طرح درس عطار و جلال الدین محمد فارسی ششم
طرح درس عطار و جلال الدین محمد فارسی ششم
اهداف جزیی و رفتاری :
درس عطار و جلال الدین محمد را به صورت خلاصه توضیح دهند. ( درک و فهم )
تکالیف مربوط به درس عطار و جلال الدین محمد را با دقت انجام دهند . ( روانی حرکتی – عادی )
دانش آموز آنچه را از درس عطار و جلال الدین محمد یاد می گیرد با دوستانش به اشتراک بگذارد.
دانش آموز با توجه به ملاک های عقلانی بتواند درس عطار و جلال الدین محمد را به صورت کاربردی فرا بگیرد..
رعایت ادب و احترام نسبت به معلم
تقویت مهارت گوش دادن
تقویت مهارت سخن گفتن
آشنایی دانش آموزان با داستانی از کودکی مولانا ایجاد علاقه فراگیران به علم اندوزی
آشنایی دانش آموزان با مثنوی و کتاب های دیگر مولانا آشنایی دانش آموزان با قافیه
تقویت روحیه همکاری و تفکر خلاق و انتقادی تقویت تصویر سازی ذهنی در فراگیران آشنایی با نحوه تهیه گزارش درمصاحبه کردن
طرح درس عطار و جلال الدین محمد فارسی ششم
اهداف جزیی و رفتاری :
درس عطار و جلال الدین محمد را به صورت خلاصه توضیح دهند. ( درک و فهم )
تکالیف مربوط به درس عطار و جلال الدین محمد را با دقت انجام دهند . ( روانی حرکتی – عادی )
دانش آموز آنچه را از درس عطار و جلال الدین محمد یاد می گیرد با دوستانش به اشتراک بگذارد.
دانش آموز با توجه به ملاک های عقلانی بتواند درس عطار و جلال الدین محمد را به صورت کاربردی فرا بگیرد..
رعایت ادب و احترام نسبت به معلم
تقویت مهارت گوش دادن
تقویت مهارت سخن گفتن
آشنایی دانش آموزان با داستانی از کودکی مولانا ایجاد علاقه فراگیران به علم اندوزی
آشنایی دانش آموزان با مثنوی و کتاب های دیگر مولانا آشنایی دانش آموزان با قافیه
تقویت روحیه همکاری و تفکر خلاق و انتقادی تقویت تصویر سازی ذهنی در فراگیران آشنایی با نحوه تهیه گزارش درمصاحبه کردن
طرح درس عطار و جلال الدین محمد فارسی ششم