دانلود پاورپوینت استخدام و گزینش درسازمانها-دانلود

دانلود دانلود پاورپوینت استخدام و گزینش درسازمانها

با کیفیت ترین دانلود پاورپوینت استخدام و گزینش درسازمانها , دانلود دانلود پاورپوینت استخدام و گزینش درسازمانها  , سایت دانلود دانلود پاورپوینت استخدام و گزینش درسازمانها

 

دانلود پاورپوینت استخدام و گزینش درسازمانها

دانلود-پاورپوینت-استخدام-و-گزینش-درسازمانهالینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 36 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
استخدام و گزینش درسازمانها
مقدمه:
در مرحله برنامه‌ريزي با مشخص شدن اهداف ، تعداد و نوع كاركنان مورد نياز سازمان معلوم مي‌شود . و بعد از آن نوبت به مرحله كارمنديابي است كه با استخدام افراد اين نياز رفع مي‌شود .
استخدام:
استخدام به مفهوم مصدری آن یعنی به خدمت درآوردن یک نیرو دریک شرایط خاص و با یک قرداد معین.
استخدام (نظام جذب نیروی انسانی) ; به معنای تامین و دراختیار داشتن و به کار گرفتن واجد شرایط ترین متقاضیان مشاغل سازمان می باشد.وشامل مجموعه عملیات : برنامه ریزی نیروی انسانی،کارمند یابی،انتخاب(گزینش)وانتصاب در سازمان است.
ازنظرمیرکمالی استخدام یعنی به خدمت در آوردن نیروهایی که ویژگیهای آنها با ویژگیهای مندرج درقوانین ومقررات استخدامی انطباق دارد از طریق صدور حکم رسمی برای آنها که به موجب آن کار راهه شغلی قرار می گیرند و متعهد به انجام وظایف خاص می گردند و از حقوق و مزایای ویژه ای برخوردار می شوند.
كارمنديابي:
فرايند جذب و بكارگيري ، به موقع نيروي انساني به تعداد مورد نياز و كشف افراد شايسته جهت رفع كمبود نيروي انساني سازمان است .
كارمنديابي يك فرايند واسطه‌اي است يعني طي آن كساني كه جوياي كارند (متقاضيان كار) و كساني كه خواهان نيروي كارند (استخدام كنندگان) براي نخستين بار با يكديگر روبرو مي‌شوند تا طي فرايند بعدي (انتخاب و گزينش) توانايي واقعي آنها براي احراز شغل و ورود به سازمان تعيين گردد .

 

دانلود فایل

 

پکیج دانلود پاورپوینت استخدام و گزینش درسازمانها
 خرید دانلود پاورپوینت استخدام و گزینش درسازمانها
 سایت دانلود پاورپوینت استخدام و گزینش درسازمانها
 بهترین دانلود پاورپوینت استخدام و گزینش درسازمانها
دانلود پاورپوینت استخدام و گزینش درسازمانها , پاورپوینت دانلود پاورپوینت استخدام و گزینش درسازمانها , دانلود پاورپوینت استخدام و گزینش درسازمانها , دانلود دانلود پاورپوینت استخدام و گزینش درسازمانها ,فایل دانلود پاورپوینت استخدام و گزینش درسازمانها , ورد دانلود پاورپوینت استخدام و گزینش درسازمانها ,محصول دانلود پاورپوینت استخدام و گزینش درسازمانها ,
دانلود پاورپوینت های علمی

دیدگاهتان را بنویسید