دانلود پاورپوینت مبانی تجارت الکترنیک-دانلود

دانلود دانلود پاورپوینت مبانی تجارت الکترنیک

با کیفیت ترین دانلود پاورپوینت مبانی تجارت الکترنیک , دانلود دانلود پاورپوینت مبانی تجارت الکترنیک  , سایت دانلود دانلود پاورپوینت مبانی تجارت الکترنیک

 

دانلود پاورپوینت مبانی تجارت الکترنیک

دانلود-پاورپوینت-مبانی-تجارت-الکترنیکلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..pptx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 46 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..pptx) : 
 

مبانی تجارت الکترنیک
1
مبانی تجارت الکترونیک
2
فهرست مطالب
فصل اول
فصل دوم
مبانی تجارت الکترونیکی
3
مبانی تجارت الکترونیکی
فصل اول
3-1 طرحهای کسب و کار ، طرح توجیهی کسب و کار و مدلهای تجارت الکتونیک
یکی از ویژگیهای تجارت الکتونیکی توانمندی ابداع مدلهای جدید کسب و کار می باشد .مدل کسب و کار، روش انجام کسب و کار می باشد، که بوسیله آن شرکت می تواند ایجاد درآمد نموده و در نهایت بقاءخود را حفظ نماید. این مدل بیان می نماید که شرکت در زنجیره ارزش چه موقعیتی دارد. برخی مدلها بسیار ساده می باشند.
4
مبانی تجارت الکترونیکی
فصل اول
طرح کسب و کار، مدرک مکتوبی است که اهداف کسب و کار را شناسایی نموده و طرحی را جهت دستیابی به آنها مطرح می نماید. طرح های کسب و کار به منظور اهداف متنوعی بهکار می روند.کارآفرینان از طرحهای کسب و کارجهت جذب سرمایه از سرمایه گذاران ریسک پذیر استفاده می کنند. با اینکه طرح کسب و کار می تواند به منظور ساختاردهی یا مهندسی مجدد در سازمان مورد استفاده قرار گیرند.
یک طرح توجیهی کسب و کار مدرکی مکتوب است که توسط مدیران به کار می رود که بتوانند برای پروژه ها و کاربردهای مخصوص تأمین وجه نمایند. تأکید اصلی آن توجیه یک سرمایه گذاری خاص است. طرح توجیهی کسب و و کار معمولا در سازمانهایی ایجاد می شود که می خواهند یک پروژه جدید را شروع نمایند.
طرح های کسب و کار و طرح های توجیهی کسب و کار
5

 

دانلود فایل

 

پکیج دانلود پاورپوینت مبانی تجارت الکترنیک
 خرید دانلود پاورپوینت مبانی تجارت الکترنیک
 سایت دانلود پاورپوینت مبانی تجارت الکترنیک
 بهترین دانلود پاورپوینت مبانی تجارت الکترنیک
دانلود پاورپوینت مبانی تجارت الکترنیک , پاورپوینت دانلود پاورپوینت مبانی تجارت الکترنیک , دانلود پاورپوینت مبانی تجارت الکترنیک , دانلود دانلود پاورپوینت مبانی تجارت الکترنیک ,فایل دانلود پاورپوینت مبانی تجارت الکترنیک , ورد دانلود پاورپوینت مبانی تجارت الکترنیک ,محصول دانلود پاورپوینت مبانی تجارت الکترنیک ,
دانلود پاورپوینت های علمی

دیدگاهتان را بنویسید