مقاله افزایش راندمان فرآیند FCC با بهینه‌سازی سیستم تزریق خوراک-دانلود

مقاله افزایش راندمان فرآیند FCC با بهینه‌سازی سیستم تزریق خوراک

 

مقاله افزایش راندمان فرآیند FCC با بهینه‌سازی سیستم تزریق خوراک

تبدیل توده مایع به قطرات پاششی و یا ذرات بسیار کوچک در محیط گازی شکل، یکی از مهمترین فرآیندهای صنعتی است که به آن اتمایزیشن گفته می‌شود. موضوع اتمایزیشن اهمیت خاصی در صنایع مختلف دارد و حدوده وسیعی از کاربردها را در بر می‌گیرد. در طی دهه گذشته گسترش زیادی در زمینه بهره‌برداری از دانش و تکنولوژی اتمایزیش مشاهده شده است و گسترش روزافزون آن مدیون رشد تکنولوژی لیزر در زمینه آنالیز اسپری‌ها و مدل‌سازی ریاضی آن است. موارد استفاده اتمایزرها بسیار گسترده است که می‌توان به احتراق سوخت مایع در موتورهای دیزلی و بنزینی، توربین‌های گازی، موتور راکت‌ها، کوره‌های صنعتی و فرآیندهای صنعتی نظیر FCC و … اشاره نمود.
در سال های اخیر پروژه‌هایی در پژوهشگاه صنعت نفت در جهت طراحی و ساخت اتمایزر به منظور بکارگیری در فرآیند کراکینگ کاتالیستی بستر سیال FCC در دستور کار قرار گرفت و اتمایزرهای متعدد و مختلفی طراحی و ساخته شد و در نهایت بهینه‌سازی گردید که در اینجا به اتمایزرهای SPA 184 و SPAS 284 و SPAT 384 از نوع اتمایزرهای دو فازی گاز پاشش می‌باشد اشاره می‌گردد.

کلمات کلیدی: فرآیند کراکینگ کاتالیستی بستر سیال اتمایزیشن اتمایزرهای دو فازی

 

 

دانلود فایل

 

 

مقاله افزایش راندمان فرآیند FCC با بهینه‌سازی سیستم تزریق خوراک , پاورپوینت , مقاله افزایش راندمان فرآیند FCC با بهینه‌سازی سیستم تزریق خوراک , دانلود مقاله افزایش راندمان فرآیند FCC با بهینه‌سازی سیستم تزریق خوراک ,فایل مقاله افزایش راندمان فرآیند FCC با بهینه‌سازی سیستم تزریق خوراک , ورد مقاله افزایش راندمان فرآیند FCC با بهینه‌سازی سیستم تزریق خوراک ,محصول مقاله افزایش راندمان فرآیند FCC با بهینه‌سازی سیستم تزریق خوراک ,

 

شیمی نفت گاز
 

 

دیدگاهتان را بنویسید