دانلود مقاله سیب ، توت و انبه-دانلود

دانلود دانلود مقاله سیب ، توت و انبه

با کیفیت ترین دانلود مقاله سیب ، توت و انبه , دانلود دانلود مقاله سیب ، توت و انبه  , سایت دانلود دانلود مقاله سیب ، توت و انبه

 

دانلود مقاله سیب ، توت و انبه

دانلود-مقاله-سیب--توت-و-انبهلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 20 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

1
‏درختان میوه
‏درخت میوه به درختی اطلاق می شود که دارای ‏میوه ‏می باشد – ‏ساختارهایی که از‏تخمدان ‏رسیده یک ‏گل ‏که دارای یک یا چند دانه است ‏تشکیل شده است. بنابراین چون تمام درختان ‏گیاهان ‏گلدار ‏میوه تولید می کنند ( همه درختان بجز ‏سرخس ‏درختی و ‏بازدانگان) این اصطلاح در باغداری در مورد درختانی بکار می رود که میوه آنها مورد ‏مصرف غذایی انسان قرار می گیرد.انواع میوه ها در جای دیگری تعریف و توصیف خواهند شد ‏( ‏به میوه ها مراجعه کنید) اما میوه شامل یک مفهوم غذایی و بعضی درختان دارای میوه ‏مغزدار مثل ‏گردو ‏می باشد.
‏سیب «درخت‏»
‏سیب ‏( ‏دقیقا” یک ‏میوه ‏شفتدار) میوه ‏درختی ازطبقه Malus ‏است که عضوی از خانواده گل سرخیان ‏بوده ‏( ‏روزاسیا‏) ‏و در طول تاریخ کشت می شده است . ‏بیشتر گروه سیبها به گونه M. domestica‏یا پیوندیهای آن تعلق دارند.
‏اجداد ‏وحشی سیبها احتمالا” درختی به نام Malus sieversii ‏که فاقد اسم همگانی است) بود ‏که هنوز هم در قزاقستان یافت می شود.محققان در حال مطالعه روی M. sieversii ‏که در ‏برابر بسیاری از بیماریها و آفات مقاوم است می باشند تا بتوانند یک سیب مقاوم تر در ‏برابرسرما بوجود آورند.
‏تاریخچـــــه
‏در کلیه مناطق آب و هوایی خنک ، سیب غذای بسیار مهمی ‏بوده است . نسبت به سایرمیوه های درختی ( احتمالا” بجز مرکبات) سیب را می توان برای ‏ماهها انبار نمود درحالیکه همچنان ارزش غذایی خود را حفظ می کند. سیبهای زمستانی که ‏در اواخر پاییز چیده شده و در دمای بالای انجماد در سردخانه یا اتاق سیب نگهداری می ‏کنند از سال 1800 غذای مهمی در اروپا و آمریکا به شمار می رفته است .
2
‏گونه های سیب
‏بیش از 7500 گونه سیب شناسایی شده است . این گونه ها ‏در نقاط ‏فراشمالگانی ‏، ‏نیمه حاره ‏و ‏معتدل ‏وجود دارند. چون درختان سیب به شرایط ‏خنک کننده( chilling requirement) ‏نیازدارند در آب و ‏هوای استوایی گل نمی دهند.
‏در بین رایج ترین گونه های تجاری سیب می توان به ‏این موارد اشاره کرد Braeburn‏( ‏نیوزیلند‏)‏، ‏سیب نارنجی cox «‏بریتانیا – ‏گونه قدیمی که امروزه محبوبیت ‏گذشته را ندارد ‏، ‏فوجی ‏( ‏آسیا، ‏استرالیا‏) ‏، ‏گالا‏( ‏نیوزیلند‏) ‏، ‏سیب طلائی‏( ‏آمریکا ، ‏اروپا‏) ‏، ‏گرانی اسمیت ‏( ‏استرالیا ‏و ‏کالیفرنیا‏) ‏، ‏جونا گلد‏( ‏آمریکا‏) ‏، ‏جوناتــــان ‏( ‏آمریکا‏) ‏، ‏مکین تــاش ‏( ‏کانــادا‏) ‏، ‏سیب قرمـز‏( ‏آمریکا‏) ‏و نوعی سیب زمستانی ( آمریکا‏). ‏تمامی این سیبها بجز نوع آخر شیرین و رنگین هستند. گرانی اسمیت ترش است و بعضی از ‏مردم آنرا بصورت تازه می خورند در ضمن برای آشپزی هم مطلوب هستند. پوست آن سبز روشن ‏خالدار است . این گونه سیب برای رشد کامل نیازمند آب و هوایی گرم بوده و فصل رشد ‏طولانی مدتی دارد اگرچه میوه های نامرغوب تر در مناطق نامناسب رویش می کنند. ‏تصویر معروفی از سیب گرانی اسمیت بر روی آرم Apple Records ‏وجود دارد) یک شرکت سازنده ‏ترانه که آهنگهای گروه Beatles‏را منتشر می کند .

 

دانلود فایل

 

پکیج دانلود مقاله سیب ، توت و انبه
 خرید دانلود مقاله سیب ، توت و انبه
 سایت دانلود مقاله سیب ، توت و انبه
 بهترین دانلود مقاله سیب ، توت و انبه
دانلود مقاله سیب ، توت و انبه , پاورپوینت دانلود مقاله سیب ، توت و انبه , دانلود مقاله سیب ، توت و انبه , دانلود دانلود مقاله سیب ، توت و انبه ,فایل دانلود مقاله سیب ، توت و انبه , ورد دانلود مقاله سیب ، توت و انبه ,محصول دانلود مقاله سیب ، توت و انبه ,
مقالات فارسی مختلف

دیدگاهتان را بنویسید