دانلود پاورپوینت UPS-دانلود

دانلود دانلود پاورپوینت UPS

با کیفیت ترین دانلود پاورپوینت UPS , دانلود دانلود پاورپوینت UPS  , سایت دانلود دانلود پاورپوینت UPS

 

دانلود پاورپوینت UPS

دانلود-پاورپوینت-upsلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 40 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بِسمِ اللهِ الرَحمنِ الرَحیم
UPS
دستگاهی الکترونیکی است به منظور تامین پیوسته انرژی برای دستگاه ‌ های مصرف کننده که به اختلالات موجود در شبکه و قطع برق حساس بوده و به دلیل ضرورت و حساسیت ‌ های فوق العاده زیاد جزو تجهیزات حیاتی مجموعه ‌ های کامپیوتری، مخابراتی، کنترل و ابزار دقیق، ازمایشگاهی و بیمارستانی می ‌ باشند . کاهش یا افزایش ناگهانی ولتاژ، تغییر فرکانس، انواع اعوجاج لحظه ‌ ای یا دائم، نمونه ‌ هایی ازمشکلات ایجاد شده بر روی شبکه ‌ های برق شهری می ‌ باشند. دستگاه ‌ های الکترونیکی پیشرفته و حساس (نظیر سيستم ‌ های کامپیوتری، تجهیزات مخابراتی و پزشکی) با توجه به کاربردهای ویژه و حساسی که دارند نیازمند تجهیزات ضروری مانند منبع تغذیه بدون وقفه و نسبتا دقیق بوده تا ولتاژ و فرکانس ثابت و قابل اطمینان را تامین نماید . در کشورهای پیشرفته علیرغم قطع برق شهر، دستگاه UPS از وسایل ضروری کامپیوترها محسوب می ‌ شود. به عنوان مثال در صورت وجود کوچکترین اغتشاش در برق شهر بخش کنترل کامپیوتر، با تولید یک پالس موجب خاموش و روشن شدن مجدد (Restart) کامپیوتر می ‌‌ گردد. لذا با این عمل اطلاعاتی که در حافظه RAM سیستم وجود دارد، از بین رفته و زیان ‌ های جبران ناپذیری به کاربر وارد شده و حاصل کار کاربر در چند لحظه از بین می ‌ رود .
UPS چيست؟
در مورد سایر سیستم ‌ های حساس نظیر دستگاه ‌ های مخابراتی و شبکه ‌ های اطلاعاتی نیز با قطع یا تغییر مشخصات منبع تغذیه، هماهنگی بخش ‌ های مختلف دستگاه بهم خورده و بر اثر قطع و وصل ‌ های متوالی، علاوه بر صدماتی که به قطعات دستگاه وارد می ‌ شود، عملکرد کل سیستم با اختلال مواجه می ‌ گردد. با توجه به مطالب فوق، نیاز به وجود دستگاهی که بتواند جایگزین مناسبی برای برق شهر در مواقع اضطراری گردیده و با حذف اختلالات شبکه تغذیه مدارات حساس را بر عهده گیرد، نمایان می ‌ شود . این دستگاه یوپی ‌ اس نام دارد و جهت استفاده کاربران، انرژی DC را به AC تبدیل می ‌ کند. لازم به ذکر است که در مواقع قطع برق می ‌ توان از ژنراتوهای AC جهت تغذیه دستگاه ‌ ها استفاده نمود ولی این منابع با توجه به مشکلاتی نظیر شناور بودن ولتاژ و فرکانس، حجم بزرگ، آلودگی صوتی، دودزا بودن، زمان طولانی وصل شدن بعد از قطع برق و لزوم سرویس و باز بینی دایمی عملا کاربردی در دستگاه ‌ های حساس ندارد. دستگاه ‌ های UPS با ابعاد کوچک و بدون نیاز به سرویس دایمی و بدون ایجاد آلودگی ‌ ها با تثبیت ولتاژ و فرکانس، وسایل بسیار مناسبی جهت حفاظت سیستم ‌ ها در مقابل اختلالات برق شبکه می ‌ باشد .
UPS چيست؟
اختلالات رایج در برق شهر

 

دانلود فایل

 

پکیج دانلود پاورپوینت UPS
 خرید دانلود پاورپوینت UPS
 سایت دانلود پاورپوینت UPS
 بهترین دانلود پاورپوینت UPS
دانلود پاورپوینت UPS , پاورپوینت دانلود پاورپوینت UPS , دانلود پاورپوینت UPS , دانلود دانلود پاورپوینت UPS ,فایل دانلود پاورپوینت UPS , ورد دانلود پاورپوینت UPS ,محصول دانلود پاورپوینت UPS ,
دانلود پاورپوینت های علمی

دیدگاهتان را بنویسید