حلقه مهبلي يا واژينال رينگ (Vaginal Ring‏) يک حلقه نازک ، شفاف و انعطاف پذير مي باشد که خانمها مي توانند براي جلوگيري از بارداري ، خودشان آن را داخل مهبل خود قرار دهند . درطي سه هفته به تدريج از اين حلقه مهبلي ، هورمونهاي استروژن و پروژسترون آزاد مي شود تا جذب بدن گردد . اين هورمونها باعث مي شوند که تخمک گذاري متوقف شده و ترشحات رحم غليظ تر گردند تا بعنوان سدي از حرکت اسپرمها جلوگيري نمايند . اثر حلقه هاي مهبلي در جلوگيري از بارداري ، 98 تا 99 در صد مي باشد.
2
‏نحوه استفاده از حلقه مهبلي
‏در طي 5 روز اول قاعدگي ، حلقه مهبلي را بايد در مهبل قرار داد . بعد از 8 روز، حلقه مهبلي اثر خود را در جلوگيري از بارداري نشان مي دهد . برای کاهش احتمال وقوع حاملگي بهتر است در هنگام مصرف حلقه مهبلي ، بخصوص در هفته اول استفاده از آن ، از کاندوم يا اسپرم کش هم استفاده نمود.
‏نحوه قرار دادن حلقه مهبلي
‏در ابتدا ممکن است اين کار دشوار و ناراحت کننده باشد . با اينحال ، از آنجائيکه حلقه مهبلي يک روش سد کننده نمي باشد ، قرار دادن اشتباه آن نيز معمولا اشکالي ايجاد نمي کند . شما مي توانيد بصورت نشسته ، ايستاده و يا خوابيده ، اين حلقه مهبلي را در مهبل خودتان قرار دهيد . ابتدا اطراف حلقه را فشار دهيد و سپس آن را به آرامي در داخل مهبل قرار دهيد . حلقه را به اندازه کافي در داخل فرو کنيد تا احساس راحتي نمائيد و ديگر وجود حلقه را احساس نکنيد.
‏نحوه برداشتن و بيرون آوردن حلقه مهبلي
‏يک حلقه مهبلي به مدت سه هفته در مهبل باقي مي ماند. براي بيرون آوردن حلقه از داخل مهبل ، انگشت خود را بصورت قلاب در آورده و حلقه را بيرون بکشيد . در طي چند روز آينده خونريزي قاعدگي شروع خواهد شد. هفت روز بعد مي توانيد يک حلقه جديد در داخل مهبل خود قرار دهيد تا براي يک ماه آينده هم از اثر ضد بارداري آن استفاده نماييد.

 

دانلود فایل

 

پکیج دانلود مقاله روش های جلوگیری از بارداری
 خرید دانلود مقاله روش های جلوگیری از بارداری
 سایت دانلود مقاله روش های جلوگیری از بارداری
 بهترین دانلود مقاله روش های جلوگیری از بارداری
دانلود مقاله روش های جلوگیری از بارداری , پاورپوینت دانلود مقاله روش های جلوگیری از بارداری , دانلود مقاله روش های جلوگیری از بارداری , دانلود دانلود مقاله روش های جلوگیری از بارداری ,فایل دانلود مقاله روش های جلوگیری از بارداری , ورد دانلود مقاله روش های جلوگیری از بارداری ,محصول دانلود مقاله روش های جلوگیری از بارداری ,
مقالات فارسی مختلف

دیدگاهتان را بنویسید