دانلود پاورپوینت رابطه مسيحيت با حكومت-دانلود

دانلود دانلود پاورپوینت رابطه مسيحيت با حكومت

با کیفیت ترین دانلود پاورپوینت رابطه مسيحيت با حكومت , دانلود دانلود پاورپوینت رابطه مسيحيت با حكومت  , سایت دانلود دانلود پاورپوینت رابطه مسيحيت با حكومت

 

دانلود پاورپوینت رابطه مسيحيت با حكومت

دانلود-پاورپوینت-رابطه-مسيحيت-با-حكومتلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 53 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

1
هوالجميل
2
رابطه مسیحیت و حکومت
جامعه مسیحیت که توصیف آن در کتاب عهد جدید آمده است ،کلیسای رسولان نامیده می شود و مقصود از آن ، جامعه رسولان و نسل اول مسیحیت است . این جامعه ازنظر زمانی به تقریب فاصله سال های 30 تا 100 یعنی از عید گلریزان تا تدوین آخرین بخش کتاب مقدس را در بر می گیرد.
پایه گذاری کلیسا
3
با ورود مسیحیت قدرت به دست کلیسا افتاد . قرون وسطی که هزار سال طول کشید .دراین دوران که ابتدا از طرف امپراطوران حمایت می شد به تدریج قدرت به دست کلیسا افتاد . تجربه معنی نداشت . به امور مافوق طبیعی اعتقاد داشتند . تعداد کلیساها رو به فزونی گذاشت .ثروت و نفوذ کلیسا بالا رفت یک سوم خاک اروپا به دست کلیسا افتاد و بیشتر اقوام در اثر ایمانی که کلیسا تلقین می کرد متحد شده بودند .
شکل گیری قدرت کلیسا
4
ثروت در روم جای خود را به فقر داده غرور و افتخارات جای خود را به لاقیدی داد. شهرها رو به خرابی رفت جاده ها مرمت نشد رفت و آمد و نقل و انتقال تجاری صورت نمی گرفت . تقریبا تمام امپراطوری به دست پاپ افتاد . اقوام ژرمنی وارد خاک روم شدند. صندوقهای کلیسا از صدقات اغنیا و فقرا پر شد . پس از آن تاریخ تشکیلاتی به این وسعت ندیده بود. عقل و ایمان در جا می زد.
5

 

دانلود فایل

 

پکیج دانلود پاورپوینت رابطه مسيحيت با حكومت
 خرید دانلود پاورپوینت رابطه مسيحيت با حكومت
 سایت دانلود پاورپوینت رابطه مسيحيت با حكومت
 بهترین دانلود پاورپوینت رابطه مسيحيت با حكومت
دانلود پاورپوینت رابطه مسيحيت با حكومت , پاورپوینت دانلود پاورپوینت رابطه مسيحيت با حكومت , دانلود پاورپوینت رابطه مسيحيت با حكومت , دانلود دانلود پاورپوینت رابطه مسيحيت با حكومت ,فایل دانلود پاورپوینت رابطه مسيحيت با حكومت , ورد دانلود پاورپوینت رابطه مسيحيت با حكومت ,محصول دانلود پاورپوینت رابطه مسيحيت با حكومت ,
دانلود پاورپوینت های علمی

دیدگاهتان را بنویسید