مقاله اصول موتورهای خطی و شبیه سازی موتورهای خطی سنکرون با مغناطیس دائم (PMLSM)-دانلود

مقاله اصول موتورهای خطی و شبیه سازی موتورهای خطی سنکرون با مغناطیس دائم (PMLSM)

 

مقاله اصول موتورهای خطی و شبیه سازی موتورهای خطی سنکرون با مغناطیس دائم (PMLSM)

موتورهای خطی مدل های الکترومکانیکی هستند که در آنها نیرو و حرکت به طور مستقیم و بدون نیاز به هیچ گونه واسطه و مبدل مکانیکی ایجاد میشود این موتورها نسل جدیدی از ماشین های الکتریکی هستند که در چند سال اخیر مورد توجه طراحات ماشین آلات صنعتی و صاحبان صنایع قرار گرفته اند . موتورهای خطی دارای عملکرد خوبی بر حسب سرعت، شتاب، نیرو و موقعیت یابی دقیق هستند. به منظور شناخت مشخصات فنی و نحوه عملکرد موتورهای خطی لازم است اصول اولیه و روابط اساسی حاکم بر این نوع ماشین های خاص مورد مطالعه قرار بگیرند.
در این مقاله ابتدا اصول اساسی و ساختار کلی موتورهای خطی تشریح میشود، سپس معادلات و روابط اساسی حاکم بر موتورهای خطی سنکرون با مغناطیس دائم (PMLSM) و نیز مدار معادل این نوع موتورها بدست می آید و نهایتا با شبیه سازی معادلات بدست آمده رفتار خروجی این نوع از موتورهای خطی بدست خواهد آمد.

کلمات کلیدی: موتور خطی ، موتور خطی سنکرون با مغناطیس دائم ، مشخصه های دینامیکی

 

 

دانلود فایل

 

 

مقاله اصول موتورهای خطی و شبیه سازی موتورهای خطی سنکرون با مغناطیس دائم (PMLSM) , پاورپوینت , مقاله اصول موتورهای خطی و شبیه سازی موتورهای خطی سنکرون با مغناطیس دائم (PMLSM) , دانلود مقاله اصول موتورهای خطی و شبیه سازی موتورهای خطی سنکرون با مغناطیس دائم (PMLSM) ,فایل مقاله اصول موتورهای خطی و شبیه سازی موتورهای خطی سنکرون با مغناطیس دائم (PMLSM) , ورد مقاله اصول موتورهای خطی و شبیه سازی موتورهای خطی سنکرون با مغناطیس دائم (PMLSM) ,محصول مقاله اصول موتورهای خطی و شبیه سازی موتورهای خطی سنکرون با مغناطیس دائم (PMLSM) ,

 

برق الکترونیک مخابرات
 

 

دیدگاهتان را بنویسید