دانلود مقاله فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب-دانلود

دانلود دانلود مقاله فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب

با کیفیت ترین دانلود مقاله فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب , دانلود دانلود مقاله فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب  , سایت دانلود دانلود مقاله فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب

 

دانلود مقاله فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب

دانلود-مقاله-فروشگاه-اینترنتی-و-تجارت-در-وبلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 30 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب
‏ایجاد فروشگاه اینترنتی، تبلیغ و اطلاعات كامل محصولات یك شرکت به نمایش در می آید و مشتری با داشتن كارت پرداخت واسطه‏ ‏ویا كارت‌های‏ ‏اعتباری، پس از جستجو و انتخاب، در خواست خرید می کند. سایت واسطه پس از كسر مبلغ محصول از حساب وی، این درخواست را در وهله اول از طریق فکس و یا تلفن (در آینده از طریق کامپیوتر به صورت آنلاین و یا از طریق SMS‏ و یا تلفن گویا ) به فروشنده ارجاع می دهد و فروشنده می بایست در مدت زمان توافق شده، کالا را برای مشتری ارسال نماید.
‏مزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی برای فروشندگان
‏داشتن ویترینی قابل رویت در سرتاسر ایران و كشورهای منطقه
 ‏داشتن بازدید كنندگان بسیار (شركتها، ادارات، موسسات، بنگاههای تجاری، متخصصان، ‏دانشجویان و …‏)
‏وسعت نامحدود فروشگاههای اینترنتی
‏در فروشگاههای سنتی به علت كمبود جا، امكان نگهداری تمامی محصولات بر اساس تنوع، ‏اندازه، تركیبات و … وجود ندارد كه این مسئله در فروشگاه اینترنتی كاملاٌ حل شده ‏است یعنی به دلیل عدم محدودیت در فضا، فروشنده می تواند سبد محصولات تولیدی خود را ‏به متنوع ترین شكل ممكن به همراه توضیحات كامل و بیان برتری های كیفی و فنی به زبان ‏ساده و با درج قیمت ها و عكس های زیبا در معرض دید مشتریان قرار دهد.
‏2
‏نداشتن محدودیت زمانی
‏فعالیت فروشگاههای سنتی محدود به ساعات و روزهای غیر تعطیل می باشد اما ‏فروشگاههای اینترنتی مطلقاٌ چنین محدودیتی نداشته و در تمامی ساعات شبانه روز و ‏تمامی روزهای سال در دسترس عموم بازدید كنندگان قرار دارد.
‏كاهش هزینه های جانبی وسود آوری بیشتر
‏در فروش مستقیم محصولات به مشتریان در فروشگاه اینترنتی، هزینه هایی از قبیل ‏كارمزد، خواب سرمایه و سایر هزینه های جانبی كاهش یافته و بنابراین سود بیشتری عاید ‏فروشنده می شود.
‏پرداخت اینترنتی
‏پرداخت اینترنتی عبارت است از پرداخت توسط كارتهای پرداخت یا اعتباری، كسر از ‏موجودی خریدار و واریز به حساب فروشنده. تمامی مراحل فوق بصورت اینترنتی انجام می ‏پذیرد.
‏ه چه طریق می توانید مشتریان خود را راضی كنید؟
‏فروشنده می تواند با اختصاص بخش ناچیزی از سود حاصله در هر فروش آنلاین، ‏قیمت محصول خود را كاهش دهد تا مشتری بیشتری را جلب نماید.

 

دانلود فایل

 

پکیج دانلود مقاله فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب
 خرید دانلود مقاله فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب
 سایت دانلود مقاله فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب
 بهترین دانلود مقاله فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب
دانلود مقاله فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب , پاورپوینت دانلود مقاله فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب , دانلود مقاله فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب , دانلود دانلود مقاله فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب ,فایل دانلود مقاله فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب , ورد دانلود مقاله فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب ,محصول دانلود مقاله فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب ,
مقالات فارسی مختلف

دیدگاهتان را بنویسید