طرح درس سالم باش شاداب باش با روش ایفای نقش-دانلود

طرح درس سالم باش شاداب باش با روش ایفای نقش

طرح درس سالم باش شاداب باش با روش ایفای نقش

طرح-درس-سالم-باش-شاداب-باش-با-روش-ایفای-نقشدانلود فایل طرح درس علوم اول دبستاان با روش ایفای نقش با عنوان سالم باش شاداب باش
این فایل دارای اهداف کلی و جزئی . شناختی و رفتاری و … می باشد. در قابل ورد و به صورت جدولی نوشته شده است. همچنین این طرح درس با روش ایفای نقش نوشته شده است که قسمت هایی از ارائه ی درس را می بینید:
در ابتدا سلام و احوالپرسی و سپس حضور و غیاب انجام می¬شود. سپس از بچه¬ها می خواهم به صورت گروه گروه از کلاس خارج شوند و آرام به حیاط مدرسه بروند. سپس از چن نفر از بچه¬ها«قبلا با آنها هماهنگ شده است» خواسته می¬شود که مشغول بازی کردن شوند و به بقیه می¬گویم خوب به بازی آنها دقت کنند. در این هنگام یکی از بچه¬ها با بی احتیاطی برروی زمین می¬افتد و شروع به گریه کردن می¬کند. در این هنگام بقیه¬ی دوستانش به سمت او می¬آیند و او را از زمین بلند می¬کنند و بر روی صندلی می¬نشانند. بعد از این نمایش از بچه¬ها می¬خواهم در گروه-های سه نفره¬ی خود درباره¬ی علت وقوع این حادثه صحبت کنند و بگویند چرا این اتفاق افتاد.
پس از مشورت کردن اعضا با هم گروه¬ها باید نظرات خود را یکی یکی به کلاس ارائه دهند. در پایان این بخش توضیحات تکمیلی توسط معلم جهت اصلاح و تکمیل نظرات دانش¬آموزان ارائه می¬شود.
در مرحله¬ی بعد به هر گروه دو تصویر داده می¬شود.تصاویر به شرح زیر می¬باشند:
تصویر گروه اول: کودکی که برروی کتاب خود خم شده/ تصویری که دانش¬آموز با فاصله¬ی مناسب مشغول کتاب خواندن است.
تصویر گروه دوم: تصویر کودکی که بدون توجه به علائم رانندگی در حال عبور از خیابان است/تصویری که در آن دانش¬آموز منتظر قرمز شدن چراغ راهنما می باشد.
تصویر گروه سوم: پسر بچه ای در حال دوچرخه سواری بدون کلاه و زانو بند است/ تصویر کودکی در حال دوچرخه سواری همراه با کلاه و زانو بند .
تصویر گروه چهارم: تصویر کودکی درحال دویدن از روی پلهها/ تصویر ودکی که با احتیاط و به آرامی درحال عبور از پله ها است.
و به این ترتیب تصاویر با توجه به تعداد گروه ها ارائه میشود.

دانلود فایل

 

طرح درس سالم باش شاداب باش با روش ایفای نقش

 

طرح درس سالم باش شاداب باش با روش ایفای نقش , پاورپوینت طرح درس سالم باش شاداب باش با روش ایفای نقش , طرح درس سالم باش شاداب باش با روش ایفای نقش , دانلود طرح درس سالم باش شاداب باش با روش ایفای نقش ,فایلطرح درس سالم باش شاداب باش با روش ایفای نقش  , وردطرح درس سالم باش شاداب باش با روش ایفای نقش  ,محصولطرح درس سالم باش شاداب باش با روش ایفای نقش, پکیج طرح درس سالم باش شاداب باش با روش ایفای نقش

دیدگاهتان را بنویسید