كامپيوتر تجزيه و تحليل (دانلود رایگان)-دانلود

دانلود كامپيوتر تجزيه و تحليل (دانلود رایگان)

با کیفیت ترین كامپيوتر تجزيه و تحليل (دانلود رایگان) , دانلود كامپيوتر تجزيه و تحليل (دانلود رایگان)  , سایت دانلود كامپيوتر تجزيه و تحليل (دانلود رایگان)

 

كامپيوتر تجزيه و تحليل (دانلود رایگان)

كامپيوتر-تجزيه-و-تحليل-(دانلود-رایگان)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 25 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1-1 مقدمه
‏امروزه نرم افزارهاي متعددي با توانمنديهاي بالا در زمينه تايپ و چاپ مكاتبات وجود دارند كه اغلب استفاده كنندگان pc‏ ها در تايپ نامه هاي فارسي و لاتين از آنها بهره مي گيرند .
‏در چند ساله اخير چندين نرم افزار مناسب براي مكاتبات و تايپ جداول و گزارشات تهيه شده است توسعه و عملكرد اينگونه نرم افزارها بيشتر در جهتي بوده است كه با تدارك حروف مختلف و امكانات جدول بندي و صفحه بندي ، حروف چيني فارسي كامپيوتري را سرويس دهند لذا كمتر در جهت اجراي وظايف دبير خانه فعاليت شده است . علاوه بر اين امروزه از نرم افزارهاي واژه پرداز بسياري جهت نگارش متون در امور تايپ ، نامه نگاري و حروف چيني به كار گرفته مي شوند .
‏كاربردهاي فراوان اينگونه نرم افزارها موجب گرديده كه طراحان ( برنامه نويسي ) ، انواع واژه پردازها را با نگارش هاي گوناگون به بازار عرضه نمايند به گونه اي كه هر نگارش جديد نسبت به نگارشهاي قبلي از امكانات بيشتري برخوردار است . اين نرم افزارها مي توانند صفحه كليد كامپيوتر را به يك ماشين تايپ چند زبانه نموده ، متون تايپ شده را در حافظه كامپيوتر نگهداري نمايند و بعد از هرگونه اشكال زدايي ، ويرايش و اطمينان كامل از صحت تايپ توسط چاپگر آن را چاپ كرده يا متن ويرايش شده را در حافظه جانبي ذخيره كنند . در مقايسه كامپيوتر با ماشين تايپ امكانات وسيع واژه پردازها در ويرايش متون از قبيل حذف –‏ كپي –‏ جايگزين نمودن كلمات و جملات –‏ پردازش صفحات و صفحه بندي اتوماتيك –‏ سرعت و دقت عمل اين برنامه ها و صرفه جويي در وقت و كاغذ مصرفي به خوبي مشهود است .
‏با تعريف فوق كمبود نرم افزاري كه بتواند در خدمت فعاليتهاي مكاتباتي –‏ بايگاني و پيگيري مديريت قرار گيرد مشخص مي گردد‏ .
‏سيستم دبير خانه
‏ ‏طراحي سيستم دبير خانه ‏ با هدف مكانيزه كردن يا به عبارتي كامپيوتري كردن كليه اموري و فعاليت ها يي در ان بخش وجود دارد صورت گرفته است طراحي چنين سيستمي براي ارتقاء كار آيي عمليات شركت ها ي گوناگون در امور اداري مي تواند در وقت و هزينه ها و نيروي انساني صرفه جويي قابل ملاحظه اي داشته باشد . در قرن حاضر كه قرن ارتباطات و اطلاعات نامگذاري شده طراحي و ساخت چنين سيستم هايي هر چند كوچك مي تواند تاثير بسزايي در تسريع بخشيدن به امور دفتري شركت ها باشد با توجه به حجم فوق العاده تبادل اطلاعات و همچنين تبادل نامه نگاري بين قسمتهاي يك شركت و يا بين شركتهاي مختلف نياز به چنين سيستم هايي را دو ‏چ‏ندان مي كند . سيستم دبير خانه حاضر برنامه اي طراحي شده درvisual basic ‏ مي باشد كه قادر است نياز هاي كلي كار بران را در زمينه هاي تايپ انواع متون و نامه و نيز ارسال و دريافت نامه هاي مختلف و ثبت آنها و طبقه بندي گزارش گري ها از تمام فعاليت ها بر آورده سازد . كار با اين برنا مه بسيار ساده بوده و انجام عمليات ورود اطلاعات
–‏ جستجو –‏ تصحيح نا مه ها –‏ ثبت نا مه ها و مرور كليه منر ها واطلاعات ثبت شده به راحتي ميسر بوده و نيازي به فراگيري خاصي نمي باشد .
‏ ‏3-1 ‏مشخصات فني :

‏برنامه سيستم دبيرخانه ها تماماً در محيط‏ visual basic‏ نوشته و طراحي شده است . در طراحي اين برنامه سعي شده آخرين ويژن ، و همچنين استفاده از نرم افزار ويژه help ‏ به عنوان راهنما و كمك به نام Msdn ‏ استفاده شود .
‏ويژوال بيسيك يكي از زبا‏ن‏ هاي بر نامه نويسي‏ جهت تشكيل wysiwyg ‏ مي باشد و اين بدين معني است كه برنامه اي كه مي بينيد همان چيزي است كه بدست مي آيد لذا منرها ي طراحي شده به همراه كليه تنظيمات آنها و اطلاعات مورد نياز هر يك و همچنين منوي كد نويسي‏ شده برنامه به راحتي در دسترس كار بر بوده كه مي تواند با Mouse ‏ به آنها وارد شود . در اين برنامه عمده ‏ فعاليت كار بر با موس از كليد هاي ميانبر نيز جهت سهولت دسترسي استفاده شده است كه در هر يك از منو ها گزينه ها يا كليد هاي ميانبر يا خطي كه زير آ‎نها مشخص است . اين امكان را به كار بر مي دهد كه با استفاده از كليد ALT ‏ در صفحه كليد به همراه حرف ‏ اول هر يك از گزينه ها به راحتي وارد منوي مورد نظر شود . لازم به ذكر است چون كليه كليد ها و گزينه فارسي بوده كار بر بايد كليد ALT ‏ را به همراه اول حرف فارسي هر كليد فشار دهد تا منوي مربوطه گشوده شود .

 

دانلود فایل

 

پکیج كامپيوتر تجزيه و تحليل (دانلود رایگان)
 خرید كامپيوتر تجزيه و تحليل (دانلود رایگان)
 سایت كامپيوتر تجزيه و تحليل (دانلود رایگان)
 بهترین كامپيوتر تجزيه و تحليل (دانلود رایگان)
كامپيوتر تجزيه و تحليل (دانلود رایگان) , پاورپوینت كامپيوتر تجزيه و تحليل (دانلود رایگان) , كامپيوتر تجزيه و تحليل (دانلود رایگان) , دانلود كامپيوتر تجزيه و تحليل (دانلود رایگان) ,فایل كامپيوتر تجزيه و تحليل (دانلود رایگان) , ورد كامپيوتر تجزيه و تحليل (دانلود رایگان) ,محصول كامپيوتر تجزيه و تحليل (دانلود رایگان) ,
علوم کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید