فرم گزارش فرایند آموزش پژوهی – بررسی شیوه های کم کردن نارسانویسی املای دانش آموز کلاس سوم ابتدایی-دانلود

فرم گزارش فرایند آموزش پژوهی – بررسی شیوه های کم کردن نارسانویسی املای دانش آموز کلاس سوم ابتدایی

 

فرم گزارش فرایند آموزش پژوهی – بررسی شیوه های کم کردن نارسانویسی املای دانش آموز کلاس سوم ابتدایی

قصد این پژوهش بررسی شیوه های کم کردن نارسانویسی املای دانش آموزان در کلاس سوم ابتدایی می باشد. با توجه به اینکه آموزش پژوه در مشاهدات خود و بررسی های انجام گرفته از دانش آموزان دارای ضعف در املا به این نتیجه رسید که یکی از دانش آموزان کلاس خود نیز دارای مشکل افت تحصیلی در درسی مثل املا است، لذا تصمیماتی اتخاذ شد تا بر اساس آن راهکارهایی انتخاب شود که با آن ها بتوان این مشکل را رفع کرد.
بیشتر این راهکارها بر لزوم توجه به دانش آموز، استفاده از تشویق برای ایجاد روحیه ی مثبت در وی، لزوم آگاهی دهی به خانواده ی دانش آموز برای رفع مشکل در خارج از محیط آموزشی و راهکارهای درمانی دیگر متناسب با سن دانش آموز، متمرکز بودند. با توجه به شواهد به دست آمده از اجرای مراحل رفع مشکل افت تحصیلی و به دنبال آن عدم اعتماد به نفس و اضطراب شدید، راهکارهای انتخابی نتایجی مثبت به همراه داشت و توانست مشکل دانش آموز را تا حدودی رفع کند.

 

 

دانلود فایل

 

 

فرم گزارش فرایند آموزش پژوهی – بررسی شیوه های کم کردن نارسانویسی املای دانش آموز کلاس سوم ابتدایی , پاورپوینت , فرم گزارش فرایند آموزش پژوهی – بررسی شیوه های کم کردن نارسانویسی املای دانش آموز کلاس سوم ابتدایی , دانلود فرم گزارش فرایند آموزش پژوهی – بررسی شیوه های کم کردن نارسانویسی املای دانش آموز کلاس سوم ابتدایی ,فایل فرم گزارش فرایند آموزش پژوهی – بررسی شیوه های کم کردن نارسانویسی املای دانش آموز کلاس سوم ابتدایی , ورد فرم گزارش فرایند آموزش پژوهی – بررسی شیوه های کم کردن نارسانویسی املای دانش آموز کلاس سوم ابتدایی ,محصول فرم گزارش فرایند آموزش پژوهی – بررسی شیوه های کم کردن نارسانویسی املای دانش آموز کلاس سوم ابتدایی ,

 

روانشناسی و تربیتی
 

 

دیدگاهتان را بنویسید