طرح درس و روش تدریس ریاضی دوم، فصل3: یادآوری شکل‌های هندسی-دانلود

دانلود طرح درس و روش تدریس ریاضی دوم، فصل3: یادآوری شکل‌های هندسی

با کیفیت ترین طرح درس و روش تدریس ریاضی دوم، فصل3: یادآوری شکل‌های هندسی , دانلود طرح درس و روش تدریس ریاضی دوم، فصل3: یادآوری شکل‌های هندسی  , سایت دانلود طرح درس و روش تدریس ریاضی دوم، فصل3: یادآوری شکل‌های هندسی

 

طرح درس و روش تدریس ریاضی دوم، فصل3: یادآوری شکل‌های هندسی

طرح-درس-و-روش-تدریس-ریاضی-دوم-فصل3-یادآوری-شکل-های-هندسی

توضیحات:
طرح درس و روش تدریس ریاضی دوم درس یادآوری شکل‌های هندسی در قالب ورد و شامل 8 صفحه.
ابتدا با فعالیت‌های دست ورزی از دانش آموزان خواسته می‌شود با شابلون طرح بزنند، برش داده و آن‌ها را روی هم سوار کنند و اشکال دیگر بسازند.

معلم از آن‌ها می‌خواهد که با مهارت کلامی خصوصیات اشکال را بیان نمایند و آن‌ها را در گروه‌ها مقایسه نمایند. تفاوت‌ها و شباهت‌ها را بیان نمایند.

به کمک صفحه نقطه یابی، نقطه‌ها را به هم وصل نمایند و اشکال هندسی را بسازند. در ادامه با استفاده از یک صفحه یونولیت که میخ یا میله چوبی یا میله پلاستیکی روی آن کوبیده شده است و با کش پول به دور میله‌ها بیندازند و اشکال را بسازند.

اهداف درس:
✅ شکل‌های هندسی را با نام و خصوصیات آن‌ها بیان کنند.
✅ تفاوت‌ها و شباهت‌ها را بیان نمایند.
✅ اشکال هندسی را مقایسه کنند.
✅ ضلع‌ها و گوشه‌ها را در اشکال هندسی معرفی نمایند.
✅ با استفاده درست از شابلون، اشکال هندسی را رسم نمایند.

دانلود فایل

 

پکیج طرح درس و روش تدریس ریاضی دوم، فصل3: یادآوری شکل‌های هندسی
 خرید طرح درس و روش تدریس ریاضی دوم، فصل3: یادآوری شکل‌های هندسی
 سایت طرح درس و روش تدریس ریاضی دوم، فصل3: یادآوری شکل‌های هندسی
 بهترین طرح درس و روش تدریس ریاضی دوم، فصل3: یادآوری شکل‌های هندسی
طرح درس و روش تدریس ریاضی دوم، فصل3: یادآوری شکل‌های هندسی , پاورپوینت طرح درس و روش تدریس ریاضی دوم، فصل3: یادآوری شکل‌های هندسی , طرح درس و روش تدریس ریاضی دوم، فصل3: یادآوری شکل‌های هندسی , دانلود طرح درس و روش تدریس ریاضی دوم، فصل3: یادآوری شکل‌های هندسی ,فایل طرح درس و روش تدریس ریاضی دوم، فصل3: یادآوری شکل‌های هندسی , ورد طرح درس و روش تدریس ریاضی دوم، فصل3: یادآوری شکل‌های هندسی ,محصول طرح درس و روش تدریس ریاضی دوم، فصل3: یادآوری شکل‌های هندسی ,
ریاضی

دیدگاهتان را بنویسید