طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل8: تقسیم با باقی‌مانده-دانلود

دانلود طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل8: تقسیم با باقی‌مانده

با کیفیت ترین طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل8: تقسیم با باقی‌مانده , دانلود طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل8: تقسیم با باقی‌مانده  , سایت دانلود طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل8: تقسیم با باقی‌مانده

 

طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل8: تقسیم با باقی‌مانده

طرح-درس-و-روش-تدریس-ریاضی-سوم-فصل8-تقسیم-با-باقی-مانده

توضیحات:
طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، درس تقسیم با باقی‌مانده در قالب ورد و شامل 4 صفحه.
آخرین مبحث فصل8 کتاب ریاضی سوم دبستان، تقسیم با باقی‌مانده بوده و در درس مذکور به موضوعات مختلفی از جمله: معرفی نماد تقسیم، معرفی باقیمانده، معرفی خارج قسمت، ارتباط ضرب با تقسیم، الگوی آجر چینی و محاسبه ضرب از سمت راست پرداخته شده است.
خرید این فایل صرفا از فروشگاه اینترنتی فرافایل مجاز می باشد.
برای پیشبرد درس ﻣﻌﻠﻢ ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻣﺪﺍﺩ ﺭﻧﮕﻲ ﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻧﻔﺮﺍﺕ ﻣﺨﺘﻠﻒ به صورت مساوی ﺗﻘﺴﻴﻢ ﻛﻨﻨﺪ. همچنین ﻣﻲ ﺗﻮﺍن ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺻﻔﺤﻪ ﺁﻏﺎﺯﻳﻦ ﺑﺨﺶ ﺷﺮﻭﻉ ﻛﻨﻴﺪ. ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﺑﺨﻮﺍﻫﻴﺪ ﺑﺮﺍي ﺁﺟﺮﻫﺎي ﺭﻧﮕﻲ ﻳﻚ ﺗﻘﺴﻴﻢ ﺑﻨﻮﻳﺴﻨﺪ.

توصیه می شود در آموزش این درس ﺣﺘﻤﺎ ﺍﺯ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﻫﺎي ﺩﺳﺖ ﻭﺭﺯي ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺷﻮد و ﺩﺭ ﺗﻘﺴﻴﻢ ﺿﺮﺏ ﻫﺎي ﻧﺰﺩﻳﻚ ﺑﻪ ﺩﻭ ﻋﺪﺩ ﺭﺍ ﺑﻨﻮﻳﺴﻨﺪ ﻭ ﺣﺪﺱ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺁﺯﻣﺎﻳﺶ ﻛﻨﻨﺪ.

اهداف درس:
✅ با باقی مانده تقسیم آشنا می‌شوند.
✅ با خارج قسمت آشنا می‌شوند.
✅ به مراحل محاسبه تقسیم با باقی مانده پی می‌برند.

دانلود فایل

 

پکیج طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل8: تقسیم با باقی‌مانده
 خرید طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل8: تقسیم با باقی‌مانده
 سایت طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل8: تقسیم با باقی‌مانده
 بهترین طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل8: تقسیم با باقی‌مانده
طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل8: تقسیم با باقی‌مانده , پاورپوینت طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل8: تقسیم با باقی‌مانده , طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل8: تقسیم با باقی‌مانده , دانلود طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل8: تقسیم با باقی‌مانده ,فایل طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل8: تقسیم با باقی‌مانده , ورد طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل8: تقسیم با باقی‌مانده ,محصول طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل8: تقسیم با باقی‌مانده ,
ریاضی

دیدگاهتان را بنویسید